Información
Agenda de Galicia

Hostaleiros e comerciantes de Oia recibirán clases de inglés gratuítas

Información
Localidades de Galicia 02 Enero 2019 300 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Concello de Oia organiza un curso gratuíto para a mellora das competencias de lingua inglesa destinado a profesionais da hostalería e o comercio do municipio. As prazas son limitadas.

 

A iniciativa busca axudar ao sector do turismo e o comercio local a mellorar a calidade na atención a clientes e visitantes, tendo en conta que cada vez son máis os peregrinos que fan parada en Oia no seu percorrido polo Camiño Portugués da Costa. Con esta actividade formativa o municipio continúa a prepararse para o próximo ano Xacobeo, que se celebrará en 2021.

O horario do curso de inglés básico para a hostalería e o comercio determinarase en función das preferencias e necesidades das persoas inscritas. Os interesados deben apuntarse no Concello antes do 31 de xaneiro.

Será preciso xuntar un grupo mínimo de participantes e as prazas son limitadas. No caso de non cubrirse o mínimo de prazas, as vacantes poderanse cubrir con persoas que procedan doutros sectores e que teñan interese en recibir esta formación.

Contacto: http://www.concellodeoia.es/contacto.php?lang=ga

Concello  de Oia. http://www.concellodeoia.es/

Otros articulos relacionados.....
19 Abr 2019 11:30

Más de una veintena de barcos se disputarán el Trofeo Comunica...

Agenda de Galicia
19 Abr 2019 10:19

 

El Real Club Deportivo emitirá este domingo, por...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 14:55

O VIII Festival Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes...

Agenda de Galicia
17 Abr 2019 13:57

A Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo aprobou na súa sesión...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)