Información
Vigo

Caballero presenta a renovada e moderna humanización de García Olloqui, na que investiron case un millón de euros

Información
29 Junio 2018 1262 Votos

"A rúa foi humanizada hai once anos polo anterior goberno e habería que pedirlles explicacións de por que durou tan pouco", advirtiu o rexedor.

O alcalde presentou esta mañá a humanización da rúa García Olloqui, na Praza de Compostela, na que, segundo informou, investiron case un millón de euros.
A humanización abarca un novo asfalto tecnolóxico, nova iluminación dos alcorques e novo pavimento co que, describiu Caballero, lógrase "unha forma de enfocar o paseo e a seguridade dos peóns moi distinta e moderna".
O rexedor puxo de relevo que esta rúa foi humanizada polo anterior goberno fai once anos e lamentou que fose necesario volver realizar as obras. "Alguén debería responder desde os gobernos anteriores de Vigo que pasou con esta rúa porque as humanizacións están concibidas para durar 50 anos e esta só durou 11, do mesmo xeito que nos pasou en Marqués de Valladares, polo que o PP de Vigo debería darnos explicacións".

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi