Información

Pasaxeiros enfermos poñen en evidencia as carencias sanitarias de Lavacolla

Información
07 Mayo 2018 1246 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O BNG pide á Xunta que reclama a AENA  un servizo sanitario adecuado no aeroporto de Lavacolla. Un   novo caso rexistrado cun pasaxeiro constata a denuncia do BNG no Parlamento galego e a advertencia de futuros casos ante a  carencia sanitaria nesta infraestrutura.

 

A deputada do BNG, Noa Presas afirma que o aeroporto de Lavacolla    debe contar cunha  prestación sanitaria adecuada  sobre todo en circunstancias de gran afluencia de viaxeiros e viaxeiras e por “segunda vez nun mes, foron as persoas usuarias as que atenderon a un viaxeiro enfermo ante a carencia  de medios sanitarios”.

Para a deputada,   a estratexia privatizadora de AENA e os seus servizos trae consecuencias negativas para o desenvolvemento das actividades do aeroporto de Santiago de Compostela, tamén no ámbito da garantía da saúde polo que volveu a denunciar  que  “a  intención de AENA é limitar a asistencia médica dos  aeroportos de 4 millóns de pasaxeiros”. Neste sentido, lembrou que  Galiza non chegou a esa cifra, nin vai chegar inmediatamente, pero está claro que ten unha tendencia de aumento e  a desatención deste servizo, provoca problemas “como xa estamos a ver con dous novos casos de usuarios que precisaron asistencia sanitaria”.

Para a deputada, a Xunta “debe implicarse e garantir servizo sanitario público no aeroporto que cubra as 24 horas”.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi