Información
Noticia destacada de Galicia

Corina Porro e Lete Lasa ignoran ao Alcalde de Vigo e utilizan 320 euros públicos de premio para financiarse un MARKETING POLÍTICO co FIBA non Marisquiño, os vigueses/as do PPdeG non entende o seu regreso co ronsel que deixou.

Información
Galicia 12 Agosto 2019 1879 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

marisquino6110819


O secretario xeral para o Deporte, José Ramón Lete Lasa e a delegada da Xunta en Vigo, Corina Porro, asistiron ás finais do FIBA 3X3 do Marisquiño e entregaron os premios. O campión foi o equipo canario Titans que ademais do premio económico competirá a fin de semana que vén en Eslovenia no Campionato Challenger. En el FIBA baloncesto, NBA, etc… Hay un número determinado de jugadores en cada equipo. Según el Reglamento FIBA, hay cinco jugadores en Baloncesto por cada equipo en la cancha, cinco suplentes o reservas. Con lo que le corresponderían 32 euros a cada uno. La Policía afirma que Corina Porro, les "endiño" su cirugía estética y viajes a Madrid al líder de la Operación Patos y al Concello de Vigo. En el PPdeG de Vigo afirman que hay un GRAVE FALLO de Comunicación en el equipo de Feijóo.

Los heridos del marisquiño siguen a día de hoy sin cobrar..+

El 11 abr. 2008 - Corina Porro se despedía de Caballero con un ¡Heil Hitler! ...Y en la Finca do Conde, un centro comercial y dos torres de viviendas ya finalizadas siendo uno de los casos de presunta corrupción en la Galicia de aquel año, y de postre una agencia de comunicación a nombre de su madre de 90 años facturaba al concello de Vigo más de 900 millones de pesetas de la época de los que nada se aclaró ni devolvió.

Corina Porro, se ganou na web (Internet) o slogan, Poña Unha Sogra na Alcaldía en Contrátea, para denunciar os desfalcos e corrupción da súa xestión ao fronte da Alcaldía de Vigo, e do que xa foi rexeitada en dúas ocasións polos ciudadanos galegos/as, e ven Feijóo e coloca de Presidenta do Ces, un órgano de control dos partidos políticos e de goberno en Galicia... !!! Este nomeamento e considerado todo un acto de vergoña e corrupción política sen control !!! La Policía afirma que Corina Porro, les "endiño" su cirugía estética y viajes a Madrid al líder de la Operación Patos y al Concello de Vigo.

 

El jefe de la trama PATOS tenía en su mesilla de noche toda la documentación de la operación de cirugía estética de Corina Porro, algo que no ha explicado en sus aclaraciones públicas Corina Porro, ni ha explicado la ausencia de sus declaraciones fiscales de la operación realizada y paga en efectivo, Corina Porro en su paso por la Alcaldía de Vigo y Puerto de Vigo dejó una estela de graves sospechas de corrupción extendida como forma de gobierno, de hecho se le atribuia haber creado una agencia de comunicación a nombre de su madre de 90 años que facturaba al concello más de 900 millones de pesetas de la época.. Juan Carlos González Santín, criticaba que Corina Porro manteña intacto o seu salario como presidenta do Consello Económico e Social, superior ao do presidente da Xunta, mentres rebaixa un 5,85 por cento o salario dos seus traballadores e reduce as partidas a sindicatos e organizacións sociais en mais de 27.000 euros.

Los vecinos/as de Vigo no entienden como Feijóo nombró a Corina Porro con la estela que tiene detrás, y afirman que Abel Caballero le sale la publicidad "gratis" para subir su resultado electoral en al menos un 60% más a su favor.

https://www.google.es/search?q=corina+porro+Alcaldía+de+Vigo

feijoo defiende idoneidad corina porro presidir concello economico social 1 789497El jefe de la trama PATOS tenía en su mesilla de noche toda la documentación de la operación de cirugía estética de Corina Porro, algo que no ha explicado en sus aclaraciones públicas Corina Porro, ni ha explicado la ausencia de sus declaraciones fiscales de la operación realizada y paga en efectivo, Corina Porro en su paso por la Alcaldía de Vigo y Puerto de Vigo dejó una estela de graves sospechas de corrupción extendida como forma de gobierno, de hecho se le atribuia haber creado una agencia de comunicación a nombre de su madre de 90 años que facturaba al concello más de 900 millones de pesetas de la época..

La Policía ha expresado sus sospechas acerca de la posible relación entre el dueño de la constructora Eiriña, Enrique Alonso Pais, y el pago de una operación de cirugía estética en 2006 a la que era entonces alcaldesa Corina Porro, cuya acta del senado cedió a Manuel Fraga a cambio de la presidencia del Consello Económico y Social de Galicia.

La operación estética figura en un informe policial incluido en el sumario de la Operación Patos, y en el que se describen varios documentos localizados en el domicilio del imputado Alonso Pais durante el registro posterior a su detención.

Corina Porro lo niega, pero no ha aclarado que hacían los documentos de su cirugía estética en manos del líder de la trama PATOS,  que figura en las diligencias, en la mesilla de noche de la habitación de matrimonio de la casa se localizaron varios documentos relacionados con un viaje a Madrid, en julio de 2006, de Corina Porro, además de otras dos personas.

corinaporroforadegaliciaAcompañando a los datos de la reserva del viaje y el hotel, también había documentación sobre una cita de preanestesia y una consulta en una clínica para la realización de una operación de cirugía estética, además de un presupuesto de 18.550 euros.

La Policía, con autorización judicial, obtuvo diversos informes de entidades financieras, así como de la propia clínica y de la agencia de viajes, para confirmar si se habían producido el viaje y la operación, y quién lo había pagado.

 Estas diligencias permitieron comprobar que, efectivamente, Corina Porro fue sometida a una intervención quirúrgica en ese centro en julio de 2006, además de en otra ocasión posterior, en 2010 (cuando ya no era alcaldesa sino presidenta del Puerto).

 Asimismo, tras analizar la documentación, la Policía ha concluido que, algunos de los viajes a Madrid, para varias consultas médicas, fueron facturados al Ayuntamiento de Vigo.

Con respecto al pago de la operación, la Policía cree "patente" que fue Corina Porro la que entregó el dinero en efectivo en la clínica, y la policía hace esta afirmación en base a la documentación "personalísima" de Porro en la mesilla de Alonso Pais y que la alcaldesa no habría pagado su operación con una transferencia desde alguna de sus cuentas, y curiosamente no aparece dicho montante en niguna de las cuentas o declaraciones fiscales de Corina Porro.

Un testigo policial dijo que el dueño de Eiriña imputado de la Operación Patos "influyó" en la adjudicación por 8 años del mantenimiento de jardines de la ciudad a Cespa, donde trabajó Pais, siendo Porro regidora, por lo que los cabos no estan sueltos, si no, bien atados.

Antecedentes de Corina Porro:

O portavoz de Facenda do Grupo Socialista, Juan Carlos González Santín, criticou hoxe que Corina Porro manteña intacto o seu salario como presidenta do Consello Económico e Social, 4.462 euros superior ao do presidente da Xunta, mentres rebaixa un 5,85 por cento o salario dos seus traballadores e reduce as partidas a sindicatos e organizacións sociais en 27.000 euros.

Así o dixo González Santín na comparecencia da presidenta deste órgano na Comisión de Orzamentos do Parlamento, na que sinalou que o seu salario, que ascende a 71.000 euros anuais, xunto ao do secretario xeral do ente, supoñen o 17 por cento do orzamento total do órgano, que ascende a 700.000 euros, un 3,7 por cento menos que no exercicio 2012 mentres os salarios destes altos cargos mantéñense intactos.

Salientou que a rebaixa de orzamento do CES, é soportada polos traballadores do ente, nomeadamente o persoal laboral, que ve cómo percibirá un 5,85 por cento menos que no ano pasado.

O responsable socialista esixiulle a Porro que manteña o ente como “órgano consultivo independente” que cualificou de necesario para o “debate e participación social” sobre as leis da Xunta. Advertiu do “medo” diante dos informes “incómodos” que ten que asinar o ente sobre as leis do Goberno galego, como foi o caso da Lei de Familia, que cualificou de “regresiva”, ou da Lei de Montes.

Advertiu que “si o CES perdera a súa autonomía e imparcialidade sería considerada unha institución mais a cuestionar”, e preguntoulle a súa opinión sobre a proposta do PP de fusionar a entidade co Consello Galego de Relacións Laborais”. Amosou así as súas “dúbidas” e “preocupación” sobre a intención real do PP, que quere fusionar os órganos coa escusa do aforro.

XG Jueves, 30 Junio, 2011 - 08:48   Tweet Seguir @xornalgalicia1  Xornal de Galicia 

        José Caride amosa a súa preocupación pola ruptura de consensos no órgano coa presidencia da candidata do PP á alcaldía de Vigo     Corina Porro, se ganou na web (Internet) o slogan, Poña Unha Sogra na Alcaldía en Contrátea, para denunciar os desfalcos e corrupción da súa xestión ao fronte da Alcaldía de Vigo, e do que xa foi rexeitada en dúas ocasións polos ciudadanos galegos/as, e ven Feijóo e coloca de Presidenta do Ces, un órgano de control dos partidos políticos e de goberno en Galicia... !!! Este nomeamento e considerado todo un acto de vergoña e corrupción política sen control !!!

María José Caride amosa a súa “preocupación pola ruptura de consensos” no órgano coa presidencia da candidata do PP á alcaldía de Vigo

A portavoz de Facenda e Orzamentos do Grupo Parlamentario dos Socialistas de Galicia, María José Caride, criticou hoxe que o nomeamento de Corina Porro como presidenta do Consello Económico e Social sitúa ao órgano “ao servizo partidista do PP”. Así o dixo na comparecencia de Porro diante da Comisión de Economía por mor do seu nomeamento.

Caride amosou unha “preocupación dobre” por este nomeamento tanto polo que supoón de ruptura de consensos como de utilizar o órgano como “cemiterio de elefantes” no que situar ás persoas “que non acadaron o resultado electoral esperado ou porque non son válidas para o partido” e que así “non se teñan que baixar do coche oficial”.

Explicou que tanto o anterior presidente, Pablo Egerique, como a actual, Corina Porro, proceden da secretaría xeral do PP de Vigo e de cargos en organismos como a Autoridade Portuaria ou a Zona Franca, respectivamente. Caride discutiu a “idoneidade de persoas que só teñen o aval da traxectoria no PP cando o que teñen é que promover consenso, diálogo e exercer o seu labor de control ao goberno”.

Dixo así que mentres a presidencia de Suárez Llanos contaba cunha formación recoñecida en dereito mercantil e foi nomeado sen a oposición de ningún grupo parlamentario, o modelo “deixou de gustarlle a Feijóo” e procedeu aos nomeamentos de Egerique e Porro primeiro como vicepresidente e agora como presidente da Xunta.

Dixo que seguiu o mesmo modelo que na Axencia de Protección da Legalidade Urbanística, na que “como non gustaba o director cambiaron o decreto que regula ao órgano e así poder cesalo e nomealo a gusto”.

Caride advertiu que “corremos o perigo de diluír o papel do CES para a actividade lexislativa” logo de que Feijóo optara por non remitir as normas ao órgano, como no caso da Lei de Acompañamento que conlevaba unha modificación fiscal ou o Proxecto de Lei de Disciplina Orzamentaria “dicindo curiosamente que non tería incidencia sobre a actividade económica” e agora nomee como presidenta á candidata á alcaldía de Vigo.

Caride explicou que esta decisión foi tomada despois de que o órgano emitira diversos informes negativos contra a Xunta, como cando dixo que a Lei de Familia resultaba regresiva e volvía ao patriarcado. Tamén cuestionou a redución de ingresos que provocou a modificación no imposto de transmisións patrimoniais e actos xurídicos documentados, ou ben ao advertir do deterioro da atención sanitaria e o incremento das listas de espera.

Lamentou que mentres o presidente da Xunta “non tivo tempo en 27 meses para cambiar aos vogais que non foron renovados, provocando problemas de funcionamento e a crítica directa dos sindicatos ao presidente da Xunta”, agora “amosou rapidez para tardar só un mes das eleccións municipais e nomear presidenta a quen fora candidata do PP en Vigo.

Funcións

A responsable socialista subliñou a importancia da solvencia profesional do candidato a presidir o CES por canto ten a función de solventar os empates internos co seu voto de calidade. Lembrou que tamén ten un labor de impulso para propoñer ao Goberno iniciativas concretas e especialmente relevantes a nivel social, ademais de promover o consenso e o diálogo entre as organizacións sindicais e empresariais   XG Jueves, 03 Mayo, 2007 - 03:16   Tweet Seguir @xornalgalicia1  Xornal de Galicia 

        Abel Losada cualifica de “indecencia política” as afirmacións da alcaldesa de Vigo cuestionando o compromiso de Touriño coa área metropolitana

- Considera que “soster ese razoamento é case un chiste despois de que o PP presentase por dúas veces o proxecto de lei da Área Metropolitana inmediatamente antes dunha convocatoria electoral, co único fin de conseguir réditos electorais pero sen a máis mínima vontade de levalo a cabo”

- O deputado do PSdeG recorda que “a Área Metropolitana constrúese con actuacións concretas como a supresión da peaxe, un novo hospital ou o saneamento da ría, non boicoteando o transporte metropolitano, nin ‘exportando’ a depuradora de Vigo aos concellos limítrofes”

- “Está claro que o interese de Porro non son a ordenación do territorio axeitada nin o urbanismo sostible, senón os convenios ocultos ao control do pleno municipal e os fondos que ninguén sabe onde van”     O portavoz de Urbanismo do Grupo Parlamentario dos Socialistas de Galicia e concelleiro en Vigo Abel Losada cualificou de “indecencia política” as afirmacións da alcaldesa de Vigo, Corina Porro cuestionando o compromiso de Emilio Pérez Touriño coa Área Metropolitana de Vigo. Losada considera que “soster ese razoamento é case un chiste despois de que o PP presentase por dúas veces o proxecto de lei da Área Metropolitana de Vigo inmediatamente antes dunha convocatoria electoral, co único fin de conseguir réditos electorais pero sen a máis mínima vontade política de levalo a cabo, e pensando unicamente nos equilibrios políticos e nos xogos de poder internos do PP”.

Losada recordou que o presidente da Xunta “comprometeu en sede parlamentaria que o Goberno galego traballaría no impulso da Área Metropolitana de Vigo dentro das directrices de ordenación do Territorio de Galicia. Cabe recordar que estas directrices non foi capaz de presentalas o anterior goberno da Xunta, do que Corina Porro, formaba parte, despois de 16 anos de maiorías absolutas”.

