Información
PSdeG-PSOE:

CARMELA, O ESTATUTO TAMÉN SE CUMPRE

Información
Elecciones municipales de Galicia 02 Noviembre 2018 433 votos

Lembro, cando estudaba, que a organización de Grecia en cidades estado me resultaba interesante, supoño polo que vai acontecendo que a Caballero e a Carmela Silva tamén. Digo isto porque aplican unha política similar nas súas atribucións e queren que Vigo e a Deputación de Pontevedra sexan unha sorte de Cidades Estado sen ter que render contas a ninguén en ningures.

Información
PSdeG-PSOE:

El silencio, las ideas y la justicia.

Información
Elecciones municipales de Galicia 31 Octubre 2018 416 votos

El Compañero Borrell, Ministro de Relaciones Exteriores, ha anunciado que hay consenso en los restantes partidos para ELIMINAR el VOTO ROGADO. Enhorabuena se escuchó un largo reclamo de todas las agrupaciones del PSOE en América. El trámite parlamentario se efectivizaría para que dicha reforma tenga vigencia para las próximas elecciones generales y europeas. Sería el fin de una legislación conculcatoria de los más elementales derechos ciudadanos que SIEMPRE tuvo la oposición por unanimidad de las agrupaciones americanas del PSOE. La representación americana en el Comité Federal que en ese entonces era representativa y pluralista expresó que dicha medida era “un suicidio político” para nuestro partido y un pésimo antecedente como política de Estado. Argentina pasó  de una participación del 44% al 3%... Dicha cifra nos exime de comentario alguno.

Coruñés, de 52 años, casado y con 2 hijos, cuenta con una larga trayectoria en el Sector Audiovisual, más de 35 años, donde empezó como trabajador, fue delegado sindical y formó parte de la mesa de redacción y negociación del primer Convenio Colectivo de Sector (único a nivel estatal aún vigente). Actualmente está al frente de una pyme del sector, radicada en A Coruña. Su vinculación vecinal en la ciudad es elevada formando parte desde su juventud en distintas asociaciones culturales, vecinales, deportivas y sociales.

O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, anunciou este mércores a aprobación por parte da Comisión Executiva Nacional Galega do calendario de primarias para as eleccións municipais e autonómicas. En concreto, a través deste sistema, poderán elixirse os candidatos ás alcaldías daqueles municipios con máis de 20.000 habitantes e o candidato á Presidencia da Xunta.

O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, censurou este luns "a falla de aposta" de Feijóo pola sanidade pública, que está supoñendo en Galicia "problemas similares" aos que deixou a xestión do PP na Comunidade Valenciana e que foron revertidos por un goberno socialista.

"Feijóo dedicouse nos últimos tempos a un cambio de cromos no goberno de Xunta e a buscar a súa promoción persoal dentro do PP, e agora afloran problemas gravísimos de xestión", recalcou o líder dos socialistas galegos, aludindo así á situación de Povisa e á posición na que se atopan os seus doentes e traballadores.

O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, puxo en valor hoxe o “compromiso” do goberno socialista co financiamento autonómico, como se ten evidenciado cos plantexamentos de diálogo “multilateral” para arranxar “o problema xerado polo PP” e que supón retrasar a liquidación do IVE das comunidades.

O secretario de Organización do PSdeG, José Antonio Quiroga, reclamou ás dúas concelleiras de Ferrol que abandonaron a disciplina do partido que entreguen a súa acta.

Baixo a premisa de que concorreron nunha candidatura socialista, e dada a súa decisión de non cinguirse ao mandato do partido, o responsable de Organización demándalles que abandonen a corporación.

  • La senadora guadalajareña recuerda que “desde 2011 los pueblos de esta provincia han perdido el 14% de su población y durante el Gobierno y los recortes de Cospedal, Castilla-La Mancha perdió 90.000 habitantes”

2IMG 7377O secretario xeral do PSdeG critica “a política de botafumeiro, de anuncios gratuítos” de Feijóo e o ministro de Fomento, que “non permite avances para que Lugo estea conectado”

24 Abr 2019 13:28

A Plataforma Vía Galega, que integra a máis 50 entidades sociais...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:26

Tras o descanso invernal, a expectación é máxima no Campionato...

Agenda de Galicia
23 Abr 2019 15:25

O vindeiro domingo 28 de abril están convocadas eleccións...

Agenda de Galicia
23 Abr 2019 09:01

Un año más el Club Waterpolo Pontevedra luchará por el título...

Agenda de Galicia

Sánchez Bugallo asume o compromiso de impulsar un plan integral para Conxo orientado a integrar o barrio en Santiago

24-04-2019 Votos:75 Elecciones municipales de Galicia Redacción Xornal Galicia

O candidato á alcaldía de Santiago, xunto aos membros da...

Respecto do debate de a catro na TV estatal - (Confirmación da traizón de Podemos a Galicia, e a ratificación do noso ap…

23-04-2019 Votos:76 Elecciones municipales de Galicia Redacción Xornal Galicia

Onte no debate a catro de televisión española Galicia estivo...

Ana Pontón e Carme da Silva como estamos en campaña electoral baixan a pé de praia para visibilizar o traballo das maris…

23-04-2019 Votos:71 Elecciones municipales de Galicia Redacción Xornal Galicia

Poñerse na pel das miles de mulleres que traballan nas...

ELECCIONES MUNICIPALES FERROL - PROPUESTAS

20-04-2019 Votos:202 Elecciones municipales de Galicia Redacción Xornal Galicia

Na liña de facer un gran Ferrol que queremos implantar...

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)