La Xunta del PPdeG defiende más al hijo de Rosa Quintana en Brión que al centro escolar de la zona.
Dende que goberna o PPdeG conta co mesmo cadro de persoal malia medrar nos últimos 10 anos en 180 alumnos/as. Celebrouse diante do IES de Brión unha concentración, convocada polo profesorado e a CIG-Ensino, en apoio ás demandas da Asociación de Nais e Pais deste centro que hoxe compren 11 días de peche sen que o conselleiro movera ficha aínda para a súa solución. La única vinculación conocida del universitario veinteañero Ortega Quintana con el mundo de la ganadería es su afición a la hípica, motivo por el cual en la finca de Ganados Ortega de Brión, de propiedad familiar, el único vehículo de transporte de ganado habitualmente aparcado en ella es el identificado con el rótulo 'Equipo ecuestre J&M Ortega'. A pesar de ello logra una subvención a "dedo" de la Consellería de Medio Rural, cuando a la contra se niegan servicios escolares a sus vecinois de la zona
A CIG-Ensino sinala que este centro é un símbolo dos recortes realizados na etapa de Feijóo xa que malia ter 180 alumnas e alumnos máis que hai 10 anos conta co mesmo persoal. Por iso teñen convocada unha manifestación para o vindeiro venres, día 28 de setembro, con saída ás 11:30 horas da consellaría de Educación.

O conflito aberto no IES de Brión, que demandaba tres prazas máis de persoal interino para poder ofertar un Programa de Mellora da Aprendizaxe e o Rendemento (PMAR) e as mesmas optativas que se viñan impartindo os últimos anos, segue aberto.
O conselleiro, nunha reunión informal cos representantes de pais e nais mantén a súa postura de defender o criterio da inspección educativa e só se comprometeu a xestionar outra reunión co inspector xefe territorial.
A CIG-Ensino denuncia que Román Rodríguez está facendo oídos xordos ao clamor da comunidade educativa, despois de 11 días de peche e de que o profesorado se concentrara esta mañá ás 12 do mediodía, diante do centro para reclamar as vacantes existentes.

Estas accións, convocadas pola CIG-Ensino manteranse todos os días desta semana ás 12 horas e o venres está convocada unha manifestación pola ANPA ás 11:30 desde a Estación de Autobuses até a Consellaría de Educación.
Exemplo da política de recortes
Desde o sindicato alertamos de que este centro é só un exemplo máis da política de recortes do goberno Feijóo e de que as demandas do claustro están perfectamente xustificadas, dado que teñen o mesmo número de docentes totais, 36, que hai 10 anos cando a cifra de alumnado se incrementou en 180 neste período.
Una granja en ruinas, ubicada en Ordes y de la que apenas quedan en pie los cimientos y un deteriorado cuadro eléctrico, era el destino de la subvención que Medio Rural concedió al hijo universitario de la conselleira de Mar, Rosa Quintana, a la que finalmente ha renunciado. La Xunta otorgó inicialmente una subvención de 30.000 euros al estudiante universitario y teórico joven ganadero afincado en el rural Marcos Luis Ortega Quintana, hijo de la conselleira de Pesca, que posteriormente fue rebajada a 15.000 euros. La concesión fue publicada en el DOG el pasado 12 de enero. El hijo de la conselleira cursa la carrera en Santiago.
En esa resolución daba publicidad a las ayudas concedidas al amparo de una orden de marzo de 2017 por la que se establecían las bases reguladora de las ayuda para la creación de empresas para el desarrollo de pequeñas explotaciones. Figuraban los beneficiarios, entre ellos Marcos Luis Quintana, y también los receptores que habían renunciado a la subvención, entre los que sin embargo el hijo de la conselleira no se encontraba.
Afición a la hípica
La única vinculación conocida del universitario veinteañero Ortega Quintana con el mundo de la ganadería es su afición a la hípica, motivo por el cual en la finca de Ganados Ortega de Brión, de propiedad familiar, el único vehículo de transporte de ganado habitualmente aparcado en ella es el identificado con el rótulo 'Equipo ecuestre J&M Ortega'.
El hijo de la conselleira ha participado en competiciones ecuestres desde temprana edad. El jinete Marcos Luis Ortega participó, montando a la yegua Mis Rosire,en el Concurso de Saltos Internacional (CSI) de Casa Novas, en 2013, según dejó constancia en las redes sociales. Salvo por la presencia de esa camioneta, varias reses estabuladas y los equinos del aficionado a la hípica, la finca de Brión de Ganados Ortega carece de actividad y el edificio que teóricamente alberga la oficina de la explotación está en desuso, cerrado y el exterior desconchado. Sin embargo, como reza su página web, Ganados Ortega se dedica a recría y venta de carnes.