Información
Localidades de Galicia

A instrutora decreta a apertura de xuízo contra o dono dos cans que atacaron a unha muller en Covelo

Información
05 Febrero 2019 216 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A xuíz do Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Ponteareas decretou a apertura de xuízo oral contra o dono dos dous cans que atacaron a unha muller de 82 anos no municipio pontevedrés de Covelo en novembro de 2017. A Fiscalía imputa o acusado un delito de lesións por imprudencia grave e solicita que sexa condenado a tres anos de prisión.

 

O Ministerio público demanda que o sospeitoso indemnice a vítima, quen sufriu a amputación das dúas pernas, con 583.112 euros polas lesións, as operacións, o tempo de curación e as secuelas que padece. A Fiscalía tamén demanda que lle abone a afectada 116.000 euros por outros conceptos, entre os que figuran os gastos para a adecuación da súa vivenda, a adquisición dunha cadeira de rodas eléctrica ou a compra dun vehículo adaptado. A acusación particular, pola súa banda, considérao autor dun delito doloso de lesións e esixe que sexa penado con oito anos de prisión e o abono dunha indemnización de 714.644 euros polas lesións, as operacións, o tempo de curación e as secuelas; e de 116.000 euros por outros conceptos.

O Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Ponteareas requírelle o sospeitoso no auto de apertura de xuízo oral, que foi notificado hoxe, que preste unha fianza de 944.105 euros para facer fronte ás posibles indemnizacións. O caso será axuizado nun xulgado do Penal.

***

La instructora decreta la apertura de juicio contra el dueño de los perros que atacaron a una mujer en Covelo

 

05/11/2019.- La juez del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Ponteareas ha decretado la apertura de juicio oral contra el dueño de los dos perros que atacaron a una mujer de 82 años en el municipio pontevedrés de Covelo en noviembre de 2017. La Fiscalía imputa al acusado un delito de lesiones por imprudencia grave y solicita que sea condenado a tres años de prisión.

El Ministerio público demanda que el sospechoso indemnice a la víctima, quien sufrió la amputación de las dos piernas, con 583.112 euros por las lesiones, las operaciones, el tiempo de curación y las secuelas que padece. La Fiscalía también demanda que le abone a la afectada 116.000 euros por otros conceptos, entre los que figuran los gastos para la adecuación de su vivienda, la adquisición de una silla de ruedas eléctrica o la compra de un vehículo adaptado. La acusación particular, por su parte, lo considera autor de un delito doloso de lesiones y exige que sea penado con ocho años de prisión y el abono de una indemnización de 714.644 euros por las lesiones, las operaciones, el tiempo de curación y las secuelas; y de 116.000 euros por otros conceptos.

20 Abr 2019 11:59

A cita terá lugar no pavillón do IES Río Miño este xoves,...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)