“Á vista dos acontecementos ocorridos nos últimos tempos na cidade de Vigo en torno ao urbanismo”, dixo o deputado socialista, “está claro que o interese de Corina Porro non se sitúa nin nunha ordenación do territorio axeitada nin nun urbanismo sostible, senón en convenios asinados con promotoras inmobiliarias, ocultados ao control do pleno municipal, e que a alcaldesa non foi aínda quen de explicar o destino dos fondos dese convenio”.

Para Abel Losada, “a construción da Área Metropolitana de Vigo ten que facerse desde abaixo, e faise con actuacións políticas concretas: a supresión da peaxe de Rande, a construción dun novo hospital de interese supramunicipal que elimine dunha vez os problemas sanitarios da área de Vigo, e co saneamento da ría. Non se constrúe boicoteando o transporte metropolitano, nin ‘exportando’ a depuradora de Vigo aos concellos limítrofes”.

Segundo o concelleiro do PSdeG, “a alcaldesa de Vigo non está lexitimada para falar da Área Metropolitana, porque ten a mancomunidade de municipios na UVI desde que goberna.

O seu único interese neste ámbito non é mellorar os servizos á cidadanía, senón conseguir unha arma de confrontación e crispación fronte aos gobernos de Galicia e de España que lle permita afianzar unha posición política debilitada pola súa nefasta xestión en temas de urbanismo”.     Según el hobit-topo, Faro de Vigo figura en la nómina del gobierno municipal, con un "sueldo" mensual de 12.000 euros, más incentivos, pluses, pagas extras y participación en los beneficios. Faro de Vigo es, por decirlo así, la guest star de Mapicorina, (ponme la mano aquí, mi Corina, ponme la mano aquí), con quien tiene un asunto marginal, de índole prostitutiva, o sea, yo te doy una pasta a ti, tu me das una satisfacción a mi. Y eso, todos los meses.    

De estas variadas maneras Faro de Vigo (y productora Faro) facturó directamente al Ayuntamiento, entre 2005 y 2007, la cantidad de 615.211 euros, un porcentaje que desconocemos de los 872.076 cobrados por Canal Uno, y otro de los 176.209 de Significantia. Con estas cifras casi podemos decir que C. Porro "paga" la nómina (por más que los sueldos sean más bien cutres) de los "periodistas" del Faro; si, de esos que nunca se saben si están informando, opinando, transcribiendo notas o qué (aunque en su descargo deberé decir que su empresa jamás les ha pedido que hagan de periodistas y, si me apuran, casi se lo desaconseja).

Vigoblog descubre en exclusiva as millonarias cantidadas facturadas a ING Real Estate polas empresas relacionadas coa xefa de Gabinete de Corina Porro

Servicios Integrales de Comunicación, Abano e Servicios Integrales de Publicidad, Significantia. Todo comezou cun convenio secreto de 1,5 millóns de euros asinado entre C. Porro e a multinacional holandesa ING Real Estate (Centro comercial Gran Vía-Finca do Conde) para o financiamento das actividades municipais da saída da Volvo Ocean Race dende Vigo en 2005.

Un millón de euros nas nubes

Convenios ocultos, empresas publicitarias extrañamente relacionadas coa xefa de gabinete de C.Porro, actos fantasmas que ninguén pagou, unha multinacional holandesa, un inorme centro comercial ilegal en Finca do Conde, licencias concedidas polo Concello de Vigo con sentencias en contra... compoñentes para unha historia que fede, están a ser desmadexados fío a fío por unha magnífica investigación de El País-Galicia da man do periodista Primitivo Carbajo dende o pasado domingo.

Na "entrega" de hoxe, ponse de manifesto que mentres o Concello di que uns actos foron patrocinados pola multinacional holandesa, ésta, afirma que non patrocinou ningún acto... será que os que participaron o fixeron per gratia et amore, ou que o millón de euros que costaron as actividades caeu misteriosamente do ceo.

Só no primeiro trimestre do ano, a alcaldesa de Vigo, Corina Porro, contratou 454.148 euros en publicidade institucional. En cabeza dos "beneficiarios" o Faro de Vigo, con 107.630 euros contratados, seguido con 63.633 a empresa de publicidade "Significantia", relacionada coa xefa de gabinete da alcaldía, Pilar Egea.

Referencias:

Xornal de Galicia | Lunes, 14 Mayo, 2007 - 08:39 http://www.xornalgalicia.com/index.php?name=News&file=article&sid=20532

Xornal de Galicia | Jueves, 03 Mayo, 2007 - 10:13 http://www.xornalgalicia.com/index.php?name=News&file=article&sid=20126

Xornal de Galicia | Miércoles, 28 Marzo, 2007 - 01:09 http://www.xornalgalicia.com/index.php?name=News&file=article&sid=18944

Xornal de Galicia | Miércoles, 11 Abril, 2007 - 01:25 http://www.xornalgalicia.com/index.php?name=News&file=article&sid=19331

 Feijóo aceptou designar a Corina Porro como presidenta da Autoridade Portuaria tras as presións exercidas por Manuel Fraga, e a pesar de ter reticencias e non gustarlle a súa designación para o cargo.    

