El Presidente de Pladesemapesga solicita la adhesión de los ciudadanos que quieran compartir el escrito de denuncia contra la gestión de la pandemia del Coronavirus por la Xunta de Galicia.  ver más...+ Documentos descagables; 

Descargar este archivo (adhesionaladenuncia-coronavirus-gestionpublica-xunadegalicia.pdf)presentacion adhesiones denuncia-coronavirus.pdf  Descargar este archivo (denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf)denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf  Descargar este archivo (escrito de adhesiones a la denuncia..pdf)escrito de adhesiones a la denuncia..pdf  Descargar este archivo (anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf) anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf    DENUNCIA Nº 2 MASCARAS y 3 DONATIVOS Descargar este archivo (denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf)denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf -  último decreto judicial...+

ECHAME UNA MANO PRIMA QUE QUIERO DESPEDIR PERSONAL DEL SERGAS INFECTADO CORONAVIRUS


Xo

A/A DE QUIEN PUEDA INTERESAR

El Sergas me deja sin trabajo, a unas les prorrogan el contrato y a otras no.

El Sr. Feijoo decide, para hacer política, que se prorroguen los contratos con lo que se salta la ley de contratación aprobada hace años.

Se le prorroga el contrato a la gente que vino exclusivamente para esta pandemia, sin contar que hubo a algunos que NOS SACÓ DE NUESTROS SERVICIOS para ir a trabajar también a unidades Covid-19.

Yo estaba cubriendo una baja, se me lleva a una UCI Covid , trabajo todo este mes de Abril ahí , ceso de la baja ( ya que se incorpora la persona que estaba cubriendo ) el día 30 , pero el Sergas , DECIDE QUE NO SOY MERECEDORA DE UNA PRORROGA DE CONTRATO, y me manda para casa , porque no quieren prorrogarme el contrato como al resto de mis compañeras , ESTANDO BIEN POSICIONADA EN LA LISTA DE CONTRATACIÓN.

O Xulgado do Social número 2 da Coruña rexeitou a solicitude realizada polo Colexio Oficial de Enfermería da Coruña para que ordenase ao Sergas adoptar unha serie de medidas relacionadas coa subministración de equipos de protección fronte ao COVID-19 e a realización “inmediata e urxente” de probas PCR. En consecuencia, acordou o arquivo das actuacións. A xuíza indica na resolución, contra a que cabe presentar recurso de reposición, que o colexio carece de lexitimación activa para esixir a medida, articulada a través dun proceso de tutela de dereitos fundamentais. Se a pedise a través dun conflito colectivo, segundo o auto, tampouco estaría lexitimado.

lasprotegidasdelpresidente

A ASOCIACION GALEGA PARA A DEFENSA DA SANIDADE PUBLICA SOBRE A EPIDEMIA DE CORONAVIRUS NAS RESIDENCIAS DE MAIORES

1.- A pandemia de coronavirus en Galicia non tivo, afortunadamente, a virulencia doutras CCAA. Este feito non ten relación directa coas actuacións da Xunta de Galicia, senón coas características específicas do país: dispersión da poboación, menor nivel de contaminación, escasa chegada de persoas doutros territorios, as condicións climáticas ou a menor aglomeración no transporte público e actos colectivos.

2.- A epidemia sí que provocou un elevado nivel de contaxios e de mortalidade nas residencias de maiores; isto ven provocado polas decisións de Núñez Feijóo, de privatizar boa parte das mesmas. Segundo un informe do Consello de Contas de Galicia e as denuncias de familiares e persoal, este proceso caracterizouse por irregularidades e amiguismo na súa adxudicación, falta de controis pola Conselleria, escaseza de persoal, deficiencias nas instalacións e incumprimento dos protocolos de funcionamento.

