Información
Localidades de Galicia

O xulgado finaliza a investigación sobre os 1.700 quilos de cocaína incautados no Titán Terceiro

Información
20 Febrero 2019 209 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado de Instrución número 4 de Vigo finalizou a investigación sobre a presunta organización delituosa sospeitosa de tentar introducir en agosto de 2018 en Galicia 1.700 quilos de cocaína valorados en 59,2 millóns de euros. O remolcador Titán Terceiro, apresado en alta mar, entre Funchal e Azores, transportaba a droga.

 

O maxistrado indica no auto que, tras a investigación realizada, resulta “indiciariamente acreditada” a existencia de “varias organizacións criminais, interrelacionadas entre si”, cuxa finalidade sería “a de ser auténticas prestadoras de servizos para outras organizacións criminais e/ou grupos criminais cos que negocian os seus fins tácticos e estratéxicos”. O instrutor salienta que “todo iso” estaba dirixido a “realizar unha ou varias operacións de tráfico de drogas cara á Península Ibérica, unha das cales foi abortada no curso desta instrución xudicial”.

O xuíz acordou que a causa se siga contra 21 persoas das 30 que foron investigadas por se os feitos que lles imputan fosen constitutivos dun delito de tráfico de drogas en cantidade de notoria importancia e doutro delito de organización criminal xerarquizada. Entre os procesados non figura ningún dos membros da familia Charlin que foron investigados.

O instrutor informa no auto de que tomará declaración indagatoria aos 21 sospeitosos o próximo 25 de abril e requírelles para que presten de forma conxunta unha fianza de 59,2 millóns para asegurar as responsabilidades pecuniarias que se lles puidesen impoñer, co apercibimento de que de non prestala lles embargarán bens en cantidade suficiente para asegurar a suma sinalada. O maxistrado tamén ratifica no auto a prisión provisional de sete dos sospeitosos.

El juzgado finaliza la investigación sobre los 1.700 kilos de cocaína incautados en el Titán Tercero

20/02/2019.- El Juzgado de Instrucción número 4 de Vigo ha finalizado la investigación sobre la presunta organización delictiva sospechosa de intentar introducir en agosto de 2018 en Galicia 1.700 kilos de cocaína valorados en 59,2 millones de euros. El remolcador Titán Tercero, apresado en alta mar, entre Funchal y Azores, transportaba la droga.

El magistrado indica en el auto que, tras la investigación realizada, resulta “indiciariamente acreditada” la existencia de “varias organizaciones criminales, interrelacionadas entre sí”, cuya finalidad sería “la de ser auténticas prestadoras de servicios para otras organizaciones criminales y/o grupos criminales con los que negocian sus fines tácticos y estratégicos”. El instructor subraya que “todo ello” estaba dirigido a “realizar una o varias operaciones de tráfico de drogas hacia la Península Ibérica, una de las cuales fue abortada en el curso de esta instrucción judicial”.

El juez ha acordado que la causa se siga contra 21 personas de las 30 que fueron investigadas por si los hechos que les imputan fuesen constitutivos de un delito de tráfico de drogas en cantidad de notoria importancia y de otro delito de organización criminal jerarquizada. Entre los procesados no figura ninguno de los miembros de la familia Charlin que fueron investigados.

El instructor informa en el auto de que tomará declaración indagatoria a los 21 sospechosos el próximo 25 de abril y les requiere para que presten de forma conjunta una fianza de 59,2 millones para asegurar las responsabilidades pecuniarias que se les pudieran imponer, con el apercibimiento de que de no prestarla se les embargarán bienes en cantidad suficiente para asegurar la suma señalada. El magistrado también ratifica en el auto la prisión provisional de siete de los sospechosos.