• A corporación provincial defende que esta efeméride teña carácter autonómico e se celebre o 17 de agosto de cada ano, para homenaxear aos galegos que deron a súa vida ou padeceron o exilio por defenderen as liberdades e dereitos democráticos e do pobo galego.
Recurso contra a apertura das residencias
Presidente e Alcaldes explicaron que “o PP coa súa maioría absoluta en SUPLUSA permitiu a interposición do primeiro recurso contencioso administrativo contra as residencias, pedindo medidas cautelares para frear a apertura dos centros”

Se a xustiza non di o contrario, en ditos meses abrirán os centros de Trabada, Ribadeo, Pol e A Fonsagrada. Onte abriuse a solicitude de prazas para Trabada con 10 veciños interesados e Ribadeo con 16. Constan 15 interesados no de Pol e 20 no da Fonsagrada

“As residencias vanse abrir respectando á xustiza, na que confiamos. Nunhas semanas aflorará todo o traballo que fixemos neste mandato para poder ofrecer aos nosos veciños estes servizos dende as institución locais e sen axuda algunha do PP”

A Mariña é dende hai xa anos un dos epicentros das mobilizacións na defensa da sanidade pública, moi especialmente ao fío da reforma sanitaria do ano 2018, pero tamén para advertir de eivas cotiás como a falta de pediatras ou carencias no hospital. Este xoves a mobilización sanitaria mariñá volveu saír á rúa, desta volta en Burela, e foi secundada por unhas 2.000 persoas.

Traballadores e traballadoras de Poligal, acompañados/as por persoal de Navantia e das súas auxiliares, manifestáronse este venres dende o Concello de Ferrol até os edificios da Xunta na cidade para esixir solucións que garantan o mantemento dos empregos e a continuidade da actividade produtiva nunha das plantas insignia da presunta reindustrialización da comarca. A marcha puña fin ao peche na casa do concello que na mañá de onte iniciaron un grupo de traballadores de Poligal, que se foron relevando ao longo da xornada para manter o encerro até a hora da manifestación

Días 1, 2, 3, 4 y 5. P.A. 76/17. 9.30 horas. Malversación de caudales públicos. El Ministerio público demanda cuatro años y medio de cárcel y ocho de inhabilitación para las cuatro personas acusadas de cometer irregularidades en la gestión económica de la Fundación Camilo José Cela.
El fiscal reclama que los cuatro sospechosos indemnicen a la Xunta con 150.000 euros. Procede del Juzgado de Instrucción nº2 de Padrón.

MC.C.L., era entre el 30 de noviembre de 2009 y el 30 julio de 2010 presidenta de la fundación “ Camilo José Cela”, D.R.R., era miembro destacado del Patronato , persona de confianza de la presidenta, y debido a su estrecha relación con la Xunta de Galicia, pues había sido Conselleiro de Presidencia era también persona cercana a los responsables políticos de la Administración, C.R.C., era subdirectora de la fundación e hija del anterior, y T.C.B., era el director gerente de la misma.

Con el concurso y la participación activa de todos ellos, en ejecución de un plan preconcebido y con la finalidad de conseguir un beneficio económico a favor de T.C.B. y con su acuerdo, simularon un despido con la intención de que a este le fuera abonada la cantidad neta de 150.000 euros. A tal fin, el acusado D.R.R., se encargó de convenir con el beneficiado la mencionada cantidad concreta imputable a los fondos públicos y de que el montante total fuera asumido por la Xunta de Galicia.

Dicho despido, orquestado por los acusados, fue sometido a la aprobación del Patronato en su reunión de fecha 27 de mayo de 2010, los patronos de buena fe aprobaron que fuera cesado conforme a su voluntad, como despido objetivo por causas organizativas, con una indemnización según lo dispuesto en el vigente estatuto de los trabajadores de 20 días por año trabajado con un límite de 12 mensualidades.

 

En fecha 31 de mayo de 2010, se le comunica al Sr C. su despido por causas organizativas en carta firmada por C.R.C. en nombre de la fundación, con una indemnización de 96.000 euros , 20 días de salario por año trabajado con un límite de 12 mensualidades.

En fecha 3 de junio de 2010, en la conciliación celebrada ante la sección provincial de Mediación Arbitraje e Conciliación ( SMAC), C.R.C., actuando en nombre de la fundación y en virtud del acuerdo previamente concertado con T.C. y el resto de los acusados, pactaron el pago de una indemnización de 150.000 euros con cargo a los fondos de la Xunta de Galicia.

De esta cantidad no se efectuó la retención de 75.274,69 euros a la que estaba obligada la Fundación en concepto de rentas de trabajo y T.C. tampoco liquidó las cantidades correspondientes a la declaración del impuesto de la renta de las personas físicas. Este hecho ha prescrito penal y administrativamente.

La crítica situación económica de la FUNDACION a la que se había llegado durante la gestión de los acusados y puso en peligro la continuidad de la misma, provocaba que sus ingresos se nutrieran en su mayoría con fondos públicos desde el año 2007. Esto era ampliamente conocido por todos los acusados, pues impulsaron que fuera la Xunta de Galicia quien asumiera la tutela de la fundación mediante la firma de un acuerdo económico.

En la reunión del Patronato de 27 de mayo de 2010, la misma en la en la que se acordó el cese de la relación laboral, se acordó por unanimidad entre los patrones la suscripción de este acuerdo, con ello y al carecer de fondos propios, las cantidades pagadas al acusado T.C., lo serían , como así fue, con fondos públicos, tal y como habían diseñado los acusados.

La Fundación Camilo José Cela era a la fecha de los hechos, una fundación del sector público de Galicia, en virtud de lo dispuesto en el art 50 de la ley 12/2006 de 1 de diciembre tal y como reconoce el acuerdo entre la Xunta de Galicia y la fundación Camilo José Cela por la que se establece o plan de axuste económico financiero da fundación de 2 de Xullo de 2010.

El abono de esa suma se hizo mediante cheque nominativo firmado por M.C.L. de fecha 30 de Julio de 2010, pese a que en la papeleta de conciliación habían establecido que el pago podría hacerse en diez plazos mensuales entre el 30 de agosto de 2010 y el 30 de mayo de 2011.

 

Xornal de Galicia para el Mundo - La crispación de los ciudadanos ...

xornaldegalicia.es/11022-la-crispacion-de-los-ciudadanos-por-la-corrupcion-del-pp-e...

14 ago. 2017 - ... y familiares en los días posteriores a la patrona de los marineros. .... María del Mar Sanchez Sierra, Asesora personal de Feijóo y Secretaría de Medios, Presidenta de Fundación Camilo José Cela, ... miedo y terror contra Miguel Delgado Director de Xornal Galicia y Presidente de Pladesemapesga..+ ...

Xornal de Galicia para el Mundo - Las lágrimas de las niñas esclavas ...

xornaldegalicia.es/10483-las-lagrimas-de-las-ninas-esclavas-de-amancio-ortega

18 may. 2017 - ... días despues de despreciar los actos de la Patrona de A Coruña. ..... María del Mar Sanchez Sierra, Asesora personal de Feijóo y Secretaría de Medios, Presidenta de Fundación Camilo José Cela, ... miedo y terror contra Miguel Delgado Director de Xornal Galicia y Presidente de Pladesemapesga..+ ...

XornaldeGalicia - @XornalGalicia1 Download Twitter MP4 Videos and ...

https://www.twitur.com/account/XornalGalicia1

La información sin manipulación @XornalGalicia @XornaldeGalicia .... http://xornalgalicia.com/9277-mar-sanchez-sierra-alto-cargo-del-ppdeg-muy-activa-en- .... -muy-opaca-como-patrona-de-la-fundacion-publica-camilo-jose-cela-segun- ...

#fundacioncela tag on Twitter | Twipu

www.twipu.com/tag/fundacioncela

... #camilojosecela http://xornalgalicia.com/9209-mar-sanchez-sierra-secretaria- ... -muy-opaca-como-patrona-de-la-fundacion-publica-camilo-jose-cela-segun- ...

 

A portavoz de Medio Ambiente do Grupo Socialista, Patricia Vilán, reclamoulle hoxe ao goberno galego que incremente o control sobre a madeira procedente de talas ilegais que chega aos portos galegos. A responsable socialista presentou unha pregunta oral pola entrada de madeira procedente de Brasil e Myanmar a través dos portos galegos, que se están a converter “nunha das principais portas de entrada” do produto.

O portavoz de Sanidade do Grupo Socialista, Julio Torrado, lamentou hoxe que o goberno galego “só pode presentar o balance dun ano negro para a sanidade pública” no que se “vivimos situacións dramáticas que demostran a ineficiencia da Consellería de Sanidade”. Na comparecencia do xerente do Sergas en Comisión parlamentaria, responsabilizou a Feijóo dunha reforma sanitaria que “creou un sistema de primeira e de segunda”.

280319Alcoa MAdrid- Santos Ramos e Loureiro García participaron este xoves na concentración organizada polos traballadores das fábricas de Alcoa, diante do Congreso dos Deputados, en apoio á defensa dos empregos nas plantas.- Santos Ramos e Loureiro García participaron este xoves na concentración organizada polos traballadores das fábricas de Alcoa, diante do Congreso dos Deputados, en apoio á defensa dos empregos nas plantas.- O Secretario Provincial subliñou que dende que o PP optou, no 2013, por un modelo de poxa no que cada 6 meses Alcoa ten que participar nunha, non hai estabilidade nas plantas e polo tanto non hai estabilidade para os traballadores- “Os socialistas puxemos un estatuto encima da mesa que pode recoller achegas, melloras e polo tanto crear un marco de estabilidade para a industria e o emprego”- “O PSOE sempre estivo cos traballadores de Alcoa. Estivo cando o PP nin os recibía e os obrigaba a ir a poxas inseguras e seguimos agora, cun escenario moito mellor, pelexando coma sempre por algo capital para a mariña  e para a provincia de Lugo”

son2 887153 manualO revitalizado Monte do Gozo de Santiago de Compostela será de novo a sé da segunda edición do Festival Ou Son do Camiño, que terá lugar os días 13, 14 e 15 de xuño e reunirá a grandes estrelas do panorama internacional e nacional como Black Eyed Peas, Iggy Pop, David Guetta, Die Antwoord -na que será a súa única data este ano en España-, Rosalía ? nun dos poucos festivales nos que se deixará ver en 2019-, Bastille, Bloc Party -que tocarán íntegramente Silent Alarm, o seu aclamado debut-, Richard Ashcroft, Vetusta Morla ou Dimitri Veigas

17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:55

O pavillón municipal de Luintra acollerá o vindeiro sábado,...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:52

Tras a experiencia positiva do ano pasado, este ano volve celebrarse...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)