Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 
2016 07 14 ProtestaSanidadePublicaCunqueiro01Arredor dun cento de traballadores/as do Servizo Galego de Saúde (Sergas) participaron na concentración convocada este mediodía pola xunta persoal do Complexo Hospitalario Universitario de Vigo (Chuvi) e a plataforma SOS Sanidade Pública no hospital Álvaro Cunqueiro para reclamar o rescate do centro médico para a sanidade pública e a apertura de todas as camas de hospitalización pechadas durante o verán.
A protesta, que forma parte do calendario de mobilizacións fixado para o mes de xullo, desenvolveuse de 12.00 a 12.30 horas tanto no interior como no exterior do edificio, na zona de consultas externas.

Os participantes despregaron varias faixas e berraron consignas como “A solución, rescatar a concesión”, “A privatización é corrupción” e “Xerente dimisión”.

Entre as reclamacións do persoal do Sergas salientan o rescate do Álvaro Cunqueiro para a sanidade pública, a apertura de todas as camas de hospitalización pechadas, a posta en marcha da unidade de críticos/as no Meixoeiro e un plan de choque contra as listas de espera, ademais de rexeitar calquera derivación á sanidade privada.

Ao remate da concentración, os colectivos organizadores anunciaron a convocatoria dunha nova protesta para o vindeiro xoves día 21, que nesta ocasión terá lugar na antiga entrada de Urxencias do hospital Xeral ás 20.00 horas. Con anterioridade celebrouse unha mobilización na entrada principal do Meixoeiro. Unha vez finalizado o mes, os promotores analizarán a posibilidade de continuar coas accións reivindicativas en agosto.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...