Información
Vigo

Vigo cun tranvía de hai medio século que se expoñerá totalmente restaurado

Información
06 Julio 2018 373 Votos

Un tranvía exactamente igual aos que circulaban hai medio século por Vigo volverá lucir nunha rúa da cidade completamente restaurado. Así o anunciou esta mañá o alcalde, que mostrou o vehículo nas instalacións de Vitrasa. A compañía de transportes, xunto ao Concello, queren realizar un recoñecemento á historia do transporte urbano da cidade.

"Localizouse este tranvía portugués que tiña un coleccionista de Zaragoza e está nun estado perfecto. Non existe ningún tranvía vigués pero recuperamos este que é unha versión exacta aos que percorrían a cidade hai 60 anos", explicou o rexedor. Agora, o vehículo vai restaurar e "a colocar nalgún lugar da cidade que, aínda que xa teño pensado, anunciaremos máis adiante", indicou Caballero, que esperou que o tranvía "poida ser visitable por dentro, se os técnicos así o aproban".

O tranvía apareceu na segunda década do século XX en Vigo: "Mentres noutras cidades estaban en guerra aquí poñiamos tranvías, o que di moito sobre como era e é a nosa cidade", destacou Caballero, á vez que mostrou a súa alegría por poder recuperar "unha parte da memoria entrañable da cidade".

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi