Información
Portada

Os arqueólogos atopan no xacemento da Lanzada os restos doutro menor

Información
15 Enero 2017 3243 Votos

A Lanzada

Os restos doutro corpo dun menor foron atopados, esta mesma mañá, nas últimas escavacións que se están a facer no xacemento da Lanzada por parte do equipo de arqueólogos.

 

Estes novos restos, en mal estado de conservación, foron localizados a uns 16 metros ao leste dos anteriores enterramentos de varios corpos de nenos e nenas. Nunha primeira inspección, trátase dun menor de dous anos, que debía ter algún problema físico pola curvatura que presentan algúns dos ósos atopados.

O corpo apareceu próximo a unhas estruturas que o equipo de arqueoloxía aínda está pendente de clasificar para poder determinar a súa idade aproximada.

Tras os últimos restos de cerámicas e da pulseira atopados en días pasados, este sería o achado máis importante da última área de escavación. De feito, apenas quedan uns dezaseis metros cadrados de escavación para concluír esta fase no xacemento da Lanzada.

Nuns días o persoal da escavación vai comezar a preparar os noiros e a conservación das estruturas atopadas antes de rematar a intervención no xacemento.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi