Información
Vigo

Vigo dispón de 29 axentes para praias e montes

Información
09 Julio 2018 325 Votos

O alcalde de Vigo informou este luns de que o pasado fin de semana xa comezou a traballar o dispositivo de verano da Policía Local para praias, montes e Illas Cíes. Serán catorce os axentes que este ano traballen nos areais e outros quince os que vixíen os montes vigueses.

Abel Caballero informou este luns de que preto dunha trintena de axentes xa traballan desde a pasada fin de semana no dispositivo de verano da Policía Local de Vigo para as praias (incluídas as Illas Cíes) e os montes.



Así, un total de catorce policías vixían desde Bouzas e Alcabre ata Canido (con desprazamentos constantes a Saiáns e A Punta). Ademias, o servizo nas Illas Cíes faise o fin de semana e días alternos, de maneira que o número de axentes increméntase segundo a necesidade e fan servizo nocturno na illa os fines de semana e vísperas de festivo.

Pola súa banda, nos montes de Vigo traballan quince axentes distribuídos en patrulla rural, unidades motorizadas e unidade equina (7 cabalos). Recorren montes, Senda da Auga, Camiño de Santiago, ruta do Lagares, parques forestais e camiños de sendeirismo.

Humanización da rúa Purificación Saavedra
Ademais, o alcalde informou das obras de humanización da rúa Purificación Saavedra, desde Sanjurjo Badía ata Travesía Foxos. O importe da licitación foi 306.096 euros e o prazo de execución é de cinco meses.

Abel Caballero sinalou que a partir de mañá haber á corte de tráfico na rúa para poder actuar sobre unha superficie total de 1.125 m2 e 127 metros lineais. A actuación inclúe a renovación de pavimentos en beirarúas, calzada e acceso a aparcamentos, renovación do alumeado, rede de abastecemento e rede de rego

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi