Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O portavoz do Grupo Socialista na Comisión das Caixas, Abel Losada, reclamou hoxe “desestacionalizar” o período de estudo do dito órgano. No debate sobre as normas de funcionamento do órgano, propuxo analizar tanto a aceleración do proceso de venda de NCG a Banesco, e que garantiulle á entidade venezolana un “negocio redondo”, como as modificacións normativas por parte dos gobernos do PP que permitiron a “burbulla inmobiliaria”, o que foi vetado polo PP.

O responsable socialista propuxo incluír o período que vai dende o estoupido da burbulla inmobiliaria ata a venda das caixas galegas fusionadas. Reclamou así os informes que supostamente advertían da perda de valor da entidade que non se produciu, así como unha subhasta na que o resto de entidades participantes permitiron coas súas ofertas a venda por apenas 1.000 millóns de euros.

Sinalou que “a premura non se explicou suficientemente”, malia que teña suposto poñer nas mans dos inversores venezolanos un “Eldorado” que lles permitiu cancelar a débeda con un ano e medio de antelación. Explico que unha entidade que supostamente estaba “ao límite” puido conceder uns beneficios de 1.157 millóns en 2014 e, despois dun forte proceso de desinversión industrial, deu 330 en 2015 e 336,3 en 2016.

Losada apelou ás declaracións de Feijóo hai dous anos e medio, cando sinalaba que “no tenemos miedo a analizar cualquier cosa en una Comisión de las Cajas que decidimos crear nosotros”, o mesmo que o pasado 27 de febreiro agardaba que a Comisión constituída no Congreso permitira “saber máis sobre a situación das caixas galegas”.

Criticou que o PP pretenda limitar o período de estudo aos gobernos de Touriño en Galicia e Zapatero en Madrid, polo que reclamou equiparar o período analizado ao da Comisión do Congreso, e remontarse a lo menos ao ano 2000, “e tampouco tería inconvinte a remontarnos a 1996 ou mesmo a 1993” para analizar as orixes da burbulla inmobiliaria grazas aos gobernos do PP.

Calendario

Losada reclamou un “calendario o máis pechado posible, cun horizonte razoable” para evitar a tentación de que o PP volva “crioxenizar a Comisión durante outros 44 meses”, como fixo na última ocasión para impedir a aprobación das conclusións do órgano. Todas estas propostas foron desbotadas polo PP, que impuxo hoxe as súas normas de funcionamento.

Galicia bajo gobierno de Feijóo y Escotet y su ... - Xornal de Galicia

xornaldegalicia.es/5067-galicia-bajo-gobierno-de-feijoo-y-escotet-y-su-primo-han-pe...
 
11 dic. 2015 -Galicia bajo gobierno deFeijóoyEscotety su primo han perdido el rastro a cerca de 200 objetos de bienes de carácter histórico y artístico, ...

Escotet el venzolano amigo de Feijóo llego a ... - Xornal de Galicia

xornaldegalicia.es › Especiales + › Corrupción
 
8 jul. 2015 -Escotetel venzolano amigo deFeijóollego a Galicia para dejar sin trabajo a cientos de empleados de las cajas y cojer el regalo de ABANCA y ...

Galicia bajo gobierno de Feijóo y Escotet y su primo han perdido el ...

xornaldegalicia.es › Portada
Galicia bajo gobierno deFeijóoyEscotety su primo han perdido el rastro a cerca de 200 objetos de bienes ...Xornalde Galicia 11 Diciembre 2015 1104 votos.

Feijóo le cobra el favor de la venta-regalo de ABANCA a Escotet ...

xornalgalicia.com/.../1570-feijoo-le-cobra-el-favor-de-la-venta-regalo-de-abanca-a-es...
 
Valoración: 5 - ‎1 voto
5 ago. 2016 -Feijóole cobra el favor de la venta-regalo de ABANCA aEscotet... En esta ocasión sin más trámite que la amistadFeijóonos va "endosar a todos ... [PDF]Resolución DOG Jueves, 19 de diciembre de 2013 -XornalGalicia.

Galicia sabía quién era ya qué se dedicaba Marcial ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/.../3028-galicia-sabia-quien-era-y-a-que-se-dedicaba-marcial-dorad...
 
25 ene. 2017 -Alberto NúñezFeijóonace en Orense allá por el año 1961. .... La última amistad peligrosa conocida deFeijóose llama Juan CarlosEscotet, ...
 

As plataformas consideran unha vergoña as penas e ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/.../2981-as-plataformas-consideran-unha-vergo... Traducir esta página
18 ene. 2017 - O propio Escotet recoñeceu este feito: queda máis de 100 millóns de ... Agora se entende por que o Sr. Feijóo non deu nin da a coñecer o ...

El Tribunal Supremo confirma la condena al amigo de ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com › Galicia
28 jul. 2016 - Feijóo le regaló Caixa Galicia y Caixa Vigo al Venezolano intimo amigo ... el primo de Escotet cuando ya no tenía nada que ver con ABANCA:.

[PDF]LAS OTRAS 'AMISTADES PELIGROSAS' DE FEIJÓO ... - Xornal Galicia

xornalgalicia.com/attachments/article/3394/LAS%20OTRAS%20del%20PPdeG1.pdf
Manuel Fraga, Feijóo nombró a Pablo Crespo miembro del consejo de Puertos ... La última amistad peligrosa conocida de Feijóo se llama Juan Carlos Escotet, ...

Carta a Escotet

www.elcorreogallego.es › Opinión › Firmas
20 dic. 2013 - Tampoco es que usted haya llegado anteayer a este paisanaje, con la compra de Novacaixagalicia por parte de Banesco (Banco Escotet, para ...

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...