Información
A Coruña

O Xulgado conclúe a investigación sobre presuntos contratos irregulares no Concello de Camariñas

Información
01 Febrero 2019 275 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado de Primeira Instancia e Instrución número 2 de Corcubión finalizou a investigación sobre as contratacións de seguros realizadas no Concello de Camariñas por parte do que foi alcalde entre 2007 e 2018, quen á súa vez era administrador único da axencia aseguradora implicada. A maxistrada acordou que a causa se siga contra o exrexedor municipal por se os feitos que se lle imputan fosen constitutivos dun delito de prevaricación e doutro continuado de negociacións e actividades prohibidas a funcionarios públicos. A instrutora indica no auto, que foi notificado hoxe, que hai indicios de que se beneficiou economicamente das comisións xeradas pola tramitación de pólizas contratadas co Concello. A maxistrada sinala que o entón rexedor, ditou “resolucións arbitrarias” para contratar os seguros á súa empresa “aínda que coñecía a existencia de informes de reparo do interventor municipal para o pago de recibos contrarios á lexislación”.

 

El Juzgado ha concluido la investigación sobre presuntos contratos irregulares en el Concello de Camariñas

 

31/01/2019.- El Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Corcubión ha finalizado la investigación sobre las contrataciones de seguros realizadas en el Ayuntamiento de Camariñas por parte del que fue su alcalde entre 2007 y 2018, quien a su vez era administrador único de la agencia aseguradora implicada. La magistrada ha acordado que la causa se siga contra el exregidor municipal por si los hechos que se le imputan fuesen constitutivos de un delito de prevaricación y de otro continuado de negociaciones y actividades prohibidas a funcionarios públicos. La instructora indica en el auto, que ha sido notificado hoy, que hay indicios de que el exalcalde se ha beneficiado económicamente de las comisiones generadas por la tramitación de pólizas contratadas con el Ayuntamiento. La magistrada señala que el entonces regidor, dictó “resoluciones arbitrarias” para contratar los seguros a su empresa “a sabiendas de la existencia de informes de reparo del interventor municipal para el pago de recibos contrarios a la legislación”.

Otros articulos relacionados.....
25 Abr 2019 14:27

Sonsoles López Izquierdo, xunto ao director artístico, Manel...

Agenda de Galicia
25 Abr 2019 14:25

Abel Caballero e a organización presentaron o programa da décimo...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:28

A Plataforma Vía Galega, que integra a máis 50 entidades sociais...

Agenda de Galicia
24 Abr 2019 13:26

Tras o descanso invernal, a expectación é máxima no Campionato...

Agenda de Galicia

caion laracha evaristo alcalde hermanoscalatrava


La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia ha interpuesto a través de un prestigioso gabinete de bogados especializados en asuntos de la administración pública, querella criminal contra el Alcalde de Laracha y subsiadiariamente contra todo su grupo de gobierno en el Concello de A Laracha y Evaristo Lareo Viñas en su condición de Presidente del GAC3 sito en Buño, por haber cometido presuntamente varios delitos penales a lo largo de los últimos diez años entre los más graves, de prevaricación, electorales, medio ambiente, contra el territorio, etc, en la misma constan hechos de verdadera "TRACA CARNAVALESCA" en la que se acredita como Evaristo Lareo Viñas compra con fondos europeos un monocular térmico de visión nocturna por 3.626, 37 euros, para tener bajo control presuntamente un Solar de 15 mil metros cuadrados que recalificó en conveniencia con el Alcalde Popular para acometer un

lineaazul 1600

Estrenos de Cine y Televisión

Siguenos en  -        -  -   Contacte (+) -  feedimagePublicidad +  -  Legal Proteccion de Datos UE.(+)