Información
Localidades de Galicia

O TSXG confirma a condena a 19 meses de cárcere a sete acusados de explotar traballadores en Vigo

Información
14 Noviembre 2019 333 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

A Sala do Civil e Penal do TSXG confirmou a condena dun ano e sete meses de cárcere, como autores dun delito contra os dereitos dos traballadores, a cada un dos sete membros dun clan luso-español que explotaba compatriotas portugueses. O tribunal, do mesmo xeito que a sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, considera acreditado que os traballadores realizaban para os condenados reparacións de palés de madeira que logo vendían a empresas. As xornadas laborais eran “ao aire libre, desde as 8 ou 9 da mañá, ata mesmo a caída do sol, sen iluminación nin descanso semanal”, polas que recibían “unhas remuneracións mínimas semanais”. A sentenza ratificada polo alto tribunal galego tamén lles impón a suspensión de dedicarse á actividade da madeira polo período de dous anos.

 

 

“É evidente que por moi rudimentario que sexa o formato elixido, era o válido e adecuado para xerar, nesa ordenación de medios de produción, un beneficio económico a cambio de outorgar aos traballadores unhas condicións de vida  míseras, en medios, protección e retribución”, indica o TSXG na resolución.

El TSXG confirma la condena a 19 meses de cárcel a siete acusados de explotar a trabajadores en Vigo

 

13/11/2019.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la condena de un año y siete meses de cárcel, como autores de un delito contra los derechos de los trabajadores, a cada uno de los siete miembros de un clan luso-español que explotaba a compatriotas portugueses. El tribunal, al igual que la sección quinta de la Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, considera acreditado que los trabajadores realizaban para los condenados reparaciones de palés de madera que luego vendían a empresas. Las jornadas laborales eran “al aire libre, desde las 8 o 9 de la mañana, hasta incluso la caída del sol, sin iluminación ni descanso semanal”, por las que recibían “unas remuneraciones mínimas semanales”. La sentencia ratificada por el alto tribunal gallego también les impone la suspensión de dedicarse a la actividad de la madera por el periodo de dos años.

 

“Es evidente que por muy rudimentario que sea el formato elegido, era el válido y adecuado para generar, en esa ordenación de medios de producción, un beneficio económico a cambio de otorgar a los trabajadores unas condiciones de vida míseras, en medios, protección y retribución”, indica el TSXG en el fallo.

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+