Información
Ourense

Audiencia de Ourense condena a dez anos de cárcere á muller que deu a luz e botou ao seu bebé a un contedor

Información
06 Diciembre 2018 427 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección segunda da Audiencia Provincial de Ourense condenou a dez anos de cárcere como autora dun delito de intento de asasinato coa agravante de parentesco á muller que deu a luz na súa vivenda de Ourense en setembro de 2017 e botou o bebé a un contedor envolto nuns panos e dentro dunha bolsa do lixo. Un home que revolvía no cubo foi quen descubriu o pequeno.

 O tribunal sinala que a condenada, que admitiu os feitos no xuízo, ocultou “a todo o mundo” o seu embarazo. “Ningunha dúbida cabe de que neste caso nos achamos ante unha actuación aleivosa, tendo en conta que a vítima era un recentemente nado, absolutamente indefenso, sen posibilidade ningunha de sobrevivir no lugar no que foi tirado pola procesada”. Os maxistrados tamén lle impuxeron a privación da patria potestade e a prohibición de aproximarse ao seu fillo e de comunicarse con el durante vinte anos.

***

La Audiencia de Ourense condena a diez años de cárcel a la madre que dio a luz y arrojó a su bebé a un contenedor


4/12/2018.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de Ourense ha condenado a diez años de cárcel como autora de un delito de intento de asesinato con la agravante de parentesco a la mujer que dio a luz en su vivienda de Ourense en septiembre de 2017 y arrojó al recién nacido a un contenedor envuelto en unos trapos y dentro de una bolsa de basura. Un hombre que revolvía el cubo fue quien descubrió al pequeño. El tribunal señala que la condenada, que admitió los hechos en el juicio, ocultó “a todo el mundo” su embarazo. “Ninguna duda cabe de que en este caso nos hallamos ante una actuación alevosa, habida cuenta que la víctima era un recién nacido, absolutamente indefenso, sin posibilidad alguna de sobrevivir en el lugar en el que fue arrojado por la procesada”. Los magistrados también le han impuesto la privación de la patria potestad y la prohibición de aproximarse a su hijo y de comunicarse con él durante veinte años.

Otros articulos relacionados.....
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)