Entre outros motivos, porque Porro deixase baleiro o seu escano para poder ocupalo Manuel Fraga tras o seu fracaso electoral propiciado polo actual Secretario Xeral de Comunicación Alfonso Cabaleiro e o seu posto na Corporación.

Si entre abril e maio, desígnanse definitivamente os candidatos dentro do PP, Corina Porro, que desexa ser designada por terceira vez e a pesar de que en Vigo non a queren nin ver, segundo afirman dentro das propias filas populares, atoparíase nesta ocasión cun problema que outra vez máis e contras a súa propia vontade, Feijóo tería que resolver.

Mentres todos os demais son parlamentarios, concelleiros ou deputados provinciais, Corina Porro, é a actual presidenta da Autoridade Portuaria de Vigo, un cargo que lles xeraría grandes problemas ao PPdeG para compaxinalo coa precampaña e campaña.

Determinados círculos populares de Vigo, pensan que a tozuded de Corina deixaría a medio prazo a dirección da Autoridade Portuaria, non antes do verán pero si de finais de ano, en outubro probablemente, mes a partir do cal Corina Porro dedicaríase en exclusiva a preparar a súa terceira e fracasada campaña municipal.

Comenta un militante popular que prefire manterse no anonimato, xa bastante foi que lle desen un cargo tras facernos perder un escano polos seus caprichitos de nova rica vinda a máis. É unha aldeá con aires de señoritinga que en Vigo non a queremos nin ver. Por certo, hai dous días foi o primeiro aniversario do suicidio de Javier Latexes, e moita culpa foi dela. Nin sequera puxo o PP local unha necrolóxica lembrándoo...

En canto ao futuro na Autoridade Portuaria, coa renovación do cargo e novo presidente da institución, Feijóo continua cos enfrontamentos internos de rúbelos populares que xa estan sacando número para situarse en primeira fila dos fabores do líder popular. Aquí non pasase como o escano no Senado, que quedou deserto, xa se formasen colas de desexosos-as do cargo.

As promesas do máximo responsable do PP cumpríronse ao nomeala presidenta do Porto de Vigo por dous anos, até as eleccións municipais de 2011.-Lp{jcomments on}

Fuente; http://pedrolarrauricandidatoupydvigo.blogspot.com/2013/04/carta-abierta-corina-porro-corrupcion.html

Blog personal de un Ciudadano Vigués. Médico traumatólogo; Defensor de las libertades y de la justicia; Harto de los políticos falsos y corruptos... Pero con ganas de arreglarlo. Fui Coordinador de UPyD-Vigo, pero me expulsaron de ese partido por denunciar su falta de democracia interna. Ahora busco colaborar con personas dignas, y evitar que ciudadanos engañados apoyen a personas falsas y vituperables. Ahora en Centristas.

 martes, 2 de abril de 2013

Carta abierta a Corina Porro (Corrupción PPdG, 1).

 
Estimada Corina Porro:
(Como nos conocemos personalmente estimo que nos podemos tutear).
Te hiciste famosa cuando en 1999 Fraga te nombró Conselleira (de Asuntos Sociáis, una consellería creada ad hoc para ti), y cuando a finales del 2003 llegaste a ser Alcaldesa de Vigo. Al año siguiente fuiste elegida presidenta del Partido Popular en Vigo. En 2007 perdiste las elecciones municipales, y aunque habías dicho que ibas a seguir trabajando en Vigo, abandonaste tu puesto de concejala electa. Muchos consideran que quien hace eso comete un fraude a sus votantes, a quienes ha pedido su confianza y su voto para que les represente en las Instituciones: es una corrupción de la democracia ¿tú qué opinas? Tu prestigio político era grande, y por tanto tu responsabilidad; y como persona pública que eres tienes que responder de tus actuaciones públicas ante la sociedad.
En 2008 fuiste elegida Senadora, cargo que también abandonaste (dejando a la provincia de Pontevedra sin un Senador), y también fuiste en el nº 2 de la lista del PP para ser elegida Diputada Autonómica en 2009, cargo que también abandonaste para ser nombrada por Feijóo Presidenta de la Autoridad Portuaria. Allí organizaste y pasaste a presidir la Fundación Puerto de Vigo (FPV), uno de esos chiringuitos que el Presidente de la Xunta había dicho que iban a desaparecer). A esa Fundación es difícil reconocerle alguna actuación útil, pero lo que está claro es que manejó de manera oscura mucho dinero, que se sepa más de 1 millón de euros, provenientes de aportaciones de empresas y de subvenciones oficiales. Hay quien piensa que todo ese dinero se usó ilegalmente para pagar favores y para financiar tu campaña electoral (¿fue así, o quién se lo quedó?). Pero cometiste el error de nombrar Gerentes de la FPV a dos tipos honrados, que cuando vieron el chanchullo que os habíais montado los del PP de Vigo (Carlos Mantilla es uno de losinvolucrados) lo denunciaron a Feijóo y a Alfonso Rueda (máximo responsable jerárquico de la FPV). La cúpula del PP decidió encubriros, y sólo se os ocurrió inventar una reunión inexistente y falsificar un acta para poder justificar vuestros manejos económicos ilegales. Pero uno de los supuestos asistentes a esa reunión (un empresario del patronato de la FPV, que por atreverse a decir la verdad llevando la contraria a la cúpula del PP demuestra tenerlos muy bien puestos) ha declarado que aunque lo ponga en ese acta, él no fue a esa reunión.
Los ex Gerentes han presentado una demanda y el juez está investigando. Tú, Corina, ya has ido a declarar como imputada: pero te has negado a responder a las preguntas de los abogados. Y al salir del juzgado y ser preguntada por la prensa, sólo se te ocurrió decir que los demandantes eran unos sinvergüenzas. Si no tienes nada que ocultar ¿por qué no contaste la verdad? Yo supongo que la cúpula del PP estará intentando que el escándalo de la FPV no salga a la luz, usando todas sus influencias para que no se investigue y para que los jueces archiven las demandas.
A pesar de todo el dinero negro disponible para la campaña no conseguiste mayoría en las elecciones de mayo de 2011. Y volviste a incumplir tu palabra de seguir trabajando por Vigo: “me presenté a unas elecciones municipales y voy a continuar; tomaré posesión, estaré al frente del partido, seré la portavoz municipal y Chema Figueroa el viceportavoz”,manifestaste a Faro de Vigo en la primera entrevista publicada tras la derrota. Pero no cumpliste tu palabra.
Un mes después Feijóo te nombró Presidenta del Consello Económico e Social, un puesto en Santiago (supongo que irás en coche oficial con chófer ¿es así?) en el que cobras más que el propio Presidente, en un chiringuito que la mayoría de la gente piensa que no sirve para nada (incluso en Castilla la Mancha el PP ha llegado al poder y lo ha liquidado). No parece además que estés muy cualificada para ocupar ese puesto, pues no eres jurista ni economista sino Auxiliar de Enfermería(aunque en bastantes sitios figuras como Enfermera: quizá tus asesores de marketing piensan que se puede poner cualquier cosa para obtener mejor imagen: pues recuerda que un parlamentario inglés ha tenido que dimitir por mentir sobre quién conducía su coche). Y para poder ocupar ese puesto en el Consejo Económico y Social has vuelto a abandonar tu escaño de concejala electa (ni lo llegaste a ocupar: probablemente los vigueses que votaron al PP tendrán en cuenta esa reincidencia, y se lo piensen mejor la siguiente vez), y además has tenido que causar baja en el Partido Popular, pues el reglamento del CES establece que su presidente no puede ser de ningún partido: el espíritu y el objetivo de ese reglamento es garantizar la independencia del CES, y por lo tanto debe elegirse a alguien que no sea de ningún partido; por lo tanto que alguien (tú o cualquiera) se dé de baja de su partido para ocupar ese puesto es un fraude y una inmoralidad, aunque sea legal; y desprestigia a la propia institución. Quizá tus amigos del PP te han clavado un puñal en la espalda al darte un puesto que te obliga a dejar el Partido: porque si dentro de poco eres condenada por el asunto de la Fundación Puerto de Vigo, Feijóo y su equipo dirán que no eres militante del PP, y a lo mejor hasta dicen que no te conocen (como hicieron con Pablo Crespo) y si “cantas” probablemente te pongan ellos mismos una denuncia (como hicieron con Bárcenas).
¿Qué me puedes responder a todo esto, Corina? Si es verdad lo que se ha publicado (en lo que baso mis acusaciones) y no has desmentido, tienes que dejar tu cargo en el CES, retirarte de la política, pedir perdón y afrontar tu defensa: sólo deseo que se haga justicia, ni más ni menos. Y si no es verdad, te pedimos explicaciones y debes darlas.
Para mí no eres más que un exponente de la corrupción institucional que reina dentro del PP; pero tras bastantes años de impunidad y prepotencia ha llegado la hora de que se sepa toda la verdad, y de poner a cada uno en su sitio.
Dice el refrán que lo cortés no quita lo valiente: un cordial saludo: Pedro Larrauri.

Corina Porro - Wikipedia, la enciclopedia libre

https://es.wikipedia.org/wiki/Corina_Porro
María Corina Porro Martínez, (Ferrol, La Coruña, 1 de diciembre de 1953) es una política del Partido Popular de Galicia. Enfermera y madre de dos hijas y un ...
Falta: xornalgalicia

La exconselleira Corina Porro reprocha a la Xunta que no le ...

www.lavozdegalicia.es › Galicia
Valoración: 4 - ?9 votos
10 jul. 2015 - Le recrimina que no colabore en la aportación de los datos que el ente reclama para poder analizar la situación de la pobreza y la exclusión ...
Falta: xornalgalicia

Noticias sobre Corina Porro | EL PAÍS

elpais.com › Más temas
Personal de la Xunta denuncia el enchufe de un hijo de Corina Porro ... Feijóo, Rajoy, y Corina Porro ocupan los primeros puestos con los que sus ...
Falta: xornalgalicia

Corina Porro mantén un salario superior ao do Presidente ...

xornalgalicia.com/index.php?name=News&file... Traducir esta página
17 ene. 2013 - Xornal Galicia | News, Noticias, Prensa, Buscadores, buscar toda la ... Corina Porro mantén un salario superior ao do Presidente da Xunta ...

A colocación por Feijóo de Corina Porro e considerado ...

xornalgalicia.com/modules.php?op...name... Traducir esta página
30 jun. 2011 - Corina Porro, se ganou na web (Internet) o slogan, Poña Unha Sogra na ... A dimensión nacional de Galicia Añadir A Facebook Xornal Galicia

Abel Losada cualifica de - indecencia política - as ...

xornalgalicia.com/index.php?name=News&file... Traducir esta página
3 may. 2007 - Xornal Galicia | News, Noticias, Prensa, Buscadores, buscar toda la ... cualifica de - indecencia política - as afirmacións de Corina Porro ...

Corina Porro allá por el año 2007 como Alcaldesa de Vigo ...

pladesemapesga.com/index.php?name=News&file=article&sid...
16 sept. 2009 - noticias del Mar y la Pesca maritima, Ir a Xornal Galicia (+) ... Só no primeiro trimestre do ano, a alcaldesa de Vigo, Corina Porro, contratou ...

Corina Porro abandonará aos vigueses e seus intereses ...

pladesemapesga.com/index.php?name=News&file=article&sid=21759
17 mar. 2010 - noticias del Mar y la Pesca maritima, Ir a Xornal Galicia (+). Feijóo aceptou designar a Corina Porro como presidenta da Autoridade Portuaria ...

::: Logidigal AIE :::

www.logidigal.com/espanol/lg_noticia_detalle.aspx?id=4281
26 oct. 2009 - Durante la reunión, Corina Porro dio a conocer las nuevas infraestructuras que se van a desarrollar en el ... Link: http://www.xornalgalicia.es/in.

Agencia de Noticias Actualidad Ibérica: Alberto Núñez ...

actualidadiberica.blogspot.com/.../alberto-nunez-feijoo-cambio-correos.h...
16 mar. 2014 - ... Senado a ocupar el sitio de la expulsada de la alcaldía de Vigo, Corina Porro. .... Xornal Galicia la información y actualidad de Galicia.


La Magistrada del Juzgado Nº 1 de Santiago emite Auto de Procesamiento contra Miguel Delgado para darle proceso a la Querella de Mar Sánchez Sierra..."que exige 150.000 euros, y borrar toda la información pública del PPdeG su nombre y cargos públicos.."  y de postre METERLO EN LA CÁRCEL UN MÍNIMO DE OCHO AÑOS Y MEDIO (+) por que...

Xornal Galicia esta libre de periodistas "mermeleros"..nos negamos a recibir fondos públicos a dedo y sin concurrencia pública "...(+)- Convenios...(+)  - Diario.es(+) - Xunta.(+) - XornalGalicia.(+) - Google...(+)  - Tercera...(+)  - Público.es(+)Cuac FM(+)  
Todas las querellas y denuncias contra Miguel Delgado y Pladesemapesga van encaminadas a que se borre la información veraz, constratada y documentada del Partido Popular de Galicia...SOS Internacional.+ 
Según Javier Marzal Mercader  los funcionarios públicos han creado un nuevo negocio que consiste en recibir indemnizaciones por denunciar que han sido injuriados (insultados) o calumniados (acusados de haber cometido un delito a sabiendas de su falsedad) ver artículo completo..(+).

ARDICES DOCUMENTALES DE LOS SERVICIOS ADMINISTRATIVOS PARA QUE PROPEREN LAS QUERELLAS CRIMINALES CONTRA MIGUEL DELGADO antecedentes y hechos literales documentados en resoluciones oficiales de la Xunta de Galicia

La notoriedad y el «negocio» de las querellas - ABC.es

La Sala Segunda del Supremo no se cansa se aclarar que no se puede basar una querella en recortes de prensa, un aldabonazo que ha recibido más de una vez la acusación popular por excelencia:

Finales del año 2017,-   Lo   Publicado por Xornal Galicia con los pdf descargables a finales del año 2017 meses antes de la "trama administrativa orquestada para que prosperara la querella criminal en manos de la Magistrada del Juzgado Nº 1 de Santiago de Compostela Ana López-Suevos Fraguela ..   

