Información

Por que será, por que seraaaaaaa....Carmela Silva anuncia parftida de cartos públicos para a Casa de Galicia en Touluse, o resto do mundo, pasan lambendo...?

Información
16 Agosto 2016 5617 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, mantivo unha xuntanza de traballo coa presidenta da Casa de Galicia e vicepresidenta da española en Touluse (Francia), María López Muradás, na que mostrou a súa intención de iniciar un proceso de colaboración con esta entidade.

Así Carmen Silva provoca discriminación y malestar general en las entidades gallegas repartidas por todo el Mundo y se pregunta que capricho personal puede afectar a la Presidenta de la Diputación para regalr en exlusiva dinero público a la entidad de Touluse

Silva mostrou a súa disposición a establecer unha relación habitual con esta organización  "ante o abandono que sofren os nosos emigrantes por parte da Xunta de Galicia".

A presidenta da Deputación tamén  anunciou a María López Muradás a posibilidade de aproveitar a presenza dos emigrantes nesta cidade francesa como plataforma para unha iniciativa turística da institución provincial.

Por outro lado, Carmela Silva tamén avanzou a posibilidade de realizar algún acto entorno  a "memoria histórica" para "agradecer a todos os homes e mulleres que loitaron por defender a legalidade  fai oitenta anos e aos promotores da España democrática na que hoxe vivimos".

Ambas presidentas acordaron manter unha canle de información e colaboración constante para seguir a dar forma as iniciativas faladas neste encontro.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi