Información
Portada

Condenado un paciente dun centro de atención a persoas con discapacidade de Ferrol por abusar doutro interno sen que se enteraran os vixiantes nen os responsables do centro

Información
28 Noviembre 2018 686 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

 

A sección segunda da Audiencia Provincial da Coruña condenou a nove anos de cárcere a un paciente dun centro de atención a persoas con discapacidade física de Ferrol por abusar sexualmente doutro home ingresado nas instalacións.

 

Os feitos, segundo consta na sentenza, producíronse na habitación da vítima entre xaneiro e xuño de 2016, cando unha enfermeira descubriu ao acusado.

 

O tribunal tamén lle impuxo á prohibición de aproximarse e de comunicarse coa vítima durante dezanove anos, así como nove anos de liberdade vixiada e o abono dunha indemnización de 6.000 euros.

 

Condenado un paciente de un centro de atención a personas con discapacidad de Ferrol por abusar de otro interno

 

28/11/2018.- La sección segunda de la Audiencia Provincial de A Coruña ha condenado a nueve años de cárcel a un paciente de un centro de atención a personas con discapacidad física de Ferrol por abusar sexualmente de otro hombre ingresado en las instalaciones. Los hechos, según consta en la sentencia, se produjeron en la habitación de la víctima entre enero y junio de 2016, cuando el acusado fue descubierto por una enfermera. El tribunal también lo ha sentenciado a la prohibición de aproximarse y de comunicarse con la víctima durante diecinueve años, así como a nueve años de libertad vigilada y al abono de una indemnización de 6.000 euros

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....

Con previsión de vientos flojos a moderados que además se harán...

20.03.2019.- As bases que rexen o certame pódense consultar no...

El próximo sábado 27 de Abril de 2019 a las 15.00 horas arrancará...

Preto de 20 colectivos galegos responderon ao chamado da...

lineaazul 1600