Las panderetadas de Ines Rey y su DISPOSITIVO DE VOLUNTARIADO PARA ...A saida en todos os medios de comunciación da mala xestión da EDAR de A Coruña na que verte todo tipod e baceterias e virus ao Mar, lle siluminou o cerebro a Ines Rey e Lage Tuñas para sair ao paso con cousas que son evidentes como e a de síua obligación legal de garantir a auga, sobre todo ante as noticias que din e se preguntan a eles mesmos, por que EMALCSA son Ines Rey...+ e Lage Tuñas...+ e se preguntan a eles mesmos o que sigue: http://archive.is/g1x8W

La depuradora de A Coruña confirma la presencia del virus COVID19 en aguas residuales DIMISIONES FULMINANTES YÁ

Despois de recibir varias consultas, desde a Empresa Municipal de Augas da Coruña, EMALCSA, aclárase que os estudos publicados recentemente fan referencia de forma exclusiva á presenza de restos de Covid-19 en augas residuais dos sumidoiros de fecais, polo que se garante a seguridade da agua que se subministra á cidade e a varios concellos da área metropolitana, que cumpre con todos os parámetros recomendados pola Organización Mundial da Saúde (OMS) e outros organismos internacionais. Estes avalan en base ás evidencias científicas dispoñibles que os tratamentos de filtración e desinfección que utiliza EMALCSA eliminan ou inactivan o coronavirus, polo tanto, o servizo que chega a fogares e empresas é seguro.

Ante esto que fai Feijóo, NADA VIDEOCONFERENCIAS PARA SAIR ESCOPETEADO AO FINALIZAR POR A PORTA DE ATRÁS PARA QUE NINGUEN LLE PREGUNTE POR A PUTREFACCIÓN QUE INVADE A XUNTA.

Case 400.000 persoas, arredor dun terzo da poboación activa galega, atópase en paro ou en ERTE tras o incremento do 9,83% rexistrado nas cifras de desemprego o pasado mes de abril. Dende a CIG reclaman medidas eficaces e urxentes para garantir o mantemento dos postos de traballo e a cobertura social ás persoas afectadas.

Os datos publicados hoxe polo SEPE sitúan o número total de persoas paradas en 191.629, o que supón 17.148 máis que no mes de marzo, aínda que seguen sen figurar todos/as os traballadores/as afectados/as por un ERTE, cifra que non deixa de medrar e que supera xa as 200.000 persoas. 

VILLOSLADA se une a Feijóo para favorecer electoralmente los ...

La ampliación del CHUAC ha sido una FAKE NEWS desde qque se hizo público su proyecto hasta el día de hoy, en ello ha participado activamente la alcaldesa de A Coruña elegida por el PSdeG al que parece no tenerle respeto alguno mostrando el tipo de catadura moral y lealtad que tiene con la formación política que le ha facilitado estar en el despachod e María Pita, como viene informando Xornal Galicia, Ines Rey esta desesperada por acumular un album personal y para ello no duda en venderse al mejor postor, no existen actividades del PPdeG en A Coruña en las que no haya participado en solitario Ines Rey, a la vez son casi nulas las su participación en las del PSdeG, partido que dice representar, el periódico local portavoz del PPdeG cuyas pintadas por toda la ciudad dicen " A VOZ MINTE " se hace eco de la disposición incondicional a las panfletadas de Feijóo afirmando que el "Xunta y Concello cierran un principio de acuerdo para hacer el Novo Chuac http://archive.is/6Geri " y lo hacen de espaldas a los perjudicados, ciudadanos y de presupuesto, y lo más grave, que es un proyecto literalmente fracasado antes de su comienzo por la salida de la Xunta de Feijóo, al igual que la INtermodal en la que María del Mar Sánchez Sierra exigía al redactor d ela Voz de Galicia lo que tenía que poner en el título de la noticia y su redacción como publicaba y documentaba este Xornal. Son muchos los ciudadanos/as de A Coruña que comienzan a preguntarse que es lo que le ofreció Alberto Núñez Feijóo para tenerla tan domesticada, nosotros nos lo imaginamos, pero ¡ vaya Usted a saber !, será el silencio político ante el escándalo de a las dos horas de pillar el bastón de mando subirse el sueldo más de un 70% o la callada del grupo de ediles persegudios por defraudar los impuestos municipales, pero también puede haber algo más....+

RIRUALASANCAETANO ELECCIONES PPDEG

A Xunta de Galiza négase a convocar os comités de seguridade e saúde laboral e a facer as avaliacións de riscos laborais co risco biolóxico ao COVID 19 a pesar de que xa está a preparar a volta ao traballo dos servizos non esenciais. Co comezo da crise sanitaria polo COVID, e xa antes de que se decretara o estado de alarma, dende a CIG Autonómica solicitamos de xeito reiterado a convocatoria urxente dos comités de seguridade e saúde laboral na Xunta de Galiza para tratar as medidas preventivas ante o coronavirus. Estes órganos son os encargados de impulsar a saúde e seguridade no traballo e vixiar pola aplicacion da Lei de Prevencion de Riscos Laborais.

marsanchezsierrautilizafondospublicosparalavrsesuimagenpersonal

Mermeleros y compinches en fabricar un burdo engaño a los gallegos/as.- http://archive.is/V0GwA


Claro, concreto y directo. Tres palabras que pueden definir lo que piensan los politólogos y economistas consultados por EL CORREO GALLEGO para definir el papel de Alberto Núñez Feijóo como presidente de la Xunta ante el reto que suponía combatir una pandemia que atacó de forma silenciosa y sin mostrar sus armas. http://archive.is/V0GwA

Esta publicación sin identificar los que se suponen, son politólogos y economistas consultados por EL CORREO GALLEGO nosotros les vemos como FAKE NEWS PARA pagar favores como adjudicaciones publicitarias y convenios de dinero público de María del Mar Sánchez Sierra según el mismo medio la persona más influyente de galicia. LOS TRAMITADORES son el IGAPE, que curiosamente oculta y no informa de que avales ha concedido el Gobierno Gallego en lo que va de año, MIENTRAS sucede esto, un documento del Consello de Contas reveló que numerosos empresarios avalados con dinero público no atendieron a sus obligaciones., QUE VAMOS A PAGAR TODOS LOS GALLEGOS, CONTAS desveló que 14 empresas no pagaron las anualidades de la comisiones que carga el IGAPE, Ferlosa, Bernando Alfageme, Géneros de Punto Iván, Pórtico, Blusens, Paquito, Montajes J.M. Glesias, Agrupación de Cooperativas Lácteas, Bera 200, ICON Europe, Editorial Compostela ( ADJUDICATARIA DE AYUDAS de Secretaría de Medios que dirige Mar Sánchez Sierra http://archive.is/fB17Q , que no ha pagado las anualidades que le correspondían de los prestamos del IGAPE) y la Xunta no se las reclama a cambio de que Mar Sánchez Sierra sea nombrada PERSONA MÁS INFLUYENTE DE GALICIA.....+

EXCLUSIVA: El Gobierno del PPdeG en la Xunta reconoce en documento ...

O Consello da Xunta do xoves 30 de abril do 2020 aprobou reactivar a tramitación administrativa en materia de avaliación ambiental de 975 proxectos que estaban paralizados polo Estado de alarma. Froito diso, e cando aínda existe unha seria crise sanitaria e a poboación segue confinada e sen poder desenvolver as súas actividades de forma normalizada, a Xunta de Galicia dita unha Orde, publicada no DOG deste 4 de maio, para que comecen a correr os prazos de exposición pública destes proxectos industrias de grande impacto.

EXCLUSIVA: El Gobierno del PPdeG en la Xunta reconoce en documento público que no dispone de profesionales para controlar el Medio Ambiente ni la contaminación, solo existen para cursos y masteres privados...+

A Xunta reactiva os procedementos de proxectos industriais de grande impacto ambiental

COMUNICADO XORNAL GALICIA; Mar Sánchez Sierra esta utilizando el " modus operandi en Gestión Reputacional..+ " de la Operación Púnica a través  de contratos publicitarios del coronavirus usando intermediarios. ver comunicado completo..haciendo clic aquí.+

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia

@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

@AIDADEHAYDEE33 #LeyDeMemoriaHistorica #MemoriaHistórica #MemoriaVerdadJusticia #VerdadJusticiaReparacion #EspañaVaciada
@clorenper @garxetdelilla @Cristin38362377 @JoseGarciazx @Luis_iure @lachochona1 @Adho12598420 @asdena95 @etsh_uah @UAHes #DerechosHumanos #TrataSeresHumanos @rafamarcvxii @TSXGalicia @Ruth_9372 @GuisanteHuertas @MONICA78321384 @FarreroAna @AVTDC3 @newstwtt @magnoliafergon @BigDataJurist #ComparteTuCaso @CasosReales_net #PremiosEconomistJurist #GLOBALEconomistJurist @informativoj @AgM0811 @JFerandezG @generoenaccion

#Fiscalia @fiscal_es #FiscalíaSuperior @juecesAPM @AFiscales @RFAI_AIAMP @IgnaciodeLucas3 @TSXGalicia @MinSeg #FiscalGeneral #FiscalSuperiorCyL @cejmjusticia #FiscalíaGalicia #FiscalGalicia #FiscaliaSantiago