Información

Entre la salsa y el salsero...Así se podría catalogar la "recusación" firmada por Alfonso Rueda sobre la asesora de Feijoo Mar Sánchez Sierra.

Información
15 Febrero 2019

alfonsorueda marsanchezsierra recusacion blablablablabla


Una de las cosas más divertidas que nos hemos encontrado al navegar diariamente por webs de la Xunta y institucionales y diversas redes sociales, Google, YouTube, bibliotecas nacionales, internacionales en su faceta de información pública sirva de base al "BIBLIOCAUSTO QUERELLANTE" por ello te interrogamos, como encajas esto. O 5 de novembro de 2018  Alfonso Rueda ValenzuelaVicepresidente e  Conselleiro de Presidencia e Administracións Públicas; 1.Acordar a substitución de María del Mar Sánchez Sierra, Secretaria Xeral de Medios en calquera procedemento administrativo, presente ou futuro, no que sexa interesado Miguel Ángel Delgado González ou a Asociación PLADESEMAPESGA, namentres subsista tal circunstancia de ter cuestión litixiosas pendentes con eles, polo subdirector xeral de Réxime Xurídico da Secretaría Xeral de Medios.

Mar Sánchez Sierra se querello contra nosotros por dar información de relevancia pública cuyas fuentes están acreditadas, documentadas y verificadas que le afectan en su faceta de funcionaria pública, como alto cargo del PPdeG en la Presidencia de la Xunta de Galicia, liberando de las querellas a los verdaderos autores y fuentes de las noticias; #LaVozdeGalicia, #ElPlural, #GaliciaConfidencial, #PRNoticias,  #GaliciaPress, Google, #YoTube, #universidades, #bibliotecas,  #XuntadeGalicia, #Presidencia, #PPdeG, #Webs de #Transparencia Institucionales, #DefensoradoPobo, #ComisióndeTransparenciadeGalicia etc, .

Y como para muestra llega un botón, queda al alcance de los mortales la información "VERAZ, CONTRASTADA, VERIFICADA, DOCUMENTADA" JUNTO A SUS FUENTES PARA QUE EL LECTOR HAGA SUS PROPIAS VALORACIONES INFORMATIVAS;

Se impugnan todos los párrafos con sus documentos de la Querellante  salvo los expresamente reconocidos por esta parte solicitando que no se atribuya a Miguel Delgado  ninguna manifestación que no haya sido firmada inequívocamente por el.

 Es muy evidente, notorio e incontrovertiblemente cierto que la querellante atribuye a Miguel Delgado, muy erróneamente, y tal vez maliciosamente, pero en todo caso de manera temeraria, afirmaciones que Miguel Delgado nunca ha hecho, sino que es notorio y muy fácilmente comprobable que han dicho y publicado personas físicas y jurídicas que nada tienen que ver con Miguel Delgado.

A modo de ejemplo, el demandante aporta varios artículos publicados en prensa que no han sido firmados ni avalados en modo alguno por Miguel Delgado, ni tampoco por nadie relacionado con la entidad que representa, Xornal Galicia, Pladesemapesga, etc, sino que son responsabilidad de periodistas ajenos por completo a Miguel Delgado o diarios como La Voz de Galicia, El Plural, Galicia Confidencial, PR Noticias,  GaliciaPress, Google, YoTube, universidades, biblioteca,  Xunta de Galicia, Presidencia, PPdeG, Webs de Transparencia Institucionales, Defensora do Pobo, Comisión de TRansparencia de Galicia etc, e incluso alguno firmado por redacciones genéricas sin identificación de autor de medios de comunicación como Foro de Coches entre otros medios con noticias sobre hechos relevantes tergiversados por la querellante para atribuírselos a quien no tiene relación ni con los autores, ni con esos medios. En consecuencia deberían ser destinatarios de los querellantes como fuente primigénida de las noticias.

Los documentos descargables y párrafos que se atribuyen al querellado constan perfectamente identificados sus autores en;

http://www.xornalgalicia.com/9216-mar-sanchez-sierra-podria-estar-mexclando-su-labor-institucional-de-la-xunta-con-feijoo-para-mitines-y-manifestaciones-del-partido-popular

O en los enlaces online para su visualización en la fuente dela noticia en;

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/galicia/2018/06/17/decision-feijoo/0003_201806G17P8992.htm

https://www.galiciapress.es/texto-diario/mostrar/1116048/feijoo-baron-fuerte-pp-deja-pasar-tren-madrid

https://www.elplural.com/opinion/feijoo-si-paga-a-traidores-perdon-a-colaboradores_50420102

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/coruna/2017/02/14/nace-coruna-alberto-hijo-feijoo-eva-cardenas/00031487100902768108167.htm

https://prnoticias.com/comunicacion/comunicacion-politica/20158091-quien-seran-los-responsables-de-la-exitosa-comunicacion-de-feijoo-en-la-xunta

https://m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=2949259

En el DOG Núm. 22 Jueves, 31 de enero de 2019 Pág. 6247..., la Secretaría General de Medios, por la que se establecen las bases reguladoras para la concesión de ayudas económicas, en régimen de concurrencia no competitiva, dirigidas a empresas que realicen publicaciones periódicas escritas íntegramente en gallego, y se procede a su convocatoria para el año 2019. Tramitación anticipada de gasto. (Código de procedimiento PR858A). Santiago de Compostela, 26 de diciembre de 2018 Mar Sánchez Sierra  Secretaria general de Medios.

¿Lo has visto ya? ¿Te has sentido identificado con alguna o quizá con todas?, nosotros con muchas, pero vayamos al grano. Alfonso Rueda Vicepresidente de la Xunta de Galicia, recibe varios documentos cruzados de Miguel Delgado, "RECUSANDO" a Mar Sánchez Sierra y esta le remite petición de apartarse de todos los expedientes en los que tenga interés el Sr Delgado, Alfonso Rueda Vicepresidente de la Xunta acepta encantado y los plasma en una Resolución Oficial en papel Timbrado de la Xunta de Galicia, lo curioso es que María del Mar Sánchez Sierra, ni se ha apartado ni ha hecho mucho caso al Sr Alfonso Rueda y Vicepresidente al firmar dogas y resoluciones de convocatorias de subvenciones públicas (que disparan directamente al fondo de la recusación)  a las que tiene pleno derecho a concurrir, tanto Miguel Delgado como PLADESEMAPESGA, pero ante la que esta  "cayendo" como que sería perder "literalmente" el tiempo, y arriergarnos a que nos ponga otra querella criminal, si "rechistamos", eso sí, la libertad de cátadra y de opinión nos permite y autoriza a hacer públicos los documentos y que los partidos políticos de la oposición PSOE, BNG, En Marea Podemos Galicia, etc vayan tomando nota, por que, si se permite querellarse contra la existencia de documentos públicos, veraces, contrastados, documentados, existentes en webs institucionales y que constan en registros de las bibliotecas nacionales, entramos de lleno en "EL BIBLIOCAUSTO EN LA ESPAÑA DE FRANCO" ver https://serhistorico.net/2018/04/04/el-bibliocausto-en-la-espana-de-franco-1936-1939/ y http://memoriahistorica.org.es/s1-news/c1-ultimasnoticias/documentos-secretos-destruidos-o-en-manos-de-franquistas-la-batalla-de-los-investigadores-por-la-memoria-historica/  .

Dice Alfoso Rueda Valenzuela.Vicepresidente e  Conselleiro de Presidencia e Administracións Públicas.

O 5 de novembro de 2018, adoptouse o seguinte acordo :

“Vista a documentación remitida pola secretaria xeral de Medios, o 2 de novembro de 2018, en relación á solicitude de recusación formulada por Miguel Delgado González, emítese a presente proposta en base a os seguintes  (ver adjunto descargable)

1.Acordar a substitución de María del Mar Sánchez Sierra, Secretaria Xeral de Medios en calquera procedemento administrativo, presente ou futuro, no que sexa interesado Miguel Ángel Delgado González ou a Asociación PLADESEMAPESGA, namentres subsista tal circunstancia de ter cuestión litixiosas pendentes con eles, polo subdirector xeral de Réxime Xurídico da Secretaría Xeral de Medios.

2. Contra o presente acordo non cabe recurso ningún.

Santiago de Compostela, 5 de novembro de 2018. O subdirector xeral de Réxime Xurídico.José Ramón Pardo Cabarcos.
Conforme coa proposta Acordo.


Santiago de Compostela, 5 de novembro de 2018.Alfoso Rueda Valenzuela.Vicepresidente e  Conselleiro de Presidencia e Administracións Públicas.”

Mar Sánchez Sierra trabajo en la Voz de Galicia. El Grupo Voz recibió en 2018 más de 1.200.000 euros de la Xunta

Fuente www.extradigital.es

La Secretaría Xeral de Medios, dirigida por Mar Sánchez Sierra, inyectó en 2018 casi dos millones de euros a los medios de comunicación en concepto de “ayudas concedidas a empresas periodísticas y de radiodifusión”, de los cuales más de 1.200.000 euros fueron destinados al Grupo Voz, según cifras oficiales publicadas en el Diario Oficial de Galicia (DOG).

Concretamente, el total de la cifra asciende a 1.976.778, lo que supone un aumento de más de 300.000 euros con respecto a las ayudas asignadas en 2017, que rondaron los 1.666.195 euros. De ellos, algo más de 1.255.000 euros fueron destinados a medios impresos, alrededor de 266.400 euros a empresas de radiodifusión y 455.375 euros a empresas que difunden información por Internet.

El Grupo Voz recibió ayudas de la Secretaría Xeral de Medios por cuatro vías: 778.838 euros para el periódico impreso en papel La Voz de Galicia, que se encuentra en pleno proceso de reestructuración; 35.735 euros para Voz de Galicia Radio; y dos ayudas más para las correspondientes webs, 387.611 euros para la edición digital de La Voz de Galicia y 185 euros para el portal de noticias de Voz de Galicia Radio.

Muy por detrás se encuentra el segundo grupo de comunicación en el ranking de ayudas públicas, Grupo El Progreso, que recibió el año pasado algo menos de 300.000 euros. 173.440 euros por el diario en papel El Progreso de Lugo y 21.425 por la correspondiente web, a lo que hay que sumar los más de 102.000 euros destinados a Lérez Ediciones S.L., para la edición en papel y digital de Diario de Pontevedra.

Por su parte Grupo La Región recibió algo más de 182.000 euros por las cabeceras en papel de La Región y Atlántico Diario y sus versiones web y el Grupo La Capital, que edita entre otros El Ideal Gallego y Diario de Ferrol, 5.2793 euros.
Entre las empresas radiofónicas la que más ayudas recibió fue Radio Popular S.A. (Cadena COPE), con 85.243 euros.

Llama la atención que en esta lista de ayudas asignadas no aparezca el grupo Prensa Ibérica, editor de Faro de Vigo, la segunda cabecera más importante de Galicia, y La Opinión de A Coruña, que en 2017 recibió casi 325.000 euros, así como también la escasa presencia de los principales confidenciales en lengua gallega, como Galicia Confidencial y Praza Pública. El único portal de noticias en gallego con ayuda fue Sermos Galicia, que recibió 2.891 euros.

http://www.extradigital.es/el-grupo-voz-recibio-en-2018-mas-de-1-200-000-euros-de-la-xunta/

 

lineaazul 1600

Navio hidrográfico D. Carlos I conclui missão de investigação científica na costa galaico-portuguesa

Após 32 dias de missão, o NRP D. Carlos I regressou dia 14 à Base Naval de Lisboa depois de concluídos os trabalhos de recolha de dados e amostras para...

19-05-2019 Votos:33 Galicia Redacción Xornal Galicia

Argenova, filial argentina de la multinacional Nueva Pescavona, inició las primeras pruebas de procesamiento de langostino

En un hecho que es considerado como histórico para localidad y que promete generar nuevos puestos de trabajo, la firma Argenova, filial argentina de la multinacional Nueva Pescavona, inició las...

19-05-2019 Votos:43 Galicia Redacción Xornal Galicia

GONZALO CABALLERO: “SOMOS A BARREIRA DE DEFENSA DUN GALEGUISMO PROGRESISTA E COMPROMETIDO QUE PON AOS GALEGOS POR RIBA”

18-05-2019 Votos:63 Galicia xornalgalicia

O secretario xeral fai un chamamento á “mobilización masiva” no ecuador de campaña porque “as dereitas van tentar gañar en...

Entrevista exclusiva a Rubén Duruelo Cuerdo cabeza de lista de Ganemos A Coruña as eleccions municipais do 26M.

17-05-2019 Votos:289 Galicia xornalgalicia

 Rubén é Monitor Deportivo Multidisciplinar e Socorrista nos Complexos Deportivos da Xunta en Coruña dende 2004, membro da executiva da...

SOBRE O PP, A PUBLICIDADE ELECTORAL E O seu FUTURO

17-05-2019 Votos:71 Galicia xornalgalicia

Chamoume a atención que, nas radios que escoito, sobre todo, cópea e Esradio, ademais de Rne e na Galega a...

Miles de persoas esixen nas cidades e vilas do país “liberdade, igualdade e xustiza para o galego"

17-05-2019 Votos:68 Galicia xornalgalicia

"Feixó debe optar pola lealdade a Galiza e abandonar a política de odio e desprezo polo galego", afirmou Marcos Maceira...

A Real Academia Galega celebra o maxisterio de Antonio Fraguas na procura da memoria colectiva

17-05-2019 Votos:71 Galicia xornalgalicia

A institución levou o pleno extraordinario do Día das Letras Galegas ás terras de Cotobade, onde naceu Antonio Fraguas. O...

Gonzalo Caballero ve a Feijóo “sen rumbo” fronte a un PSOE que ten “a forza da xente”

17-05-2019 Votos:71 Galicia xornalgalicia

Adriana Lastra advirte de que “con un voto, se ponen o se quitan” servizos e chama a “rematar la jugada”...

Esixen a Correos que non provoque intencionadamente "a situación de caos" das pasadas eleccións "Feijóo f…

17-05-2019 Votos:70 Galicia xornalgalicia

O comité de empresa e a xunta de persoal de Correos na provincia da Coruña alertan da falta de traballadoras/es...

Personalidades da cultura galega apoian a celebración do Día das Letras en Londres

16-05-2019 Votos:133 Galicia xornalgalicia

Na canle de YouTube de REGA-UK hai vídeos de xornalistas, músicos e actores como Guadi Galego, Gayoso, Bieito Romero, Xabier...

Adelaida Dominguez Mouriño recibió a través de 3 cif,s de la Secretaría de Medios más de 30 mil euros presuntamente vulnerando la Ley de Contratos Menores.

María del Mar Sánchez Sierra autorizó y firmó personalmente la RESOLUCIÓN con la adjudicación de al menos tres contratos con distintos nifs a la misma adjudicataria y persona única ADELAIDA DOMINGUEZ MOURIÑO, que superan los 18 mil euros....Y lo hizo a pesar de que la Ley de CONTRATOS MENORES EN LA LEY DE CONTRATOS DEL SECTOR PÚBLICO lo prohibe expresamente y...

18-05-2019 Votos:143 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

María del Mar Sánchez Sierra xestiona unha " orxía de adxudicacions a dedo de diñeiro público" destinadas á Voz de Galicia " onde traballou fuxindo dos controis e fiscalizacions públicas.

Mar asesora do PPdeG e alto cargo de confianza de Feijóo durante os anos de súa carreira traballou na Voz de Galicia a que ahora dende a Secretaría Xeral de Medios, lle adxudica a "dedo" moreas de cartos públicos dende as institucións da Xunta de Galicia e directamente en decembro 1.200.000, según consta no (DOG). O Goberno do PPdeG na...

18-05-2019 Votos:214 Reportaxes a fondo Redacción Xornal Galicia

lineaazul 1600

Mar Sánchez Sierra CONVIERTE LA PRESIDENCIA DE LA XUNTA con su cargo y acciones en una pirámide de acoso judicial, persecución institucional, amenazas y coacciones utilizando altos cargos de la Xunta contra Miguel Delgado Director de Xornal Galicia y Presidente de Pladesemapesga.

lineaazul 1600

lineaazul 1600

Defende A Galega: "Os medios públicos son os de todos os que queremos estar informados"

03-05-2019 Votos:893 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Os comunicadores da CRTVG Tati Moyano e Carlos Jiménez, en representación de Defende A Galega, recollen hoxe en Ferrol o...

Os concursos permanentes ou como rematar co caciquismo na Xunta orquestado polo PPdeG

24-04-2019 Votos:1668 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Imaxinade que queda unha vacante nun lugar que vos interesa ou hai un posto de nivel apetecible. Imaxinade que a...

OS SOCIALISTAS ACUSAN AO GOBERNO DE FEIJOO (PPDEG) NA XUNTA DE TER INCREMENTADO A DÉBEDA EN 6.483 MILLÓNS DE EUROS DENDE…

12-04-2019 Votos:2196 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

A portavoz de Facenda do Grupo Socialista, Begoña Rodríguez Rumbo, acusou hoxe á Xunta de ter disparado a débeda de...

OS SOCIALISTAS COMPARAN OS INFORMATIVOS DA CRTVG CUN “STREAMING DUN MITIN DO PP”

29-03-2019 Votos:3400 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Noela Blanco critica a “dobre vara de medir” no tratamento do goberno socialista e do PP e advirte que o...

Galicia presenta un déficit do 40% na dotación de persoal que atende á saúde mental no Sergas

21-03-2019 Votos:4028 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Segundo o informe elaborado polo Movemento Galego da Saúde Mental, Galicia conta conta cun 62% dos profesionais sobre o recomendado...

Denuncian que o Goberno de Feijóo esta intentando quitar dos comedores escolares ao personal para suplilo por mais cater…

15-03-2019 Votos:3802 Xunta de Galicia Redacción Xornal Galicia

Chegou á CIG un ruxe-ruxe que fala dunhas reunións da Xunta con certos sectores da alimentación relacionados directamente con provedores...

lineaazul 1600

Denuncian que o Goberno de Feijóo na Xunta de Galiza paraliza os concursos de traslados do seu persoal con fins política…

17-05-2019 Votos:71 Portada Redacción Xornal Galicia

O último gran concurso de traslados na Xunta convocouse o 20 de maio de 2015 e abriuse o prazo de...

Feijóo non so esquece aos galegos da Galiza, tamen a todos os que reclaman espazos, dereitos e facilidades para os novos…

17-05-2019 Votos:188 Portada Redacción Xornal Galicia

O Día das Letras Galegas se reivindica a lingua e a cultura galega. O Goberno de Feijóo a través da...

Centros juveniles salesianos lanzan una app para prevenir el consumo de alcohol en menores mientras Casado y Feijóo lo f…

07-05-2019 Votos:369 Portada Redacción Xornal Galicia

Centros juveniles salesianos lanzan una app para prevenir el consumo de alcohol en menores • La Confederación de Centros Juveniles Don...

EXPEDIENTE SANCIONADOR A UN MUNICIPIO LEONÉS POR LA PAVIMENTACIÓN DEL CAMINO DE SANTIAGO EN EL ENTORNO HISTÓRICO DE FONC…

06-05-2019 Votos:512 Portada Redacción Xornal Galicia

La iniciativa tuvo lugar a partir de la solicitud de información desde la Fraternidad Internacional del Camino de Santiago (FICS)...

Javier Krahe xa ten a súa propia escultura na cidade, á que Lugo lle deu a benvida cunha actuación musical

06-05-2019 Votos:475 Portada Redacción Xornal Galicia

O músico Javier Krahe ten dende hoxe a súa propia escultura en Lugo, concretamente na zona verde da rúa Paxariños...

A Holi Life, o maior evento de cores de Europa, volve un ano máis a Vigo cun chamamento en defensa da igualdade coas mul…

06-05-2019 Votos:468 Portada Redacción Xornal Galicia

O evento lúdico-deportivo terá lugar o domingo 12 de maio e os participantes gozarán dun percorrido de cinco quilómetros co...