A entrega a familia venezolana Escotet da Caixa Geral supón un chanzo máis na alarmante concentración bancaria sen control de persoeiros oriundos de paises onde esta totalmente destruída a súa sociedade.

Información
25 Noviembre 2018 4953 votos - Registrate para votar
Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A adquisición por parte de Abanca do negocio da Caixa Geral no Estado español, ten un impacto moi significativo sobre o sistema financeiro galego, do que xa os propios informes da Xunta de Galiza alertaban pola excesiva concentración bancaria no país.

CON CAIXA GALICIA OS CARTOS ESTABAN EN GALICIA, COA FAMILIA ESCOTET AMIGA DE FEIJOO EN CALQUER SITIO MENOS EN GALICIA...   (BANESCO  PROPIEDAD DE ESCOTET EN VENEZUELA INTERVENDIA POR BLANQUEO DE CAPITALES)....(+)

Núñez Feijoó, el gran apoyo de Escotet para hacerse con Bankia y para mantener el control, quiere olvidarse del ‘bolichico’...?... Ante las elecciones en Galicia ; Y es que las cosas no pintan bien en Venezuela para Banesco y Feijoó le ha retirado su apoyo...(+).?

Finalmente Abanca Corporación Bancaria, S.A. foi a adxudicataria da rede comercial de Caixa Geral de Depósitos no Estado español. Unha rede que en gran parte tivo a súa orixe no Banco Simeón. Deste xeito, o Goberno de Portugal, malia que no prego de condicións da poxa pública incluíu, a efectos de valoración das ofertas, o impacto sobre o emprego, decidiuse pola opción que pode ter un maior custe laboral debido tanto ás duplicidades existentes en Galiza, coma ao réxime laboral que impera en Abanca.

Caixa Geral ten 35 oficinas repartidas polas 4 provincias, todas elas coincidentes con oficinas de Abanca, polo que dadas con estas circunstancias e coñecendo as políticas do sector, cabe prognosticar que a Dirección de Abanca optará por “achatarrar” a maior parte desas oficinas, cando non todas.

Independentemente da negociación laboral, esta operación terá un novo impacto sobre o emprego no sector da banca en Galiza, que arrastra unha década de reconversión.

Inacción do PPdeG na Xunta de Galiza

 

La historia oculta de la compra de Novagalicia por Escotet

https://blogs.elconfidencial.com/.../la-historia-oculta-de-la-compra-de-novagalicia-por...

3 may. 2018 - Juan Carlos Escotet se reúne con Alberto Núñez Feijóo. (EFE). Sin embargo, el financiero venezolano, propietario ya del Banco Etcheverría, ...

Núñez Feijóo: “Escotet apostó con determinación por Galicia” - Vigo ...

www.atlantico.net/articulo/vigo/nunez-feijoo-escotet.../20171117233403618070.html

17 nov. 2017 - nnn El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, destacó que sin la unidad de la mayoría hoy Galicia no estaría en el mapa financiero.

Escotet pone Abanca a la venta - Hispanidad

https://www.hispanidad.com/.../juan-carlos-escotet-pone-abanca-en-venta_12002929_...

24 jul. 2018 - Encima, Núñez Feijoó, el gran apoyo de Escotet para hacerse con Bankia y para mantener el control, quiere olvidarse del 'bolichico'. Y, desde ...

A CIG-Banca critica a falta de actuación por parte da Xunta de Galiza, toda vez que os seus propios informes alertaban do excesivo grado de concentración do sistema financeiro galego, con índices de concentración moi superiores aos de calquera Eurorrexión.

Reclama da Xunta que examine de novo o sistema financeiro galego e que faga público o índice de Herfindahl (que mide a concentración de calquera mercado), e que poña en marcha medidas correctoras cara ao futuro.

Dende a CIG consideran que máis alá do beneficio para o accionariado de Abanca, esta nova concentración é negativa dende o punto de vista do emprego, da competencia e polo tanto para a economía galega.