15 de Marzo de 2018.- El día 15 de Marzo de 2018 Miguel Delgado presenta escrito de información pública PR-100A que es respondido por el 22 de Marzo de 2018 Secretario xeral Técnico de Sanidad-Sergas Sr Alberto Fuentes Losada el dia 22 de Marzo de 2018 suspendiendo el plazo para notificar al Sr Rafael Álvaro Millan Calenti. Copia descargable. 

23 del Marzo de 2018 .- Justo un día después de estas fechas el Sr Rafael Álvaro Millan Calenti presenta querella criminal contra Miguel delgado, sumándose asi a su excompañera de trabajo Sra Mar Sierra en SanidadCopia descargable. 

2 de Abril de 2018.-  se emite certificación de ACTO PRESUNTO del silencio administrativo producido.Copia descargable. 

18 del Mayo de 2018.-  El Secretario Xeral Técnico emite resolucion informando de las subvenciones públicas que recibe el Sr calenti desde la Xunta a la UDC donde es profesor asociado a la UDC que dice ;Copia descargable. 

Expediente AGRUP 2015/15 CICA-INIBIC, onde José Carlos Millán Calenti é coordinador dun dos 22 grupos que compoñen a agrupación,importe total concedido a agrupación 500.000 € (en tres anualidades: 100.000 € no ano 2015, 250.000 no ano 2016 e 150.000 no ano 2017) Copia descargable. 

...., en relación có expediente GPC 2014/082 no que figura como coordinador do grupo José Carlos Millán Calenti, importe total concedido 70.000 € (en tres anualidades: 17.500 € no ano 2014 e 2016 e de 35.000 € no 2015) (DOG núm. 202, 24.11.2017), en relación co expediente grupo referencia competitiva ED431C 2017/49 no que figura como coordinador do grupo José Carlos Millán Calenti, importe total concedido 200.000 € (en catro anualidades, do 2017 ao 2020, por importe cada unha delas de 50.000 €).Copia descargable. 

22 de Mayo 2018 ,- es admitida a trámite la querella criminal La Magistrada del Juzgado Nº 1 de Santiago de Compostela Ana López-Suevos Fraguela contra Miguel delgado.- Copia descargable. 

03 de Agosto de 2018.-  curiosamente sin que nadie lo pidiese NI SOLICITASE y admitida la querella criminal por los datos certificados por el mismo , Secretario de Universidades Sr José Alberto Díez de Castro emite un nuevo certificado, desdiciendose de los anteriores en base a un supuesto error, afirmando que el Sr Millán Calenti no recibió ninguna subvención pública ni pertenece a ningún equipo de investigaciónCopia descargable. 

Solicitada petición expresa de que notificara al juzgado el "presunto error" se ha negado a día de hoy ( para no "fastidiarle el trámite de la querella criminal al Sr Rafael Álvaro Millán Calenti ), con lo que la querella sigue en curso procesal. Copia descargable.

Ver últimas amenzas de más querellas criminales contra Miguel Delgado. Se suma Jesús Palmou y Enrique Losada Puerto Coruña..(+)

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este archivo (35 - Auto de Apertura J. Oral - 26-06-19.PDF)35 - Auto de Apertura J. Oral - 26-06-19.PDF   168 kB
Descargar este archivo (36 - Emplaza a Delgado para comparecer con nuevo abogado o turno - 04-07-19.PDF)36 - Emplaza a Delgado para comparecer con nuevo abogado o turno - 04-07-19.PDF   153 kB
Descargar este archivo (actoconciliacionprevioquerellajesuspalmou.pdf)actoconciliacionprevioquerellajesuspalmou.pdf   186 kB
Descargar este archivo (burofax-amenazadequerella-EnriqueLosada-PresidentePuertodeAcoruna.pdf)burofax-amenazadequerella-EnriqueLosada-PresidentePuertodeAcoruna.pdf   221 kB

 El Periodista Miguel Delgado pone en conocimiento de las Principales Organizaciones Internacionales de defensa de los periodistas los ataques contra su persona por Instituciones de Galicia por ejercer la libertad de Prensa.

Puedes seguir este artículo en; @cayetanaAT @FeijooGalicia @_MartaGonzalez_ #secretariademedios @pp @ppdeg #ppdegalicia @xunta #xunta #retegal #amtega #eleccionesxunta @IdiazAyuso @idiazayuso2019 #retegal #amtega #bng #psdeg #enmarea #ciudadanos #feijoogalicia #galiciafeijoo @TurismoGalicia @Turgalicia @TurismoGalicia1) @turismoriasbaixas @PresumeDGalicia
@ppdegalicia #turismogalicia #costadamorte #xunta #xuntadegalicia #pp #ppdeg #ppdegalicia #riasbaixas #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #lacozdegalicia #mermeleros #cloacasperiodismo #TEM_RistoMejide #RistoMejide #TEM #FeijóoConVox #GaliciaSuma #EspañaSuma #EvoMorales #Bolibia #galiciafeijoo #feijoogalicia #turismogalicia #FeijóoConVox.

Otros articulos relacionados.....

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+