Información

A Audiencia Provincial da Coruña condenou a un máximo de 25 anos de internamento nun centro penal psiquiátrico á muller declarada culpable por un xurado popular de acabar coa vida do seu bebé na habitación dun hotel de Santiago.

Información
XornalGalicia 17 Junio 2016 5849 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A muller é considerada autora dun delito de asasinato, pero absolta ao concorrer a circunstancia eximente completa de alleamento mental.

O xurado popular, no xuízo celebrado na Sección Sexta da Audiencia Provincial da Coruña, con sede en Santiago, declarou por unanimidade culpable á acusada de matar ao seu bebé nun hotel de Santiago o 31 de agosto de 2015. Consideraron probado, tamén por unanimidade, que a acusada puxo á vítima "sobre a cama e presionou cos dedos a súa zona cervical, ata provocarlle a asfixia e a súa morte". Por maioría entenderon que a acusada "presenta un trastorno mental severo, consistente en esquizofrenia paranoide, enfermidade que pola sintomatología psicótica e afectiva aguda que presentaba na data dos feitos anulaba a súa capacidade de querer e entender o que facía".

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (sentencia TJ 8-16 sentencia bebé hotel.pdf)sentencia TJ 8-16 sentencia bebé hotel.pdf 86 kB

La Audiencia Provincial de A Coruña ha condenado a un máximo de 25 años de internamiento en un centro penitenciario psiquiátrico a la mujer declarada culpable por un jurado popular de haber acabado con la vida de su bebé en la habitación de un hotel de Santiago. La mujer es considerada autora de un delito de asesinato, pero absuelta al concurrir la circunstancia eximente completa de enajenación mental.

El jurado popular, en el juicio celebrado en la Sección Sexta de la Audiencia Provincial de A Coruña, con sede en Santiago, declaró por unanimidad culpable a la acusada de haber matado a su bebé en un hotel de Santiago el 31 de agosto de 2015. Consideraron probado, también por unanimidad, que la acusada puso a la víctima "sobre la cama y presionó con los dedos su zona cervical, hasta provocarle la asfixia y su muerte". Por mayoría entendieron que la acusada "presenta un trastorno mental severo, consistente en esquizofrenia paranoide, enfermedad que por la sintomatología psicótica y afectiva aguda que presentaba en la fecha de los hechos anulaba su capacidad de querer y entender lo que hacía".

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi