El Presidente de Pladesemapesga solicita la adhesión de los ciudadanos que quieran compartir el escrito de denuncia contra la gestión de la pandemia del Coronavirus por la Xunta de Galicia.  ver más...+ Documentos descagables; 

Descargar este archivo (adhesionaladenuncia-coronavirus-gestionpublica-xunadegalicia.pdf)presentacion adhesiones denuncia-coronavirus.pdf  Descargar este archivo (denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf)denuncia-contra-Feijoo-TSXG.pdf  Descargar este archivo (escrito de adhesiones a la denuncia..pdf)escrito de adhesiones a la denuncia..pdf  Descargar este archivo (anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf) anexo-5-denuncia-feijoo-coronavirus-anexo5.pdf    DENUNCIA Nº 2 MASCARAS y 3 DONATIVOS Descargar este archivo (denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf)denuncia la Fiscalía Anticorrupción y el Crimen Organizado Gestores Coronavirus Xunta de Galicia.pdf -  último decreto judicial...+

Repuntan infectados y fallecidos en residencias privadas ...Esquerda Unida solicita á Xunta que dea explicacións por ter nomeado xerente da residencia pública Porta do Camiño en Santiago de Compostela en plena pandemia do coronavirus ao que foi Director Técnico de DomusVI (antiga Geriatros) durante 20 anos.

El dinero de la Xunta alimenta sociedades offshore a través de las Residencias de Ancianos DomusVI cuya Consejera es Chefi la receptora de medallas de manos de Feijóo para enaltecer las decenas de muertos que han dejado en su camino en las rssidencias alimentadas con dinero público.

Para Esquerda Unida resulta unha mofa para as familias que se poña ao fronte dunha institución pública a un dos máximos responsables da empresa en cuxas residencias veñen de falecer polo menos 62 persoas e lembra que aínda no mes de decembro a Xunta de Galicia premiou a DomusVI pola súa xestión, todo a pesares das denuncias de precariedade do seu persoal.

Información
Galicia

Los negocios de la pandemia

Información
15 Mayo 2020 1186 votos

 donativos dinero mediantecuentasbancarias sergas mar sanchezsierra

 

Hay más de sesenta equipos en el mundo trabajando para crear una vacuna contra el coronavirus, pero van muy despacio. Una declaración de Bill Gates al New England Journal of Medicine explica esta lentitud: “Es necesario que los gobiernos pongan los fondos porque los productos para la pandemia son inversiones de muy alto riesgo; el financiamiento público minimizaría los riesgos para las empresas farmacéuticas y ayudaría a que se metieran en este tema con los dos pies”. Los capitalistas quieren que el Estado ponga los fondos y las empresas se lleven las ganancias. Para que el negocio sea completo, Gates remata: “Finalmente, los gobiernos deben financiar la compra y distribución de las vacunas a la población que la necesita”. Es decir, el Estado financia la producción y luego compra los productos a las empresas. La propuesta de Gates desnuda la verdad: no se avanza en las vacunas si no hay ganancia capitalista garantizada.


Los buenos negocios de la pandemia

A Comisión de Seguimento da crise sanitaria COVID-19 do TSXG, presidida por José María Gómez y Díaz-Castroverde, presidente do Tribunal Superior, concretou na reunión de hoxe a fórmula que se poñerá en marcha para que a cidadanía poida pedir cita previa para ser atendida nos órganos xudiciais da comunidade, de tal maneira que se eviten desprazamentos innecesarios ás sedes. Segundo o acordado hoxe polos membros da Comisión, crearase un grupo de traballo formado pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia ( Amtega sobre a que ten total control dos datos María del Mar Sánchez Sierra ) e o Tribunal Superior para concretar as funcións e necesidades deste novo sistema, que se centrará nos servizos cunha maior atención ao público, como os rexistros civís.

A dirección agocha á familia dunha residente o protocolo que seguiu para manter unha residente en negativo na planta dos covids durante 11 días.

  • · Tamén elude indicar quen asume a responsabilidade de permitir o acceso dun fotógrafo ao centro cando aínda había enfermos da covid e sen ter solicitado o permiso previo das familias.    

Celanova, 15 de maio.- O BNG de Celanova denuncia que a dirección da Residencia San Carlos de Celanova volve negar información ás familias dos residentes e elude sinalar a persoa responsábel de facilitar o acceso dun fotógrafo ao centro durante a segunda semana de maio, cando aínda permanecían pacientes illados pola covid, e para o que non se pediu o permiso das familias.

O malestar levou á que se solicitasen formalmente á Residencia San Carlos explicacións sobre un acceso que as familias consideran que non era imprescindíbel e que, en calquera caso, lles debeu ser consultado polas implicacións na intimidade dos residentes.

La manipulación informativa de Mar Sánchez Sierra sobre la CRTVG ...

O voceiro de Galicia en Común-Anova Mareas, Antón Gómez Reino, amosou hoxe o malestar da coalición pola pertinaz e irresponsable estratexia de Feijóo de convocar, no inmediato, unhas eleccións que porían en risco a saúde e as vidas dos galegas e galegas logo de dous meses de esforzo e loita contra a pandemia do Covid.

