A Deputación paga as obras de reforma na Casa de Rosalía en Padrón

XornalGalicia  05 Marzo 2017  2151 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

Entre 2012 y 2105 ha sido sometida  profundas reformas (la Casa Rosalía de Castro en Padrón es una tragadera de fondos públicos (+)  que, pero a la vista de más uso de fondos públicos no fueron suficientes las anteriores reformas o no han servido para nada. Ver (+) 

Ver DOG Xunta de Galicia (+) 

O orzamento do proxecto ascende a 41.414,67€, dos que a Deputación achegará 33.131,74€, un 80% do total. A remodelación incluirá a realización de moblaxe expositiva, instalación e montaxe de pezas, a realización de tres pezas audiovisuais e os aparellos para a reprodución.

O obxectivo, segundo explicou Angueira, é continuar as obras de reforma realizadas na planta baixa do inmoble con axudas da institución provincial, musealizar o sobrado, ampliando o espazo expositivo e incorporar novas tecnoloxías audiovisuais como audioguías que permitan ao visitante achegarse máis ao persoaxe de Rosalía de Castro. La Fundación Camilo José Cela tambien esta incursa en procesos judiciales por malversación de ayudas públicas...(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

El Palacio de María Pita luce BANDERA A MEDIA ASTA tras anunciar su próxima candidatura #XulioFerreiro convirtiendo las esperanzas de más del 90% de los coruñeses en un "martirio".

Viernes, 08 Diciembre 2017
El Palacio de María Pita luce  BANDERA A MEDIA ASTA tras anunciar su próxima candidatura #XulioFerreiro convirtiendo las esperanzas de más del 90% de los coruñeses en un "martirio".

Su personal modo de ver la política ya reconocida por la mayoría como un fraude "trilero felón" en la que esta acusado de convertir la Ciudad en un estercolero y...