Información
Galicia

Un pozo de ciudad por el que de momento no cayo ningun niño estaba dejado a merced de los acontecimientos

Información
08 Febrero 2019 303 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

08.02.2019.- Ante a envergadura da zona horadada baixo o pavimento, un arquitecto da Oficina Técnica acudiu a inspeccionar o lugar para determinar as medidas a adoptar. Segundo indican, a oquedade parece estar producida por fugas de auga das vellas redes de pluviais e saneamento que, co paso do tempo, erosionaron e leváronse o material de recheo. Ante esta situación, e ante as dúbidas de que nestas circunstancias o tramo de vía poida soportar o peso da circulación continuada de vehículos, optouse por cortar o tráfico.

Como se sabe, o Concello xa tiña previsto remodelar a rúa Vázquez Leis a través dunha actuación de humanización que tamén prevé a completa renovación das redes de saneamento e abastecemento de auga, moi antigas nesta zona de Vilaxoán. A obra adxudicouse este luns e aínda que xa estaba previsto que se iniciase no prazo dunhas semanas, en vista deste último acontecemento, o executivo local axilizará ao máximo os trámites burocráticos previos á firma do contrato para que os traballos comecen coa maior brevidade posible. Tralo acontecido, a obra proxectada permitirá tamén avaliar o estado do resto da Rúa Vázquez Leis na que está previsto desenvolver a actuación de humanización.

Otros articulos relacionados.....
25 Abr 2019 14:27

Sonsoles López Izquierdo, xunto ao director artístico, Manel...

Agenda de Galicia
25 Abr 2019 14:25

Abel Caballero e a organización presentaron o programa da décimo...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:28

A Plataforma Vía Galega, que integra a máis 50 entidades sociais...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:26

Tras o descanso invernal, a expectación é máxima no Campionato...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)