Información

Exclusiva auto de sobresemento da causa contra Lendoiro expresidente do Depor.

Información
13 Julio 2018 2610 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O Xulgado de Instrución número 3 da Coruña decretou o sobresemento da causa na que se investigaba a Lendoiro pola posible comisión de delitos societarios entre 2007 e 2014, cando exercía de presidente do Deportivo. A maxistrada considera acreditado que os investigados “incumpriron normas contables” e que as contas “non reflectían unha imaxe fiel do patrimonio”, algo que os auditores “xa fixeran constar nos diferentes informes”. 

 

Esa “desfiguración ou falsidade”, con todo, debe ser “de tal entidade que poida causar un prexuízo económico e ademais un prexuízo cuantificable,  mensurable”, segundo destaca a instrutora, quen argumenta que os informes da causa “non determinan exactamente o prexuízo ocasionado ou que puidese ocasionarse con esa desfiguración contable ás partes acusadoras”. 

“Non resultou acreditado que os investigados obtivesen beneficio indebido como resultado da desfiguración contable imputable aos mesmos”, recalca a maxistrada no auto, no que tamén sinala que “non aparece acreditada a existencia de dolo directo para prexudicar ao R.C. Deportivo ou ao denunciante a través do falseamiento das contas anuais”. 
 
Descargar el auto judicial solo aparece la descarga a usuarios registrados :

XDO. INSTRUCIÓN N. 3

 

A CORUÑA

CALLE MONFORTE S/N, 3ª PLANTA

Teléfono: 981 185 245/247 Fax: 981 185 246

Equipo/usuario: Md

Modelo: 425000

DPA DILIGENCIAS PREVIAS PROC. ABREVIADO 0003311 /2014

 

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi