Luís Villares califica como inmoral que para aforrar cartos, para poder beneficiar aos ricos coas rebaixas de impostos, se pechen de forma indecente servizos básicos. AUDIO: https://www.dropbox.com/s/pbq0ay1agch3sw5/Audio%20Villares%20rolda%20de%20voceiros%2012%2012%2019.MP3?dl=0

Santiago, 12 de decembro de 2019. Esta noite unha muller deu a luz de urxencia no Hospital Comarcal de Verín e foi separada do seu fillo nada máis nacer, para ser trasladado ao Hospital de Ourense pola falta de pediatra no momento do seu nacemento.  Con esta actuación púxose en risco a unha nai e a un fillo que veu ao mundo de xeito natural e confirmou que por unha mala decisión política incurriuse nunha mala praxe pediátrica,  a de separar ao meniño e a súa nai nada máis nacer, cando estaba en primeira lactancia vital.

13MILLONESENAPP S DEL SERGAS QUENIEGANSUEXISTENCIA

Mar Sánchez Sierra a través de BALIDEA gestionan un " enjambre piramidal " de datos personales y privados de toda la ciudadanía gallega ...+  La Xunta de Galicia presentaba el Código 100, el proyecto del Ministerio de Economía y Competitividad y el Servicio Gallego de la Salud (Sergas), financiado con 13 millones de euros....+. El Catálogo de apps y e-servicios del Sergas, destaca la Saúde Móbil es una aplicación del Servicio Gallego de Salud ( PRESERVADA EN; http://archive.is/opth5 )con la que se pretende establecer un nuevo canal de comunicación con los ciudadanos.....+

Os servizos xurídicos da CIG presentaron este mércores día 4 un recurso contencioso Administrativo contra a orde do pasado 29 de novembro do Xerente da EOXI de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras de pechamento dos Servizos de Paridoiro e Pediatría de Urxencias do Hospital Público de Verín.

Ademais do recurso, a CIG solicitoulle ao Xulgado do Contencioso Administrativo número 1 de Ourense a adopción dunha medida cautelar de suspensión da orde que está a ser tramitada nesta altura, establecéndose un prazo de cinco días para que o Sergas responda á solicitude da central. 

Jesús Vázquez Almuiña, consejero de Sanidad de Galicia (Foto. Xunta de Galicia)

Descargar este archivo (Fiscalía Anticorrupción por Google Play Store y presunta malversación de caudales públicos DENUNCIA de APEDANICA - Documentos de Google.pdf)Fiscalía Anticorrupción por Google Play Store y presunta malversación de caudales públicos DENUNCIA de APEDANICA - Documentos de Google.pdf 

Descargar este archivo (registrada_denuncia-fiscalia_anticorrupcion_maar_Sanchez_sierra_google-play-store.pdf)registrada_denuncia-fiscalia_anticorrupcion_maar_Sanchez_sierra_google-play-store.pdf 

La polémica esta servida y los datos que podrían estar detras de la decisión fueron recolectados en app,s de Google y la empresa Privada Balidea de lo que ya esta siguiendo investigación la Fiscalía de Santiago en una denuncia dirigida contra Mar Sánchez Sierra al negar vinculos con actividades digitales de recolección de datos a través de app,s de Google Play y el Sergas...


La empresa privada BALIDEA dispone del total control de los historiales médicos, clínicos y datos médicos, consultas, citas, visitas a expecialistas, localización, movimientos etc, de la totalidad de la población gallega gracias a la contratación del Sergas con la empresa privada BALIDEA que niega en documento público Mar Sánchez Sierra, que podrían acabar como un suculento negocio en manos de Lobys Farmacéuticos. Dice Balidea; Servicio de soporte, mantenimiento y despliegue de los diferentes portales web de la Consellería de Sanidad y del Servicio Gallego de Salud. Mar Sánchez Sierra niega en documentos públicos ninguna relación ni contratos con entidades digitales que recolecten o manipulen datos dde los gallegos/as sobre la salud cuando las entidades que contratan la contradicen y se jactan publicamente de la recolección los mismos. ( obtención de estadísticas, tratamiento y procesamiento de datos, generación de informes, administración de contenidos…). Curiosamente en procedimientos judiciales el letrado de Sanidad - Sergas Rafael Álvaro Millán Calenti en sus actividades informáticas cuando se le descubren las irregularidades las trata como "dundes informáticos" ante el juzgado..ver.+  

¿Malversan en la Xunta de Galicia con APPs en Google Play Store?...+  

https://balidea.com/es/portfolio/intranet-del-servizo-galego-de-saúde (preserbvada en  http://archive.is/zyeOq)

Desarrollo, soporte y mantenimiento de la web y de la Intranet de la Consellería de Sanidad y el Servicio Gallego de Salud de la Xunta de Galicia...ver.+, y de todos los portales departamentales, temáticos, de campaña, microsites e intranets departamentales. ( preservada 5 Dic. 2019 11:10:11 UTC en http://archive.is/EwlJJ )

Algunos ejemplos:

A deputada denunciou os incumprimentos da Xunta co Hospital de Verín e acusou o PP de odiar os dereitos da xente do rural.
 

Santiago, 4 de decembro de 2019.- A deputada do Grupo Común da Esquerda, Eva Solla, pediu este mércores a dimisión do conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, por ter amosado que “a súa palabra non vale nada” tras o peche dos servizos de partos e de pediatría do Hospital de Verín. “Dixo que non substituían pediatras na provincia de Ourense porque non había, pero que estaban facendo un esforzo para buscalos. Dúas semanas despois pecharon ese servizo e o paridoiro en Verín. Polo tanto, debería anunciar a súa dimisión porque a súa palabra como conselleiro non vale absolutamente nada. Prometen unha serie de cousas que non cumpren, pero ademais cren que a cidadanía de Verín e de Ourense, neste caso, non ten madurez suficiente para saber que os están enganando”, sinalou Solla nunha interpelación ao conselleiro no Pleno do Parlamento.

baltarafeijoosigosiendoelrey

COMIENZAN LAS GRANDES ORGANIZACIONES DE LA SANIDAD A UNIRSE A LAS RECLAMACIONES DEL PPDEOURENSE, cs Y DEMOCRACIA OURENSE CONTRA EL GOBIERNO DE FEIJOO.

A Plataforma SOS Sanidade Pública convoca a todas as Plataformas de Galicia e as organizacións que a integran , especialmente ás das áreas con hospitais comarcais (con serios perigos de novos recortes) a un encontro en Verin co obxectivo de:

1.- Mostrar a súa solidariedade coa poboación e profesionais sanitarios do hospital comarcal de Verin , afectados polo peche do paritorio e outros recortes, de recursos.

2.- Acordar medidas de apoio en defensa do mantemento deste servizo nunha extensa área rural, con puntos moi afastados do hospital de Ourense que poñen en risco a saúde de nais e fillos.

3.- Planificar actuacións conxuntas nas áreas sanitarias atendidas por hospitais comarcais para analizar e previr novos recortes e o desmantelamento nos mesmos , como denunciamos tras a aprobación modificacións na Lei de Saude de Galicia polo actual goberno da Xunta ao pasado ano .

O encontro esta previsto para o dia 9 de decembro as 5,30 da tarde no Salón de Plenos do Concello de Verin (pendente de confirmación definitiva) Devandito encontro estará aberto á poboación e profesionais sanitarios da área.

baltarafeijoosigosiendoelrey

El PPdeOurense enciende la "mecha " y coloca directamente la dinamita en el despacho de y Feijóo avalado por Jäcome "Alcalde polémico metido en el concello por las presiones de Feijoo" , Democracia Ourensana, y también Ciudadanos se ponen en contra de las políticas de Feijóo, exigiendo en documento público ( con anagrama del PP ) que cambie el rumbo de las políticas destructivas de la sanidad pública y sigan siendo atendidos en Verín, pues no quieren aumentar la población de Portugal donde tendrían que ir las embarazadas por cercania "unos 5 kilometros" contra los cerca de 100 a Ourense marcado por las contracciones del parto, jactándose en "nefastas" campañas publicitarias de Mar Sánchez Sierra sobre las maniobras de la despoblación rural negociada a la sombra de más fondos europeos..

EL SECRETO DEL CIERRE DEL PARITORIO DE VERIN EN EXCLUSIVA: Feijoo y Almuiña ceden a la presión de los grandes lobys del sector de la salud y cierran el paritorio de Verin al que acudían usuarios de la comarca de Valdeorras, Monterrey y sobre todo del Norte de Portugal siendo estos últimos lo que más molestaba a los lobys de LA salud del país vecino de la comarca de Chaves QUE VEÍAN COMO SE LES VA LA TAJADA DE LOS PARTOS DEL PAÍS VECINO

Estas maniobras de Baltar apoyado por los vecinos políticos de Ourense dejan a las claras lo que viene denunciando Xornal Galicia, el enfrentamento entre la familia Baltar y el Kennedy de Los Peares donde ya no es invitado a ningún evento de las instituciónes ourensanas en poder del PP, desde alcaldías afines a Baltar y la Diputación que según fuentes confidenciales afirman este "barullo" fue fomentado por la sesora del PPdeG Mar Sánchez Sierra en las gestiones y trámites de la agenda del PPdeG que no compartía en absoluto Baltar que pretendía ponerle detrás en todas las actividades en el Sur de Galicia y negarle la agenda pública de la Xunta en Santiago donde nunca se le ve ( como si no existiera) , que pretendía gestionar directamente con Feijóo no con su asesora ya que en OURENSE su familia es la que manda y no trata con segundas personas, mientras el PSdeG por boca de Rafael Rodríguez Villarino, acusó al líder de los populares gallegos de Os Peares de orquestar una "vergonzosa dejadez" hacia el vecindario de la provincia.

Las fuerzas políticas de Ourense unidas en el día de ayer, plantaron cara de frente a Feijóo y le mandaron una reprobación dicindole por esta provincia no pasas, y exigen la reapertura del paritorio de Verin.....+

Plataforma SOS Sanidade Pública de Galicia quere manifestar o seu apoio ás mobilizacións cidadás e á Plataforma SOS Sanidade da comarca de Verín, na súa protesta contra o desmantelamento do Hospital Comarcal onde se pretende pechar o paritorio e recortar os servizos de Pediatría.

Consideramos que estes recortes, responden a unha estratexia perfectamente deseñada pola Consellaría de Sanidade e polo SERGAS, para:

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+

tecnicocursoperitacionlegal

comocrearunaalertadenoticiasxornalgalicia

Feijóo y su amigo Marcia Dourado PPdeG y sus amistades "de la droga" familiarizados con Feijóo y Rajoy que asistía a reuniones orgánicas.

El Periodista Miguel Delgado