Información
Lugo

O TSXG exime a Xunta de indemnizar ao dono de 23 leiras de Lugo incluídas na Rede Natura 2000

Información
14 Febrero 2019 319 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección primeira da Sala do Contencioso-administrativo do TSXG rexeitou o recurso interposto polo propietario de 23 predios situados no Concello de Muras (Lugo) no que reclamaba a Consellería de Medio Ambiente unha indemnización de 367.744 euros polos danos e prexuízos ocasionados pola inclusión das leiras na Rede Natura 2000. O tribunal considera que o recorrente carece de dereito a ser indemnizado pola Xunta porque a entrada en vigor do Plan Director da Rede Natura 2000 “non supuxo ningunha limitación específica e exclusiva para o aproveitamento das parcelas que non estivese contemplada na lexislación vixente con anterioridade”.

 

“Non concorre a necesaria relación de causalidade entre o funcionamento do servizo público, que o actor deriva da aprobación do Decreto 37/2014, e o dano que se afirma como causado”, salienta o TSXG na sentenza, na que destaca que “tampouco se demostra a concorrencia do requisito de dano efectivo”.

Así, indica que os danos reclamados polo dono das leiras se centran “nas perdas por afección á explotación de gando de monte, así como nas relativas á diminución do valor dos terreos”. Os maxistrados, con todo, sosteñen que “non se acreditou a realización, con anterioridade á entrada en vigor do Decreto, dunha efectiva explotación de gando nos terreos nos termos que se alegan previstos no informe pericial que se achega coa reclamación”.

“En definitiva, non consta acreditado que os danos reclamados respondan á efectiva perda de usos cos que o reclamante contaba e que exercitaba con anterioridade á aprobación do Decreto e dos que se viu privado como consecuencia directa da devandita aprobación”, recalca a sala, á vez que subliña que no informe pericial practicado en sede xudicial “se parte de hipóteses ou expectativas afastadas de danos reais e concretos, que non se poden dar por acreditados”.

***

El TSXG exime a la Xunta de indemnizar al dueño de 23 fincas de Lugo incluidas en la Red Natura 2000

La sección primera de la Sala de lo Contencioso-administrativo del TSXG ha desestimado el recurso interpuesto por el propietario de 23 parcelas situadas en el Ayuntamiento de Muras (Lugo) en el que reclamaba a la Consellería de Medio Ambiente una indemnización de 367.744 euros por los daños y perjuicios ocasionados por la inclusión de las fincas en la Red Natura 2000. El tribunal considera que el recurrente carece de derecho a ser indemnizado por la Xunta porque la entrada en vigor del Plan Director de la Red Natura 2000 “no supuso ninguna limitación específica y exclusiva para el aprovechamiento de las parcelas que no estuviera  contemplada en la legislación vigente con anterioridad”.

“No concurre la necesaria relación de causalidad entre el funcionamiento del servicio público, que el actor deriva de la aprobación del Decreto 37/2014, y el daño que se afirma como causado”, subraya el TSXG en la sentencia, en la que destaca que “tampoco se demuestra la concurrencia del requisito de daño efectivo”.

Así, indica que los daños reclamados por el dueño de las parcelas se centran “en las pérdidas por afección a la explotación de ganado de monte, así como en las relativas a la merma del valor de los terrenos”. Los magistrados, sin embargo, sostienen que “no se ha acreditado la realización, con anterioridad a la entrada en vigor del Decreto, de una efectiva explotación de ganado en los terrenos en los términos que se alegan previstos en el informe pericial que se aporta con la reclamación”.

“En definitiva, no consta acreditado que los daños reclamados respondan a la efectiva pérdida de usos con los que el reclamante contaba y que ejercitaba con anterioridad a la aprobación del Decreto y de los que se vio privado como consecuencia directa de dicha aprobación”, recalca la sala, al tiempo que subraya que en el informe pericial practicado en sede judicial “se parte de hipótesis o expectativas alejadas de daños reales y concretos, que no se pueden dar por acreditados”.

Otros articulos relacionados.....
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:55

O pavillón municipal de Luintra acollerá o vindeiro sábado,...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:52

Tras a experiencia positiva do ano pasado, este ano volve celebrarse...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)