Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 
A segunda sesión do ciclo musical do Ágora Vermú organizado pola Concellería de Cultura chega este domingo á Praza de España. A protagonista do concerto será Nastasia Zürcher, a cantante suizo galega que obtivo en 2016 o Premio Martín Códax na categoría de Blues, Soul, Funk. O concerto comezará ás 13:30.
 A cantante e compositora suizo-galega Nastasia Zürcher presentou a finais do 2015 a súa ópera prima “My Flight”. Dende entón ven percorrendo salas e festivais de toda a xeografía española compartindo a súa arte e o seu persoal xeito de comprender a música. O seu repertorio conxuga estilos e sons nunha sanísima fusión de neo soul, pop vocal de autor, folk e world music, todos eles interpretados dende a autenticidade e personalidade vocal que caracterizan a Nastasia.
A formación coa que Nastasia virá a Vilagarcía complétase con Narci Rodríguez, (Guitarra e beatbo) e Adrián Saavedra (Teclado)

En las orgías del Partido Popular drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...