Información
Localidades de Galicia

O xulgado absolve ao alcalde de Barreiros de prevaricación pola concesión de 44 licenzas urbanísticas

Información
11 Febrero 2019 249 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Xulgado do Penal número 2 de Lugo absolveu o alcalde de Barreiros, os cinco concelleiros que formaban a Xunta de Goberno Local en 2006 e a entón arquitecta municipal do delito de prevaricación urbanística do que estaban acusados pola concesión, durante ese ano, de 44 licenzas para construír case 3.500 vivendas no municipio. O xuíz indica na sentenza que existen “certas dúbidas” sobre se a actuación dos sospeitosos foi “totalmente legal ou axustada á lexislación vixente”, pero salienta que non quedou acreditado que estivese “desprovista de toda interpretación razoable do ordenamento xurídico aplicable á materia sobre edificación e plan urbanístico existente no Concello de Barreiros”.

 

A sentenza sinala que a actuación dos imputados tiña “certo soporte legal, por canto cabía entender a posibilidade de atoparse ante chan consolidado debido á existencia de redes de servizos e subministracións nas parcelas, de modo que puidesen adquirir a condición de solares con obras accesorias”.

O maxistrado sostén que da proba practicada non se probou “cunha claridade meridiana” que os acusados actuasen “a sabendas da inxustiza que cometían á hora de aprobar as licenzas”. Así, destaca que se atopaban ante “informes técnicos favorables en todos os casos e xurídicos favorables ou confusos, salvo nun par de casos que eran claramente desfavorables, ou sen informe xurídico”. Contra a resolución, que foi notificada hoxe, cabe presentar recurso ante a Audiencia Provincial.

***

El juzgado absuelve al alcalde de Barreiros de prevaricación por la concesión de 44 licencias urbanísticas

 

11/02/2019.- El Juzgado de lo Penal número 2 de Lugo ha absuelto al alcalde de Barreiros, a los cinco concejales que formaban la Junta de Gobierno Local en 2006 y a la entonces arquitecta municipal del delito de prevaricación urbanística del que estaban acusados por la concesión, durante ese año, de 44 licencias para construir casi 3.500 viviendas en el municipio. El juez indica en la sentencia que existen “ciertas dudas” sobre si la actuación de los sospechosos fue “totalmente legal o ajustada a la legislación vigente”, pero subraya que no ha quedado acreditado que estuviese “desprovista de toda interpretación razonable del ordenamiento jurídico aplicable a la materia sobre edificación y planeamiento existente en el Concello de Barreiros”.

La sentencia señala que la actuación de los imputados tenía “cierta apoyatura legal, por cuanto cabía entender la posibilidad de encontrarse ante suelo consolidado debido a la existencia de redes de servicios y suministros en las parcelas, de modo que pudieran adquirir la condición de solares con obras accesorias”.

El magistrado sostiene que de la prueba practicada no se ha probado “con una claridad meridiana” que los acusados actuaran “a sabiendas de la injusticia que cometían a la hora de aprobar las licencias”. Así, destaca que se encontraban ante “informes técnicos favorables en todos los casos y jurídicos favorables o confusos, salvo en un par de casos que eran claramente desfavorables, o sin informe jurídico”. Contra el fallo, que ha sido notificado hoy, cabe presentar recurso ante la Audiencia Provincial.

25 Abr 2019 14:27

Sonsoles López Izquierdo, xunto ao director artístico, Manel...

Agenda de Galicia
25 Abr 2019 14:25

Abel Caballero e a organización presentaron o programa da décimo...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:28

A Plataforma Vía Galega, que integra a máis 50 entidades sociais...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:26

Tras o descanso invernal, a expectación é máxima no Campionato...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)