A Audiencia condena a 13 anos de cárcere o home que asasinou o seu amigo na Coruña

Información
Localidades de Galicia | 22 Septiembre 2020 | 3727 Votos | Correo electrónico | Imprimir

A sección segunda da Audiencia Provincial da Coruña, de acordo co veredicto de culpabilidade emitido polo Tribunal do Xurado, condenou como autor dun delito de asasinato aleivoso, concorrendo a atenuante moi cualificada de confesión, á pena de 13 anos de cárcere ao home que estrangulou ao seu compañeiro de piso en abril de 2019 en Labañou.

 

 

O sospeitoso, segundo a sentenza, dirixiuse á habitación onde estaba a vítima para enfrontarse a ela e pedirlle explicacións acerca dos seus comentarios e actitude despectiva cara a el, polo que xurdiu entre ambos unha discusión e enfrontamento verbal. Durante a disputa provocada polo condenado, o falecido dirixiuse ao baño, ata onde foi perseguido polo seu amigo. Unha vez alí, segundo a resolución, “de forma sorpresiva e sen darlle ningunha oportunidade de reacción defensiva á vítima e coa intención de acabar coa súa vida, desestabilizouna agarrándoa polo pescozo co brazo dereito, apertando con forza ata que a virou, quedando as costas daquel contra o seu peito”.

 

O Tribunal do Xurado considerou probado que durante uns minutos apertou co seu brazo fortemente o pescozo do seu amigo. “Despois de escoitar un chasquido e notar como cedía a zona do pescozo, deixou de facer forza co seu brazo, pero non o soltou e, continuando co propósito e intención de acabar coa súa vida e estando aínda ás costas do falecido, colleulle o cinto que este levaba posto e colocoullo no pescozo, presionando con forza ata provocarlle a asfixia e morte”, relata a Audiencia na resolución, na que indica que o condenado foi diagnosticado na súa exploración forense de personalidade con algún trazo esquizoide, con restrición da expresión emocional, apatía e frialdade emocional.

 

O maxistrado presidente salienta que “non existe eximente no delito, dado que o Xurado descartou que ese diagnóstico afectase á súa vontade ou á súa capacidade de comprensión dos feitos e das súas consecuencias”. 

 

***

 

La Audiencia condena a 13 años de cárcel al hombre que asesinó a su amigo en A Coruña

 

22/09/2020.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de A Coruña, de acuerdo con el veredicto de culpabilidad emitido por el Tribunal del Jurado, ha condenado como autor de un delito de asesinato alevoso, concurriendo la atenuante muy cualificada de confesión, a la pena de 13 años de cárcel al hombre que estranguló a su compañero de piso en abril de 2019 en Labañou.

 

El sospechoso, según la sentencia, se dirigió a la habitación donde estaba la víctima para enfrentarse a ella y pedirle explicaciones acerca de sus comentarios y actitud despectiva hacia él, por lo que surgió entre ambos una discusión y enfrentamiento verbal. Durante la disputa provocada por el condenado, el fallecido se dirigió al baño, hasta donde fue perseguido por su amigo. Un vez allí, según la resolución, “de forma sorpresiva y sin darle ninguna oportunidad de reacción defensiva a la víctima y con la intención de acabar con su vida, la desestabilizó agarrándola por el cuello con su brazo derecho, presionando con fuerza hasta que la giró, quedando su espalda contra su pecho”.

 

El Tribunal del Jurado consideró probado que durante unos minutos apretó con su brazo fuertemente el cuello de su amigo. “Después de escuchar un chasquido y notar cómo cedía la zona del cuello, dejó de hacer fuerza con su brazo, pero no lo soltó y, continuando con el propósito e intención de acabar con su vida y estando aún a la espalda del fallecido, le cogió el cinturón que éste llevaba puesto y se lo colocó en el cuello, presionando con fuerza hasta provocarle la asfixia y muerte”, relata la Audiencia en el fallo, en el que indica que el condenado fue diagnosticado en su exploración forense de personalidad con algún rasgo esquizoide, con restricción de la expresión emocional, apatía y frialdad emocional.

 

El magistrado presidente subraya que “no existe eximente alguna en el delito, dado que el Jurado descartó que ese diagnóstico afectase a su voluntad o a su capacidad de comprensión de los hechos y de las consecuencias de estos”.

social youtube xornalgalicia   feed-image