Información
Vigo

AGDSP pleitos SERGAS concesionaria hospital Vigo

Información
12 Julio 2018 1268 Votos

A Asociación Galega para a Defnsa dá Sanidade Pública e a Plataforma SOS Sanidade Pública de Vigo xa advertimos desde o primer momento en que o Goberno de Núñez Feijoo cambiou o previsto modelo de construción e xestión do Novo Hospital de Vigo de público a privado.

Baseamos a nosa oposición, entre outras múltiples razóns, en que supoñería un encarecimiento do proxecto, que se confirmo ao pasar de 250 millóns a mais de 1,300; nos recortes para beneficiar á concesionaria que supuxeron o practícaa unha redución de entre o 25% e o 30% da superficie, as camas, os servizos, o equipamiento e a calidade da construción; ou nos enfrontamentos entre a Concesionaria que gestiona a parte non asistencial e o SERGAS responable da prestacion da mesma.

 

O SERGAS non só non tivo en conta estes avisos senón que intento desacreditar as mobilizacións resaltando as virtudes de recorrer á Colaboración Público Privada para poñer en funcionamento o hospital.

Agora asistimos ao espectáculo dunha Concesionaria insaciable que sobe o canon a pagar por SERGAS, que incumple os compromisos adquiridos sen ser sancionada polo SERGAS, que non cumpre co compromiso de equipar o centro, ou que funciona sen trasparencia.

O exemplo do ocorrido no Hospital de Alzira de colaboración público privada e que foi rescatado recientemente polo Goberno de Valencia por problemas similares, debería servir para que o Sr Feijoo acabe con este errado e costoso experimento, cuxas consecuencias sofre a poboación do área e as arcas públicas da comunidade Autónoma.

Por iso esiximos, unha vez máis, desde a nosa Asociación (que levamos este escándalo ao a Unión Europea) a reintegración ao sistema sanitario público deste hospital para evitar a sua créba económica polo afín desmedido de ganancias da Concesionaria
 
Asociación galega para a Defensa da Sanidade Pública

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi