Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, mantivo unha xuntanza de traballo coa presidenta da Casa de Galicia e vicepresidenta da española en Touluse (Francia), María López Muradás, na que mostrou a súa intención de iniciar un proceso de colaboración con esta entidade.

Así Carmen Silva provoca discriminación y malestar general en las entidades gallegas repartidas por todo el Mundo y se pregunta que capricho personal puede afectar a la Presidenta de la Diputación para regalr en exlusiva dinero público a la entidad de Touluse

Silva mostrou a súa disposición a establecer unha relación habitual con esta organización  "ante o abandono que sofren os nosos emigrantes por parte da Xunta de Galicia".

A presidenta da Deputación tamén  anunciou a María López Muradás a posibilidade de aproveitar a presenza dos emigrantes nesta cidade francesa como plataforma para unha iniciativa turística da institución provincial.

Por outro lado, Carmela Silva tamén avanzou a posibilidade de realizar algún acto entorno  a "memoria histórica" para "agradecer a todos os homes e mulleres que loitaron por defender a legalidade  fai oitenta anos e aos promotores da España democrática na que hoxe vivimos".

Ambas presidentas acordaron manter unha canle de información e colaboración constante para seguir a dar forma as iniciativas faladas neste encontro.

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Las ansias de meter el diente a los público del gobierno de #XulioFerreiro les lleva a infringir múltiples irregularidades donde se auto-adjudican así mismos los contratos públicos del Ayuntamiento de A Coruña.

Martes, 24 Octubre 2017
Las ansias de meter el diente a los público del gobierno de #XulioFerreiro les lleva a infringir múltiples irregularidades donde se auto-adjudican así mismos los contratos públicos del Ayuntamiento de A Coruña.

  Según los portavoces del PP en María Pita el que "orquestó" el Proxecto Carcere , formaba parte del tribunal para controlar su "auto-adjudicación", para acceder a la partida de...