08/05/2025.- A Sala do Civil e Penal do TSXG confirma a sentenza da sección segunda da Audiencia Provincial de Lugo na que condenou a un home a dez anos de cárcere por agredir sexualmente a unha menor. Os feitos recollidos na sentenza relatan que o investigado, durante a súa estancia de fin de semana no domicilio onde vivía a nena xunto á súa familia, aproveitando que nese momento se atopaban os dous sós, agrediuna sexualmente.
O tribunal rexeita o recurso de apelación presentado pola defensa do acusado apoiándose na presenza do seu ADN na menor. En canto aos recursos presentados polos pais da nena, a Sala desestima o referente a aumentar a pena de prisión, pero acolle o correspondente á indemnización, pois indica que a menor tiña catorce anos cando tiveron lugar os feitos, unha idade na que “as agresións sexuais son especialmente prexudiciais”. Por ese motivo, fixa a contía en 30.000 euros, en lugar dos 10.000 euros impostos pola Audiencia.
El TSXG confirma los diez años de cárcel impuestos a un hombre por agredir sexualmente a una menor
08/05/2025.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha confirmado la sentencia de la sección segunda de la Audiencia Provincial de Lugo en la que condenó a un hombre a diez años de cárcel por agredir sexualmente a una menor. Los hechos recogidos en la sentencia relatan que el investigado, durante su estancia de fin de semana en el domicilio donde vivía la niña junto a su familia, aprovechando que en ese momento se encontraban ellos dos solos, la agredió sexualmente.
El tribunal ha desestimado el recurso de apelación presentado por la defensa del acusado apoyándose en la presencia de su ADN en la menor. En cuanto a los recursos presentados por los padres de la niña, la Sala ha rechazado el referente a aumentar la pena de prisión, pero ha acogido el correspondiente a la indemnización, pues indica que la menor tenía catorce años cuando tuvieron lugar los hechos, una edad en la que “las agresiones sexuales son especialmente perjudiciales”. Por ese motivo, fija la cuantía en 30.000 euros, en vez de los 10.000 euros impuestos por la Audiencia.