Información
A Coruña

O xulgado ordena que se siga a causa por prevaricación contra unha concelleira de Fene que suspendeu un pleno en 2017

Información
04 Junio 2019 379 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado de Instrución número 3 de Ferrol concluíu a investigación e decretou que se continúen as dilixencias polos trámites do procedemento abreviado por se os feitos polos que se investigou á que en 2017 era concelleira do Concello de Fene por suspender o pleno no que ía votarse unha moción de censura ao entón alcalde, que era do seu mesmo grupo municipal, fosen constitutivos dun delito de prevaricación. A maxistrada concede á Fiscalía e ás acusacións particulares un prazo de dez días para que soliciten a apertura de xuízo oral formulando escrito de acusación ou o sobresemento da causa ou, excepcionalmente, a práctica de dilixencias complementarias.

 

A instrutora relata que a investigada, facendo valer o seu voto de calidade como presidenta da Mesa de Idade do Concello, decidiu “unilateral e arbitrariamente”, co fin de “evitar o debate e a tramitación da moción de censura”, suspender o pleno baseándose na condición de concelleiros non adscritos de dúas persoas. A xuíza destaca que a concelleira “ignorou deliberadamente a resolución xudicial que suspendera o acordo plenario que lles outorgaba a condición de concelleiros non adscritos”, polo que considera que carecía de “suposto legal xustificativo” para suspender o pleno.

El juzgado ordena que se siga la causa por prevaricación contra una concejala de Fene que suspendió un pleno en 2017

4/06/2019.- El Juzgado de Instrucción número 3 de Ferrol ha concluido la investigación y ha decretado que se continúen las diligencias por los trámites del procedimiento abreviado por si los hechos por los que se investigó a la que en 2017 era concejala del Ayuntamiento de Fene por suspender el pleno en el que iba a votarse una moción de censura al entonces alcalde, que era de su mismo grupo municipal, fuesen constitutivos de un delito de prevaricación. La magistrada concede a la Fiscalía y a las acusaciones particulares un plazo de diez días para que soliciten la apertura de juicio oral formulando escrito de acusación o el sobreseimiento de la causa o, excepcionalmente, la práctica de diligencias complementarias.

 

La instructora relata que la investigada, haciendo valer su voto de calidad como presidenta de la Mesa de Edad del Ayuntamiento, decidió “unilateral y arbitrariamente”, con el fin de “evitar el debate y la tramitación de la moción de censura”, suspender el pleno basándose en la condición de concejales no adscritos de dos personas. La jueza destaca que la concejala “ignoró deliberadamente la resolución judicial que había suspendido el acuerdo plenario que les otorgaba la condición de concejales no adscritos”, por lo que considera que carecía de “supuesto legal justificativo” para suspender el pleno.

Otros articulos relacionados.....

Que teñen preguiza. Nunca quixeron traballar:  Denuncia; Envíanos los datos a holgazan@acciónytransparenciapublica.com     mais sobre preguiza..+