Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a pena de prisión permanente imposta ao parricida de Oza-Cesuras

Información
04 Febrero 2019 193 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do TSXG confirmou a condena de prisión permanente revisable que a sección primeira da Audiencia Provincial da Coruña, de acordo co veredicto do Tribunal do Xurado, lle impuxo ao home que asasinou o seu fillo de once anos en Oza-Cesuras en maio de 2017. A sentenza considera acreditado que o acusado non aceptou a decisión da súa ex esposa de separarse del en 2009 e cometeu o crime “coa intención de causarlle o maior sufrimento psíquico posible".

 

Os maxistrados rexeitaron, tal e como demandaba a defensa do sospeitoso, que o condenado se atopase baixo os efectos dun brote psicótico cando golpeou o seu fillo cunha pa de obra na cabeza. O TSXG sinala que os feitos probados “concordan francamente mal con esa tolemia na que tanto insistiron os peritos que declararon a proposta da defensa”. Os xuíces tampouco tiveron en conta a atenuante de reparación do dano que pedía a defensa. Así, lembran que polos “antecedentes e sucesión dos feitos”, o xurado considerou probado que a intención do acusado era a de provocar na súa ex esposa e nai do seu fillo “o maior sufrimento posible”, polo que non estimaron “relevante” o feito de que conducise aos axentes ao lugar onde se encontraba o corpo.

O fallo da Audiencia Provincial da Coruña, que foi ratificado polo TSXG, considera o parricida autor dun delito de asasinato con aleivosía, xa que a vítima era menor de 16 anos, coa agravante de parentesco e de xénero, en concurso medial cun delito de lesións psíquicas a súa ex mujer. O tribunal tamén lle impuxo a prohibición de aproximarse a menos de 1.500 metros da súa ex esposa e de comunicarse con ela por calquera medio durante cinco anos máis que a duración efectiva da pena de prisión permanente revisable. Contra a sentenza do TSXG que confirma a de instancia cabe presentar recurso de casación ante o Tribunal Supremo.

***

El TSXG confirma la pena de prisión permanente revisable impuesta al parricida de Oza-Cesuras

 

04/02/2019.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la condena de prisión permanente revisable que la sección primera de la Audiencia Provincial de A Coruña, de acuerdo con el veredicto del Tribunal del Jurado, le impuso al hombre que asesinó a su hijo de once años en Oza-Cesuras en mayo de 2017. La sentencia considera acreditado que el acusado no aceptó la decisión de su exesposa de separarse de él en 2009 y cometió el crimen “con la intención de causarle el mayor sufrimiento psíquico posible".

Los magistrados han rechazado, tal y como demandaba la defensa del sospechoso, que el condenado se encontrase bajo los efectos de un brote psicótico cuando golpeó a su hijo con una pala de obra en la cabeza. El TSXG señala que los hechos probados “se avienen francamente mal con esa locura en la que tanto insistieron los peritos que han declarado a propuesta de la defensa”. Los jueces tampoco han tenido en cuenta la atenuante de reparación del daño que pedía la defensa. Así, recuerdan que por “los antecedentes y sucesión de los hechos”, el jurado consideró probado que la intención del acusado era la de provocar en su exesposa y madre de su hijo “el mayor sufrimiento posible”, por lo que no estimaron “relevante” el hecho de que condujese a los agentes al lugar donde se encontraba el cadáver.

El fallo de la Audiencia Provincial de A Coruña, que ha sido ratificado por el TSXG, considera al parricida autor de un delito de asesinato con alevosía, ya que la víctima era menor de 16 años, con la agravante de parentesco y de género, en concurso medial con un delito de lesiones psíquicas a su exmujer. El tribunal también le impuso la prohibición de aproximarse a menos de 1.500 metros de su exesposa y de comunicarse con ella por cualquier medio durante cinco años más que la duración efectiva de la pena de prisión permanente revisable. Contra la sentencia del TSXG que confirma la de instancia cabe presentar recurso de casación ante el Tribunal Supremo.

20 Abr 2019 11:59

A cita terá lugar no pavillón do IES Río Miño este xoves,...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)