Información
Noticia destacada de Galicia

Protección de datos; Con tantos recovecos, a cantidade de trámites que ten un que facer para instalar un negocio, que é máis fácil buscar a alguén que sexa un intermediario, pagarlle a un intermediario e bo, estes son os costos, para os privados, da corru

Información
Galicia 25 Mayo 2018 795 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O RESULTADO DE PRIVATIZAR Os SERVIZOS PÚBLICOS MULTIPLICA POR 10.000 A PERMANECIA E ENTRADA DA CORRUPCIÓN. A sentenza da GURTEL coloca a España como o único pais do Mundo gobernado por unha organización criminal organizada rexistrada como "PARTIDO POPULAR".- LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL usaba ilegalmente el LOGO del DEFENSOR DO POBO Y CONCELLO DE MELIDE como referencia fraudulenta para captar más clientes.

 O 82% de empresarios consultados na Enquisa Global sobre Fraude 2016, elaborada por Ernst Young, asegurou que o suborno e a corrupción son prácticas habituais para facer negocios, mentres que 63% de encuestados polo Banco Mundial está de acordo ou totalmente de acordo en que a corrupción é parte da cultura de negocios.

 Así o sinala o reporte ?Descifrando a Corrupción?, elaborado pola organización civil Ethos, Laboratorio de Políticas Públicas, que foi presentado na sé do Instituto Nacional de Transparencia, Acceso á Información e Protección de Datos Persoais (INAI), e o cal advirte que a situación é grave porque depende das Pequenas e Medianas Empresas que xeran 52% do produto interno bruto e 72% do emprego no país.

 ?A corrupción provocou un estancamento no nivel de emprendimiento de novos negocios?, afirma a publicación.

 O reporte cita tamén os resultados da Enterprise Surveys 2010 do Banco Mundial, que arroxa que ademais de 63% que consideran que a corrupción é parte da cultura de negocios, 46% dos empresarios afirmou ser testemuña ou haber incurrido nalgún acto deshonesto.

 A Enquisa Global sobre Fraude 2016 e de acordo con devandito instrumento, o promedio a escala mundial é que 39% dos empresarios dun país sitúe ao suborno como práctica común.

 O reporte de Ethos explica que entre as principais condicións que propician a corrupción entre empresarios é o excesivo número de trámites e as normas pouco claras que os obrigan a atopar solucións rápidas para poder operar os seus negocios?.

 Jacqueline Peschard, presidenta do Comité de Participación Cidadá e do Comité Coordinador do Sistema Nacional Anticorrupción (SNA), asegurou que a corrupción en México non é cultural, senón estructural.

 Tamén asegurou que os trámites excesivos propician a corrupción.

 ?Son tan difíciles, con tantos recovecos, a cantidade de trámites que ten un que facer para instalar un negocio, que é máis fácil buscar a alguén que sexa un intermediario, pagarlle a un intermediario e bo, estes son os costos, para os privados, da corrupción.

 Realmente é algo que se converteu en non só algo cotián, senón moi sistémico.

 Está establecido sobre formas de relación entre a sociedade e o Estado?, afirmou.

 PERDAS MILLONARIAS QUE CSO DE NON ESTAR GOBERNADOS POR UNHA ORGANIZACIÓN CRIMINAL PONDRÍAN AOS ESPAÑOLES POR ENCIMA DE PAÍSES COMO ALEMAÑA, NORUIEGA OU SUECIA NO ESTADO DE BENESTAR

USONOAUTORIZADODELOGOOFICIALDEFENSORDOPOBOLOPDATPROTECCIONDEDATOSSL

La entidad de PROTECCIÖN de Datos LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL con NIF/CIF B70124607 a través de su web http://www.lopdat.es/ perteneciente al Grupo ISONOR www.grupoisonor.es/ publicitaba referencias ilegales, del Defensor do Pobo que también aloja a la Comisión de Transparencia de Galicia. Dice Milagros Otero Defensora do Pobo; No existe ningún convenio con LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL con NIF/CIF B70124607 perteneciente al Grupo ISONOR www.grupoisonor.es/, ningún contrato, ni ninguna relación entre la citada entidad y los servicios informáticos de la INSTITUCIÖN PÜBLICA de GALICIA, por lo que con esta misma fecha SE PROCEDE A REQUERIRLE A LA CITADA EMPRESA QUE DEJE DE PUBLICITAR EL LOGO DEL DEFENSOR DO POBO al carecer de cualquier tipo de autorización para su uso...(+)

Tras acceder a la publicidad de la entidad de PROTECCIÖN de Datos LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL con NIF/CIF B70124607 a través de su web http://www.lopdat.es/ perteneciente al Grupo ISONOR www.grupoisonor.es/ sobre la web Institucional del Defensor do Pobo que también aloja a la Comisión de Transparencia de Galicia, la entidad PLADESEMAPESGA se ha dirigido al Defensor do Pobo solicitando la copia del publicitado convenio por ser un documento público.

Pladesemapesga detecto como, bajo la jactancia pública de la entidad LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL publicit entre otros los servicos contratados con la Institución del Defensor do Pobo. Tras una ardua investigación en los DOG, Consello Galego de Contas y la misma web del Defensor do Pobo, ni en el Parlamento de Galicia a sido posible encontrar información al respecto.

Entendiendo PLADESEMAPESGA que, como usuarios activos y multitud de expedientes con información sensible, podría estar expuesta en manos de quienes consideran no son los mejores depositarios de la misma.

 En fecha 2 de Agosto de 2017 tenía entrada en el registro de la Institución del Defensor del Pueblo de Galicia, petición del citado convenio registrada con el número DAIPVP004/2017 .en la resoluciön DEl valedor do Pobo, TRASLADA:

No existe ningún convenio con LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL con NIF/CIF B70124607 pertenecinete al Grupo ISONOR www.grupoisonor.es/, ningún contrato ni ninguna relación entre la citada entidad y los servicios informáticos de la INSTITUCIÖN PÜBLICA de GALICIA, por lo que con esta misma fecha SE PROCEDE A REQUERIRLE A LA CITADA EMPRESA QUE DEJE DE PUBLICITAR EL LOGO DEL DEFENSOR DO POBO al carecer de cualquier tipo de autorización para su uso.

Firmado; Milagros Otero Parga, VALEDORA DO POBO

Tras acceder a la web http://www.grupoisonor.es/grupo-isonor-referencias este día 06-09-2017 se puede comprobar como se ha cumplido el mandato del Defensor do Pobo, certificando asi el uso ILEGAL por la entidad LOPDAT PROTECCION DE DATOS SL con NIF/CIF B70124607 del logo del DEFENSOR DO POBO con la intención de captar más clientes ofreciendo referencias empresariales totalmente falsas.

A la solicitud de aclaraciones o desmentidos tanto Lopdat como el Grupo Isonor han declinado responder.

Ver también; http://xornalgalicia.com/galicia/4593-pladesemapesga-solicita-al-defensor-do-pobo-el-traslado-a-la-fiscalia-del-expediente-de-lopdat-proteccion-de-datos-sl-por-uso-ilegal-de-imagen-publica

Otros articulos relacionados.....

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+