Comunicado (moción de censura no Porriño)

Localidades de Galicia | 03 Agosto 2021 | 1472 votos - Registrese para votar | Correo electrónico | Imprimir
Desde Mais Porriño esiximos de EU Son Porriño, e do PP do Porriño, un acordo razoable para amba-las duas organizacions, no que se acorde unha urxente moción de censura da alcaldesa Eva García de la Torre, porque a sua continuidade no cargo so perxudica os porriñeses e o Porriño

E imprescindible que os partidos déixen atrás as suas diferencias ideoloxicas e miren polo ben común dos porriñeses, o primero e o interese dos cidadans do Porriño, os intereses partidistas do PP e de EU Son deben ser insignificantes neste caso concreto

Entendemos que na política municipal o primeiro e o benestar dos veciños e as veciñas, o avance do pobo, a creación de emprego, o saneamento das contas, a vivenda, a sanidade, a educación, etc...e depois en segundo plano a identidade ideoloxica que tenemos todos os partidos

En Mais Porriño teremos sempre a prioridade de chegar a acordos de progreso co BNG, con EU Son, e co PSOE, (exactamente por ese orden), e mui difícilmente co PP ou Cs, non obstante a política é o arte de chegar a acordos co diferente para resolver os problemas dos administrados, e neste sentido si estos dous partidos ofrecen solucions que beneficien os veciños e veciñas do Porriño, sen dubida algunha sentaremonos, falaremos, e chegaremos a acordos

No caso que nos ocupa e urxente desaloxar da alcaldía a actual alcaldesa antes de que o concello quebre e non teña remedio algún, non e cuestión ideoloxica e cuestión de pura incompetencia, de falta de xestion, de falta de traballo, de falta de ideas, de falta de interés polo benestar do Porriño

Coordinadora de Mais Porriño