“O señor Feijóo convocounos onte para un teatro performativo de dúas horas e media no que, en absoluto, recollou a opinión unánime e a diagnose común das forzas da oposición deste país. É unha lástima que a Xunta do PP depaupere as institucións galegas antepoñendo as súas siglas e a estratexia do partido, as ambicións políticas por diante das nosas vidas”, afirmou Gómez Reino.

feijooelmesianicoyladruida

Feijóo al manejar el calendario electoral tratando de echar multitudes a votar para que se contagien del coronavirus no solo desprecia la vida de sus votantes, si no que les invita directamente al suicidio con tal de seguir corrompiendo el poder. El nombre de esta condición se deriva de 'hyibris', un concepto griego que significa desmesura y hoy alude al orgullo o a la autoconfianza exagerada cuando se ostenta alguna posición de mando.

David Owen, médico y político británico, describió en su libro En el poder y la enfermedad que desde la antigüedad, el tema de 'hybris' se ha tratado en filosofía (Aristóteles, Platón, Herodoto) y que fue en el drama griego donde se desarrolló con más fuerza.

Asegura Owen que la trayectoria de la 'hybris' en los dramas griegos tenía, más o menos, las siguientes etapas: “El héroe se gana la gloria y la aclamación al obtener un éxito inusitado contra todo pronóstico. La experiencia se le sube a la cabeza y empieza a tratar a los demás, simples mortales corrientes, con desprecio y desdén, y llega a tener tanta fe en sus propias facultades que empieza a creerse capaz de cualquier cosa”

El asunto es que dicho exceso de confianza en sí mismo lleva al líder a interpretar equivocadamente la realidad que lo rodea y a cometer errores. ....+
Al acoplarse el tema en la psicodinamia actual, Córdoba manifiesta que en realidad lo puede padecer todo aquel que por narcisismo en una posición jerárquica llegue a imaginar que lo que piensa es correcto y lo que opinan los demás, no, al punto de creer que todos los que lo critican son enemigos. “La persona pierde la perspectiva de la realidad, solo ve lo que quiere ver, y aceptar opiniones ajenas lo considera una flaqueza”, insiste.

La lista de los infectados incluye a dictadores cuyas personalidades narcisistas los tornaron más proclives a desarrollar SH, como Stalin, Hitler, Franco, Sadam Hussein y uno que otro político latinoamericano....+

Gonzalo Caballero a preguntas de Xornal Galicia sobre Test a ...O secretario xeral subliña que a convocatoria é “unha decisión politica” que amosa que “Feijóo só pensa nas súas prioridades políticas e non nas prioridades de saúde do país”O secretario xeral subliña que a convocatoria é “unha decisión politica” que amosa que “Feijóo só pensa nas súas prioridades políticas e non nas prioridades de saúde do país”

O Goberno de Ines Rey en vez de doar mascarillas a ciudadanía lle reanuda o cobro do estacionamento regulado para financiar propagandas na prensa anunciando obras que niguen pediu, ademais de activiar o cobro e persecución da ORA, tamen, comezarán a funcionar as cámaras de videovixilancia distribuídas por toda a cidade, co fin de que non escape ninhuen na recaudación xa que hay que pagar as subidas salariales de mais do 70% da Alcaldesa e facer fronte aos pufos dos ediles do Goberno Municipal morosos dos tributos municipais.

A Xunta de Goberno Local aprobou a reforma integral do Centro Asociativo Domingo García Sabell e as obras de restauración do Xardín de San Carlos, que se executarán en seis meses Na sesión ratificouse a construción dun carril bici no polígono de Agrela, no tramo que discorre entre a avenida Fisterra e A Sardiñeira. As obras moven grandes cantidades de cartos dificiles de xustificar, a limpeza da ciudade move tamen, pero cantidades pequenas que hay que xustificar...

COMUNICADO XORNAL GALICIA; Mar Sánchez Sierra esta utilizando el " modus operandi en Gestión Reputacional..+ " de la Operación Púnica a través  de contratos publicitarios del coronavirus usando intermediarios. ver comunicado completo..haciendo clic aquí.+

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia

@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

@AIDADEHAYDEE33 #LeyDeMemoriaHistorica #MemoriaHistórica #MemoriaVerdadJusticia #VerdadJusticiaReparacion #EspañaVaciada
@clorenper @garxetdelilla @Cristin38362377 @JoseGarciazx @Luis_iure @lachochona1 @Adho12598420 @asdena95 @etsh_uah @UAHes #DerechosHumanos #TrataSeresHumanos @rafamarcvxii @TSXGalicia @Ruth_9372 @GuisanteHuertas @MONICA78321384 @FarreroAna @AVTDC3 @newstwtt @magnoliafergon @BigDataJurist #ComparteTuCaso @CasosReales_net #PremiosEconomistJurist #GLOBALEconomistJurist @informativoj @AgM0811 @JFerandezG @generoenaccion

#Fiscalia @fiscal_es #FiscalíaSuperior @juecesAPM @AFiscales @RFAI_AIAMP @IgnaciodeLucas3 @TSXGalicia @MinSeg #FiscalGeneral #FiscalSuperiorCyL @cejmjusticia #FiscalíaGalicia #FiscalGalicia #FiscaliaSantiago