Información
Portada

Escollemos o 14 de febreiro para rachar cos mitos do amor romántico que fomentan a desigualdade entre homes e mulleres

Información
15 Febrero 2018 1060 Votos

A Biblioteca Rego da Balsa, que foi escenario este mércores da performance “O amor non sempre triunfa”, acollerá en marzo as segundas Xornadas Guerrilleiras

 

Os mitos sobre o amor romántico, a omnipotencia do amor ou a media laranxa crean relacións de desigualdade entre homes e mulleres que, en moitos casos, son a antesala da violencia de xénero. Desde o Centro de Información ás Mulleres (CIM) quérese rachar con eses mitos, e por iso a elección do 14 de febreiro para poñer en escena a performance O amor non sempre triunfa non foi casual.

No primeiro andar da Biblioteca Rego da Balsa, un grupo de alumnas e alumnos de Maxisterio da USC representaron catro situacións nas que, efectivamente, o amor non triunfou, senón que xerou esas situacións de desigualdade e de violencia que desembocaron na morte das protagonistas. Como decorado utilizaron recortes de prensa relacionados coa violencia de xénero e carteis feitos a man co número de teléfono 016, de atención ás vítimas de maltrato.

Despois da performance abriuse un coloquio entre o público -integrado na súa maioría por mulleres, entre elas a concelleira de Igualdade e Benestar, Maica Ures-  e o profesor de Socioloxía da USC Jorge García Marín, experto en temas de xénero. A charla animouse ata o punto de que se prolongou ata case as 21.00 horas.

A Biblioteca Rego da Balsa será escenario en marzo das segundas Xornadas Guerrilleiras, un compendio de actividades que se levarán a cabo arredor do Día da Muller e que están orientadas a resaltar a figura da muller na cultura, a ciencia e o progreso da sociedade, así como a dar cabida a artistas, creadoras e pensadoras do ámbito local e a crear un debate na sociedade como paso imprescindible para progresar en materia de igualdade.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi