Información
Galicia

O Xulgado arquiva a investigación a dous cargos da Xunta por coaccións inmobiliarias en Ourense

Información
03 Abril 2019 249 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado de Instrución número 2 de Ourense acordou o sobresemento provisional e arquivo da causa na que se investigou a dous cargos da Xunta pola presunta comisión dun delito de coaccións inmobiliarias a unha nonaxenaria residente no edificio da antiga Cámara da Propiedade Urbana. 

La Xunta justifica que sigue pagando los gastos del piso del fiscal jefe ...

https://www.eldiario.es/.../politica/Xunta-justifica-pagando-Ourense-coaccion_0_8700...

20 feb. 2019 - A finales de 2004 la Xunta decidió asumir el alquiler de una vivienda para el fiscal jefe de Ourense que acababa de tomar posesión del cargo.

 

O maxistrado indica no auto que, tras analizar tanto o contido como o “lapso temporal” de máis de cinco anos no que a Xunta enviou os requirimentos á denunciante, non advirte un ánimo "de amoestar ou de coaccionar suficiente para integrar o tipo penal, máis aló da intención recoñecida da Consellería de Facenda de recuperar a posesión do inmoble, segundo se afirma no ámbito dun plan xeral de racionalización do patrimonio inmobiliario, non de forma caprichosa ou intencionada”. Ademais, destaca que Facenda tamén remitiu comunicacións ao outro inquilino do edificio, quen manifestou que “nunca” se sentiu “ coaccionado ou forzado” para que desaloxase a vivenda.

O instrutor sinala no auto que constatou que a Xunta “descoidou de forma notoria e continuada no tempo os labores de mantemento do edificio, como é o caso da limpeza de zonas comúns ou mantemento básico”. Tamén apreciou “una certa demora á hora de acometer a reparación do ascensor do edifico”, pero salienta que se trata “dunha conduta omisiva ou de desidia institucional, sen que conste unha supresión de tales servizos acordada expresamente”.

 “Non cabe senón empatizar coa denunciante cando relata a situación de abandono institucional, as dificultades para acceder á súa vivenda con motivo da avaría do ascensor ou a sucidade que presentan as zonas comúns do edificio. Agora ben, o que non se advirte é uns mínimos indicios de intencionalidade na conduta dos concretos querelados tendente a propiciar de forma voluntaria coas súas resolucións ou actos concretos unha situación de fustrigación ou acoso á inquilina para forzala a abandonar o inmoble”, recalca o titular do Xulgado de Instrución número 2 de Ourense. Contra o auto cabe presentar recurso de reforma e subsidiario de apelación.

El Fiscal de Ourense no abandona ni paga el alquiler de la vivienda ...

https://www.antena3.com › Noticias › Economía

11 feb. 2019 - La Xunta de Galicia resolvió hace tres años el contrato de alquiler de la vivienda del fiscal jefe de Ourense. Desde 2016 nadie paga las ...


 El Juzgado archiva la investigación a dos cargos de la Xunta por coacciones inmobiliarias en Ourense

 

03/04/2018.- El Juzgado de Instrucción número 2 de Ourense ha acordado el sobreseimiento provisional y archivo de la causa en la que se investigó a dos cargos de la Xunta por la presunta comisión de un delito de coacciones inmobiliarias a una nonagenaria residente en el edificio de la antigua Cámara de la Propiedad Urbana.

El magistrado indica en el auto que, tras analizar tanto el contenido como el “lapso temporal” de más de cinco años en el que la Xunta envió los requerimientos a la denunciante, no advierte un ánimo "admonitorio o coactivo suficiente para integrar el tipo penal, más allá de la intención reconocida de la Consellería de Facenda de recuperar la posesión del inmueble, según se afirma en el ámbito de un plan general de racionalización del patrimonio inmobiliario, no de forma caprichosa o intencionada”. Además, destaca que Facenda también remitió comunicaciones al otro inquilino del edificio, quien manifestó que “nunca” se ha sentido “coaccionado o forzado” para que desalojase la vivienda.

El instructor señala en el auto que ha constatado que la Xunta “descuidó de forma notoria y continuada en el tiempo las labores de mantenimiento del edificio, como es el caso de la limpieza de zonas comunes o mantenimiento básico”. También ha apreciado “una cierta demora a la hora de acometer la reparación del ascensor del edifico”, pero subraya que se trata “de una conducta omisiva o de desidia institucional, sin que conste una supresión de tales servicios acordada expresamente”.

“No cabe sino empatizar con la denunciante cuando relata la situación de abandono institucional, las dificultades para acceder a su vivienda con motivo de la avería del ascensor o la suciedad que presentan las zonas comunes del edificio. Ahora bien, lo que no se advierte es unos mínimos indicios de intencionalidad en la conducta de los concretos querellados tendente a propiciar de forma voluntaria con sus resoluciones o actos concretos una situación de hostigamiento o acoso a la inquilina para forzarla a abandonar el inmueble”, recalca el titular del Juzgado de Instrucción número 2 de Ourense. Contra el auto cabe presentar recurso de reforma y subsidiario de apelación.

Otros articulos relacionados.....