Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a condena a un home que pagou unha pizza cun billete falso

Información
20 Marzo 2019 329 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do TSXG confirmou a condena imposta pola Audiencia Provincial da Coruña a un home que pagou unha pizza cun billete falso de 50 euros. O imputado foi sentenciado a dous anos de prisión e ao pagamento dunha multa de 350 euros como autor dun delito de tenza de moeda falsa e doutro leve de estafa. Cando a Garda Civil foi alertada polo repartidor e se presentou na vivenda, o sospeitoso tirou ao chan outros tres pseudobilletes de 50 euros análogos ao que entregara. A Audiencia considerou acreditado que tiña “pleno coñecemento de que non eran verdadeiros” e que o seu propósito era “facilitárllelos a terceiros”.

 

“A sala de axuizamento conclúe, insistimos en que de forma racional e lóxica, que o acusado tivo coñecemento desde a súa adquisición da falsidade dos catro billetes de 50 euros de valor nominal que lle foron incautados e que, desde logo, os posuía coa intención de introducilos no tráfico monetario, sen que, por outra banda, se poida dar credibilidade á versión exculpatoria do hoxe recorrente por carecer da mínima coherencia e verosimilitude”, salienta o TSXG na sentenza.

***

El TSXG confirma la condena a un hombre que pagó una pizza con un billete falso

 

20/03/2019.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la condena impuesta por la Audiencia Provincial de A Coruña a un hombre que abonó una pizza con un billete falso de 50 euros. El imputado fue sentenciado a dos años de prisión y al abono de una multa de 350 euros como autor de un delito de tenencia de moneda falsa y de otro leve de estafa. Cuando la Guardia Civil fue alertada por el repartidor y se personó en el domicilio, el sospechoso tiró al suelo otros tres pseudobilletes de 50 euros análogos al que había entregado. La Audiencia consideró acreditado que tenía “pleno conocimiento de que no eran verdaderos” y que su propósito era “facilitarlos a terceros”.

“La sala de enjuiciamiento concluye, insistimos en que de forma racional y lógica, que el acusado tuvo conocimiento desde su adquisición de la falsedad de los cuatro billetes de 50 euros de valor nominal que le fueron incautados y que, desde luego, los poseía con la intención de introducirlos en el tráfico monetario, sin que, por otra parte, se pueda dar credibilidad a la versión exculpatoria del hoy recurrente por carecer de la mínima coherencia y verosimilitud”, resalta el TSXG en la sentencia.

17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:55

O pavillón municipal de Luintra acollerá o vindeiro sábado,...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:52

Tras a experiencia positiva do ano pasado, este ano volve celebrarse...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)