Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

PELOTAZO URBANÍSTICO A LA VISTA....?.- O Consello de Goberno da USC aprobou este martes por unanimidade destinar os 3.597.805 euros do primeiro prazo da venda do vello hospital de Galeras a amortizar dun xeito inmediato parte da débeda contraída co Estado coa fin de ter maior posibilidade financeira para a construción da nova facultade cando chegue o momento do investimento real.

 

Segundo o aprobado hoxe, amortizaranse anticipos reintegrables facilitados polo Ministerio de Economía e Competitividade para completar o co financiamento esixido por actuacións subvencionadas polo FEDER e que a USC aprazou no seu Plan Económico Financeiro de Reequilibrio.

En concreto, cancelaranse os préstamos que había que devolver en 2015 e cuxo pagamento estaba aprazado ata 2018 por importe de 2.067.506,53 euros; parte dos aprazados dende 2016 a 2019 por 1.153.746,45 euros; e 127.335,09 dos que se solicitou aprazamento en 2016 e non foi autorizado. Redúcese así a débeda por anticipos en 3.348.588,07 euros, situándose o total desta en 10,5 millóns.

Condena do plaxio
Na mesma sesión deste órgano de goberno, o reitor informou de que recentemente lle manifestou á CRUE a súa condena ante a acusación de plaxio ao ata agora reitor da Universidade Rey Juan Carlos por consideralo “un delito moi grave no ámbito académico”, un pronunciamento ao que hoxe se sumou o Consello de Goberno da USC.

En las orgías del Partido Popular drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...