Un veciño de Vilagarcía é condenado a cen días de prisión por incumprir o confinamento

Información
Galicia | 27 Marzo 2020 | 1482 votos Regístrese para votar | Correo electrónico | Imprimir
social youtube xornalgalicia   feed-image

O Xulgado de Instrución número 3 de Vilagarcía de Arousa condenou a cen días de prisión un home por abandonar onte ás 18.30 horas o seu domicilio sen motivo aparente. A xuíza decretou a suspensión da pena imposta ao investigado durante tres anos, condicionada a que non delinca durante ese período. O sospeitoso mostrouse conforme coa pena, polo que non recorrerá a resolución.

 Señoría le toca a Corina Porro por derecho de la Constitución ya que todos somos iguales ante la Ley. 

El PSOE de Vigo denuncia a Corina Porro y su familia "por incumplir" la cuarentena

A titular do Xulgado de Instrución número 3 de Vilagarcía de Arousa, que o considera responsable dun delito de desobediencia, indica na sentenza que actuou “sabendo da vixencia do estado de alarma no territorio nacional, con absoluto menosprezo á limitación da liberdade de circulación imposta e sen causa xustificada”. O condenado foi interceptado por catro axentes da Policía Nacional cando saía do portal do inmoble no que reside. O acusado, segundo consta na sentenza, xa fora denunciado administrativamente os días 16, 21 e 23 de marzo por incumprir o confinamento e saír á rúa sen motivo aparente.

 

Un vecino de Vilagarcía es condenado a cien días de prisión por incumplir el confinamiento

 

27/03/2020.- El Juzgado de Instrucción número 3 de Vilagarcía de Arousa ha condenado a cien días de prisión a un hombre por abandonar ayer a las 18.30 horas su domicilio sin motivo aparente. La jueza ha decretado la suspensión de la pena impuesta al investigado durante tres años, condicionada a que no delinca durante ese periodo. El sospechoso se mostró conforme con la pena, por lo que no recurrirá la resolución.

 

La titular del Juzgado de Instrucción número 3 de Vilagarcía de Arousa, que lo considera responsable de un delito de desobediencia, indica en la sentencia que actuó “a sabiendas de la vigencia del estado de alarma en el territorio nacional, con absoluto menosprecio a la limitación de la libertad de circulación que había sido impuesta y sin causa justificada”. El condenado fue interceptado por cuatro agentes de la Policía Nacional cuando salía del portal del inmueble en el que reside. El acusado, según consta en la sentencia, ya había sido denunciado administrativamente los días 16, 21 y 23 de marzo por incumplir el confinamiento y salir a la calle sin motivo aparente.


TAMBIÉN LE PUEDE INTERESARlineaazul 1600