Información
Localidades de Galicia

O Xulgado pecha a investigación sobre o presunto asasinato dunha muller en Becerreá a mans da súa parella

Información
26 Febrero 2019 618 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado de Primeira Instancia e Instrución de Becerreá concluíu a investigación sobre o presunto asasinato dunha muller de 40 anos en 2016 e decretou a apertura de xuízo oral. O sospeitoso, parella da vítima, será axuizado por un Tribunal do Xurado na Audiencia Provincial de Lugo. A instrutora do caso ratificou nun auto notificado hoxe a prisión provisional do acusado e requiriulle que preste 245.500 euros de fianza para facer fronte ás posibles indemnizacións que se lle puidesen impoñer na sentenza. No caso de que non abone os cartos, o xulgado procederá ao embargo dos seus bens.

 

A xuíza indica no auto que o sospeitoso debe ser axuizado por presuntamente disparar cunha escopeta a vítima no domicilio familiar cando se atopaba “totalmente desprevida, de costas e sen posibilidade de opoñer defensa”. Os feitos foron presenciados polos dous fillos menores da falecida, un dos cales resultou ferido polo disparo. As acusacións sosteñen que o sospeitoso tiña “intactas as súas facultades para comprender os seus actos e a vontade para decidirse a executalos”. A Fiscalía reclama que sexa condenado a 28 anos de prisión como autor de delitos de asasinato, ameazas e malos tratos.

El Juzgado cierra la investigación sobre el presunto asesinato de una mujer en Becerreá a manos de su pareja 

26/02/2019.- El Juzgado de Primera Instancia e Instrucción de Becerreá ha concluido la investigación sobre el presunto asesinato de una mujer de 40 años en 2016 y ha decretado la apertura de juicio oral. El sospechoso, pareja de la víctima, será enjuiciado por un Tribunal del Jurado en la Audiencia Provincial de Lugo. La instructora del caso ha ratificado en un auto notificado hoy la prisión provisional del acusado y le ha requerido para que preste 245.500 euros de fianza para hacer frente a las posibles indemnizaciones que pudieran imponerle en la sentencia. En caso de que no abone el dinero, el juzgado procederá al embargo de sus bienes.

La jueza indica en el auto que el sospechoso debe ser enjuiciado por presuntamente disparar con una escopeta a la víctima en el domicilio familiar cuando se encontraba “totalmente desprevenida, de espaladas y sin posibilidad de oponer defensa”. Los hechos fueron presenciados por los dos hijos menores de la fallecida, uno de los cuales resultó herido por el disparo. Las acusaciones sostienen que el sospechoso tenía “intactas sus facultades para comprender sus actos y la voluntad para decidirse a ejecutarlos”. La Fiscalía reclama que sea condenado a 28 años de prisión como autor de delitos de asesinato, amenazas y malos tratos.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.