Información
Portada

La INDECENCIA POLÍTICA y los jubilados afines a Rosa Quintana (PPdeG) ya disponen de otros 2 millones de euros de los fondos europeos para repartirse por relaciones políticas e irregularidades.

Información
02 Febrero 2018 1368 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Se publica el informe por el Concello da Xunta en el que:
 CONSELLERÍA DO MAR Informe sobre a Orde do 18 de decembro de 2017, pola que se establecen as bases e se regula o procedemento, para a concesión en réxime de concorrencia competitiva ( solo en el papel, la realidad es otra historia ) das axudas para investimentos en Peme de transformación dos produtos pesqueiros e de acuicultura, cofinanciadas co Fondo Europeo Marítimo e de Pesca (FEMP) e se convocan para o ano 2018. REFERENCIA DO CONSELLO DA XUNTA DE GALICIA QUE TIVO LUGAR EN SAN CAETANO O 1 DE FEBREIRO DE 2018, BAIXO A PRESIDENCIA DO SR. D. ALFONSO RUEDA VALENZUELA.

Lo que no dice el informe es que a los solicitantes se les deniegan si o si, si no son afines al PPdeG o a los "mercenarios del sector pesquero exclavizados por las subvenciones de la Conselleira, ejemplo, Basilio Otero, Tomás Fajardo, presidentes de los GALP, un historial digno de esta en primera fila de la Púnica o la Gúrtel, con muchos más derechos por sus multiples irregularidades sobre las que urtiliza la Conselleira Rosa Quintana todo jubilado que se preste a los "chanchuyos" por lo que los 2 millones irán directos a la "buchaca"..Seguir leyendo...(+)

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....

Na primeira xornada imos festexar o Día Internacional dda...

Os versos de Salvador García-Bodaño (Vigo, 1935) encherán este...

Hoxe luns, 18 de marzo, ás 12 h na casa do concello terá lugar...

Poderá concursar toda persoa física ou xurídica. As obras deberán...

lineaazul 1600