Privatización das caixas

A compra de Caixa Geral, pola que Abanca pagou 364 millóns de euros, suporá un incremento do negocio do 9% para a Entidade. A operación realizada polo Goberno de Portugal, que obterá un 65% do valor contable (un nivel semellante á cotización nos mercados da banca mediana), deixa tamén en evidencia o proceso de privatización das Caixas Galegas levado adiante polo Partido Popular, que se saldou con perdas para o erario público.

Imagen de la noticia para escotet feijoo xornal galicia de Xornal Galicia

El juez propone juzgar a la excúpula de Caixanova apadrinados por ...

Xornal Galicia-1 nov. 2018
Feijóo apadrinó la única fusión de cajas que ha acabado en manos del Venzolano Escotet, acusado en Venzuela por Maduro de Blanqueo de ...
Imagen de la noticia para escotet feijoo xornal galicia de Xornal Galicia

REPORTAJE-ESPECIAL-LAZOS MADURO-CHAVEZ-GALICIA ...

Xornal Galicia-3 sept. 2017
Juan Carlos Escotet designado presidente de la Asociación Bancaria de Venezuela. Galicia y sus gentes con el beneplácito de Feijóo ignoran ...

A concentración e centralización do sistema financeiro impulsada dende Madrid, polos sucesivos gobernos e organismos públicos e de supervisión, é cada vez máis alarmante, recoñecida incluso polo Banco de España. Pero seguen favorecendo este proceso de concentración.

Do punto de vista laboral, as Seccións Sindicais da CIG na Caixa Geral e en Abanca, viñan facendo un seguimento conxunto e onte mesmo pola tarde tiveron a primeira reunión para analizar o traballo que deberán afrontar nos vindeiros meses.

A Xunta de Persoal funcionario dos Servizos Centrais da Xunta exixe ...

Xornal Galicia-14 ene. 2017Imagen de la noticia para escotet blanqueo de capitales xornal galicia de Xornal Galicia
Así as cousas exixe á Xunta de Galicia, nomeadamente á consellaría de Facenda, que realice, ...... Aún tiene pendientes causas por blanqueo de capitales.

Haberá un proceso de negociación obrigatorio segundo a lexislación laboral, no que a CIG se compromete a defender con firmeza todos e cada un dos postos de traballo e as condicións laborais. Non se agocha que este proceso implicará unha reestruturación que a CIG esixirá que sexa por vías non traumáticas, e implicará tamén un cambio de Convenio Colectivo: Caixa Geral aplicaba o Convenio da Banca Privada e Abanca o Convenio das antigas Caixas de Aforros.

https://www.cig.gal/nova/a-desaparicion-de-caixa-geral-supon-un-chanzo-mais-na-alarmante-concentracion-bancaria.html

lineaazul 1600

Tu derecho a la información en Xornal Galicia es gratis, pero sus redactores pagan un precio muy elevado con su propia vida tras ser perserseguidos por el gobierno de Feijóo. Ayúdanos simplemente renviado esta información..+  En directo https://youtu.be/ZNo_AGgTAnY con muchas tramas y exclusivas.... No te lo puedes perder....!  Ver más..+   

#NachoVidal "y su esquema piramidal de colaboradores"..+  CAPÍTULO 1 DE 7..+  -  CAPITULO 2 de 7..+  -  CAPITULO 3 de 7..+  CAPITULO 4 de 7..+  CAPITULO 5 de 7..+  CAPITULO 6 de 7..+  Capítulo 7 de 7...+   - ESPECIAL LUGURIA Y VICIO A COSTA DE LA SALUD Y DEL SERGAS. ..+   - EL SUEÑO ESPAÑOL DE #NACHO VIDAL...+   - La recompensa del #sueñoespañol a #NachoVidal del #sergas y #SegurançaSocial....+ - #NachoVidal "y su esquema piramidal de colaboradores"..+ Colabora y asesora Millán Calenti como vocal en las mesas de contratación del Sergas, etc..

María del Mar Sánchez Sierra esta otorgando subvenciones públicas de forma fraudulenta a medios afines.

06-04-2021 Votos:2391 Publicidad y despilfarro Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

El diario www.xornal21.com/  recibe por adjudicacion directa y a DEDO por orden expresa de Mar Sánchez Sierra utilizando la Vicepresidencia Primera e Consellería de Presidencia, Xustiza e Turismo le "regala...

Mar Sánchez Sierra se niega a informar sobre la CENSURA ORQUESTADA para ocultar las convocatorias de subvenciones y las ayudas de fondos europeos a Ga…

06-04-2021 Votos:2575 Publicidad y despilfarro Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

    La Asociación en Defensa del Sector Marítimo Pesquero de Galicia está preparando una denuncia a la Comisión Europea contra la censura pagada y publicitada con fondos públicos en la Xunta...

Publicidad Institucional  #FakeNews #Furtivos #Incendios #Cámaras #Turismo  #Xacobeo #SomosMoideMonte   #Lacachitos #Patagonia  #Asturias #Medios Impresos

#Jalisia ;  #riasaltas #costadamorte #islascies #ascatedrais #ribeirasacra #vigo #lavozdegalicia #mermeleros #ciudadanos #galiciafeijoo #cloacasperiodismo #turismogalicia #Turgalicia

La contratación pública  "vulnerada diarimante a través de intermediarios o Agencias de Comunciación para adjudicar contratos menores directamente a dedo, sin dar la cara la Secretaría de Medios que dirige la asesora del PPdeG Mar Sánchez Sierra".

Ir a la sección de Publicidad Institucional de la Xunta de Galicia..+

18-04-2021 Votos:1130 Reportaxes a fondo Redacción Xornal de Galicia

Bajo Gobierno de Feijóo “anida un grupo de kamikazes” del dinero público Europeo, Nacional y Autonómico totalmente descontrolado

Fundaciones al gusto subvencionadas con dinero público bajo gobierno del PPdeG, Océano Vivo, Arao, Cetpec, Frenss, Cela, Sergas, OFF Shores; con un único fin, apropiarse a manos llenas del dinero público.. LA FISCALÍA DE MÉXICO LE PISA LOS TALONES A FEIJÓO Y MAR SÁNCHEZ SIERRA, LA OLAF A BASANTA EL TURCO Y la de Santiago tiene los ventanales empañados y no le dajan ver lo que sucede a pocos metros de sus instalaciones. BASANTA EL TURKO BAJO LOS OJOS DE LA OLAF TRAS SER ENVIADO Por ROSA QUINTANA A TURQUÍA COMO TÉCNICO DE LA CONSELLERÍA DO MAR DE FORMA ILEGAL PARA QUE JUSTIFICARA MÁS DE 6 MILLONES DE EUROS PÚBLICOS QUE HAN VOLADO EN 3 CONVENIOS CON SUS AMPLIACIONES. Nuestra clase política, los directivos de la Administración, los gestores, etc., tienen que asumir e interiorizar en el seno de sus organizaciones que la vulneración del Derecho sobre Contratación Pública y Gestión de los Fondos Europeos y los propios del Gobierno español y de la Xunta de Galicia, bajo la total ocultación y censura, no les va a salir gratis, sino que por el contrario es muy costosa. AGOTADO EL FILÓN DE LAS FUNDACIONES, ROSA QUINTANA INICIA HERMANAMIENTOS DONDE VUELAN LOS MILLONES DE EUROS...

PRESENTADA DENUNCIA ANTE LA FISCALÍA EUROPEA Y ANTICORRUPCIÓN Y CRIMINALIDAD ORGANIZADA CONTRA FEIJÓO, MAR SÁNCHEZ SIERRA, RAFAEL ÁLVARO MILLAN CALENTI Y OTROS POR EL USO ILEGAL DE LAS LINEAS DE COSTE Y MASCARILLAS FALSIFICADAS CON FECHA 3 DE FEBRERO DE 2021, SEGUIREMOS INFORMANDO    Funcionario Público Millán Calenti "ofendidito "..+

Denuncian que o Partido Popular presentou enmendas para boicotear a súa “moratoria do eucalipto”

12-04-2021 Votos:1423 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

A ORGACCMM e Ecoloxistas en Acción denuncian que o Partido Popular presentou enmendas á súa...

Consejos para tener seguro tu Facebook

12-04-2021 Votos:1440 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

Para red social más concurrida y extensa del mundo… Facebook sí, existen formas de mantener...

