Información
Portada

Un Combate Naval incendiará o mar e ceo de Vilagarcía con 5.000 disparos de fogos de artificio

Información
19 Agosto 2017 2746 Votos

O último fin de semana das Festa de San Roque chega co tradicional Combate Naval, o espectáculo pirotécnico que se desenvolverá a partir da media noite do sábado, 19 de agosto, na zona do Peirao do Ramal e as Praias de Compostela e A Concha. Para o festival de luz e cor utilizaranse este ano máis de 600 quilos de pólvora que se lanzará en 5.000 disparos. As novidades chegarán na colección de fogos aéreos, coa introdución da gama de tonos pastel e no ceo volverán a verse corazóns e as cariñas sorrintes ou “smiles”.


19.08.2017.- Pirotecnia Penide é a empresa que se encarga dende hai anos da organización do tradicional Combate Naval, un espectáculo de fogos artificiais que rememora a batalla de Callao, en Perú, e que iniciou a celebrarse hai 151 anos. De aí a batalla final entre o barco e o castelo.

O Combate deste ano terá unha duración de 22 minutos ininterrompidos nos que , nas 60 seccións de disparos variados, combinarán os fogos aéreos cos acuáticos e tamén lucería en terra lanzados mediante carcasas, baterías e candeas romanas.

A segunda parte do espectáculo será na que se desenvolva o Combate naval propiamente dito, co ataque do barco ao castelo. Este contará con 30 metros de lonxitude e 12 de alto, dimensións que se incrementaron o ano pasado con motivo do 150 aniversario do Combate Naval, e que se manteñen este. Tamén se manteñen as 3 embarcacións que serán as que atacarán ao Castelo cos seus disparos de artificio.

O broche final chegará coa gran traca final de fogos voadores.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi