Información
Localidades de Galicia

A Audiencia de Pontevedra absolve a traballadora do Sergas acusada de acceder ao historial da súa filla

Información
20 Marzo 2019 345 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, absolveu a traballadora do Sergas acusada de acceder ao historial clínico electrónico da súa filla sen o seu consentimento. O tribunal considera probado na sentenza que, entre xuño de 2012 e abril de 2014, realizou 68 entradas ao expediente, pero subliña que “non se acreditou que os devanditos accesos fosen realizados pola acusada sen consentimento da súa filla”.

 

“Os feitos en que se basean as acusacións para pretender unha sentenza condenatoria non foron acreditados de modo suficiente ou certo, máis aló de toda dúbida razoable, para chegar á condena penal pretendida”, indica a Audiencia na resolución, notificada hoxe. Os maxistrados, ademais, sinalan que “non se pode descartar un ánimo espurio na declaración da vítima, dada a mala relación existente coa súa nai”.

**

La Audiencia de Pontevedra absuelve a la trabajadora del Sergas acusada de acceder al historial de su hija

 

20/03/2019.- La sección quinta de la Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, ha absuelto a la trabajadora del Sergas acusada de acceder al historial clínico electrónico de su hija sin su consentimiento. El tribunal considera probado en la sentencia que, entre junio de 2012 y abril de 2014, realizó 68 entradas al expediente, pero subraya que “no se ha acreditado que dichos accesos se realizaran por la acusada sin consentimiento de su hija”.

“Los hechos en que se basan las acusaciones para pretender una sentencia condenatoria no han sido acreditados de modo suficiente y certero, más allá de toda duda razonable, para llegar a la condena penal pretendida”, indica la Audiencia en la resolución, notificada hoy. Los magistrados, además, señalan que “no puede descartarse un ánimo espurio en la declaración de la víctima, dada la mala relación existente con su madre”.

17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:55

O pavillón municipal de Luintra acollerá o vindeiro sábado,...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:52

Tras a experiencia positiva do ano pasado, este ano volve celebrarse...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)