Políticos corruptos -0- roba botellas de agua 15 meses de cárcere

Información
Hoy es noticia | 06 Julio 2022 | 650 Votos | Correo electrónico | Imprimir

Feijóo y el contrabandista | Politica | EL PAÍS

15 meses de cárcel a un hombre que robó dos botellas de agua en un hotel, ¡ explicaciones de que..? !

A sección primeira da Audiencia Provincial da Coruña condenou a 15 meses de prisión a un home que forzou a porta automática do Hotel Santa Catalina, situado na Coruña, durante a madrugada do 24 de outubro de 2020, cando as instalacións estaban pechadas debido á pandemia da COVID-19.

O tribunal considera probado que, tras forzar a porta, accedeu ao interior do establecemento e, despois de rexistrar a recepción e as plantas superiores, se dirixiu á cafetería, rompeu e desencaixou un cristal da porta e entrou ao seu interior, onde subtraeu unhas botellas de auga. Os danos que ocasionou no local, segundo consta na sentenza, ascenderon a 4.870 euros, cantidade coa que deberá indemnizar o condenado ao propietario do hotel.

La Audiencia de A Coruña condena a 15 meses de cárcel a un hombre que robó dos botellas de agua en un hotel cerrado por la COVID-19XornaldeGalicia on Twitter: "Mar Sánchez Sierra pidiendo cárcel periodista  jura tener apoyos políticos ; @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas  @PresumeDGalicia @ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta  #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia ...

06/07/2022.- La sección primera de la Audiencia Provincial de A Coruña ha condenado a 15 meses de prisión a un hombre que apalancó la puerta automática del Hotel Santa Catalina, situado en A Coruña, durante la madrugada del 24 de octubre de 2020, cuando las instalaciones estaban cerradas debido a la pandemia de la COVID-19. El tribunal considera probado que, tras forzar la puerta, accedió al interior del establecimiento y, después de registrar la recepción y las plantas superiores, se dirigió a la cafetería, rompió y desencajó un cristal de la puerta y entró a su interior, donde sustrajo unas botellas de agua. Los desperfectos que ocasionó en el local, según consta en la sentencia, ascendieron a 4.870 euros, cantidad con la que deberá indemnizar el condenado al propietario del hotel.

social youtube xornalgalicia   feed-image