Efemérides ; ¡El despellejamiento de un Juez corrupto en el año 1498!

11-04-2021 Votos:1626 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

Sisamnes fue un juez real, corrupto, de la época del reinado de Cambises II de...

A maxistrada envía a Fuenlabrada a investigación sobre a viaxe do seu equipo de fútbol á Coruña ao entender que se debe centrar en…

05-04-2021 Votos:2369 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

O Xulgado de Instrución número 6 da Coruña entende que a investigación sobre o desprazamento...

Amares, Braga e Póvoa do Varzim.- Portugueses premiados pela divulgação do caminho de Braga a Santiago de Compostela

05-04-2021 Votos:2502 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

A União de Freguesias de Caldelas, Sequeiros e Paranhos (Amares) e os peregrinos portugueses Henrique...

Desde Podemos Ourense denunciamos a 1ª fase da privatización do Auditorio.

03-04-2021 Votos:2654 Localidades de Galicia Redacción Xornal de Galicia - avatar Redacción Xornal de Galicia

O noso alcalde entende que o mais urxente na cultura e na programación do Auditorio...


Asturias la convertiré en una bombillica...El «rey del atún» promete compras e inversiones inmobiliarias de gran valor en Asturias cuyos orígenes se vinculan con Feijóo en México.

El dinero para estas inversiones según distintos medios mexicanos, es recolectado de los beneficios del envenenamiento de la sociedad mexicana y americana con latas de atún contaminadas con mercurio, muy...

Cuando el partido que gobierna Galicia se atreve a anunciar descaradamente que va a proponer una ley que es inconstitucional de la A a la Z, algo pasa es este país.

¿Hay en Galicia pleno estado de derecho? Cuando la Xunta de Galicia ha aprobado un rosario de medidas por la Covid-19 que infringen  los derechos fundamentales sin que un solo tribunal...

Jácome utiliza los métodos de la familia Baltar. Siguiendo el guión cinematográfico de Rebelión en la granja, en cuyas guerras y cortinas entra a saco Frijol y Lacachitos utilizando a José Luis Jiméne…

En honor al Santo Frijol para motivar la donación a la construcción de la futura capilla de peregrinación en Os Peares. Fábula satírica escrita por George Orwell en 1945. El tema...

El Vierrenato Frijolista por su Chinclanato ha proclamado desde este momento el estado de felicidad permanente en Galicia.

Frijol ha declarado ayer en el Parlamento Galaico que los ultimos 11 años de Vierrenato Frijolista en Galicia ha disfrutado de la mejor sanidad y servicios sociales desde el neandertal;...

xornalgalicia fantasmasdigitales 950 1024


 

As pantasmas dos fondos europeos diluídos en descoñecidos proxectos dixitais en Galicia dos que o Goberno do PPdeG non quere explicar

Ante tantos centos de millóns de euros públicos en maior contía de Europa, as pantasmas das campañas do márketing dixital pódense manifestar de moitas maneiras. Recoñecelos no momento adecuado evitará arrastrar maldicións para o teu negocio que perduren no tempo por que as camppañas institucionais moitas delas prohibidas, aparecen e desaparecen coa velocidade da luz, moito máis rápido que o...

La Secretaría de Medios (Mar Sánchez Sierra) sigue sin explicar los vinculos de Balidea, y los hermanos Millan Calenti con AMTEGA y el Sergas, todos lo guisan y todos se lo comen.

EL BAILE DE FONDOS EUROPEOS BAJO GOBIERNO DE FEIJÓO Y DE MAR SÁNCHEZ SIERRA BAJO LA TOTAL OCULTACIÓN, NO ENCUENTRA LÍMITES EN FORMACIÓN DE CHIRIRNGUITOS DONDE NADA EXISTE, TODO SON DUENDES DIGITALES, NADA ES LOS QUE SE VE, SOLO HAY QUE VER LOS DESCARGABLES DE ESTE ARTÍCULO PARA COMPRENDER EL "MODUS OPERANDI" DE ESPALDAS A LA CIUDADANÍA , LA IMPUNIDAD...

lineaazul 1600

lineaazul 1600