Información
Localidades de Galicia

A Audiencia de Pontevedra condena a unha avogada por branquear cartos do narcotráfico

Información
12 Abril 2019 79 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A sección cuarta da Audiencia Provincial de Pontevedra condenou a unha avogada a un ano e oito meses de prisión e ao pago dunha multa de 56.000 euros por cometer un delito de branqueo de capitais. O tribunal tivo en conta á hora de ditar a pena a atenuante moi cualificada de dilacións indebidas. As maxistradas acordaron o comiso dos cartos utilizados para a comisión do delito e, no seu caso, das súas transformacións ou equivalentes, para adxudicarllo ao Estado a través do Fondo do Plan Nacional contra a Droga.

 

A Audiencia considerou acreditado que a acusada, “como consecuencia da actividade de narcotráfico” á que se dedicaba, “enriqueceuse” e, durante os anos 2005 e 2006, realizou “operacións coa finalidade de dar entrada no tráfico mercantil lícito aos cartos procedente do narcotráfico”.

Tras analizar as probas, o tribunal concluíu que hai “indicios plurais e de entidade suficiente” que acreditan que a investigada executou operacións “cuxos pagos en efectivo denotan o manexo concreto de cantidades de cartos que non se xustifican” e que supoñen “a ocultación de polo menos 70.000 euros, pouco acordes co seu nivel de ingresos”. As xuízas destacan as “manobras levadas a cabo pola sospeitosa para ocultar a súa titularidade” e aseguran que “a orixe delituosa das cantidades branqueadas” está acreditada.

***

La Audiencia de Pontevedra condena a una abogada por blanquear dinero del narcotráfico

 

12/04/2019.- La sección cuarta de la Audiencia Provincial de Pontevedra ha condenado a una abogada a un año y ocho meses de prisión y al pago de una multa de 56.000 euros por cometer un delito de blanqueo de capitales. El tribunal ha tenido en cuenta a la hora de dictar la pena la atenuante muy cualificada de dilaciones indebidas. Las magistradas han acordado el comiso del dinero utilizado para la comisión del delito y, en su caso, de sus transformaciones o equivalentes, para adjudicárselo al Estado a través del Fondo del Plan Nacional contra la Droga.

La Audiencia ha considerado acreditado que la acusada, “como consecuencia de la actividad de narcotráfico” a la que se dedicaba, se ha “enriquecido” y, durante los años 2005 y 2006, ha realizado “operaciones con la finalidad de dar entrada en el tráfico mercantil lícito al dinero procedente del narcotráfico”.

Tras analizar las pruebas, el tribunal ha concluido que hay “indicios plurales y de entidad suficiente” que acreditan que la investigada ha ejecutado operaciones “cuyos pagos en efectivo denotan el manejo concreto de cantidades de dinero que no se justifican” y que suponen “la ocultación de al menos 70.000 euros, poco acordes con su nivel de ingresos”. Las juezas destacan las “maniobras llevadas a cabo por la sospechosa para ocultar su titularidad” y aseguran que “el origen delictivo de las cantidades blanqueadas” está acreditado.

24 Abr 2019 13:28

A Plataforma Vía Galega, que integra a máis 50 entidades sociais...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:26

Tras o descanso invernal, a expectación é máxima no Campionato...

Agenda de Galicia
23 Abr 2019 15:25

O vindeiro domingo 28 de abril están convocadas eleccións...

Agenda de Galicia
23 Abr 2019 09:01

Un año más el Club Waterpolo Pontevedra luchará por el título...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)